Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    vihihihííí:DDD

    igen, ez a világ szégyene, amikor addig pofázunk valamelyik előző verzióról, hogy máris előkapták páran;]

    a factory driver a porschében kemény volt. a városi pályáknál az volt a trükk, hogy nem szabadott izomból menni, mert úgy garantáltan összetörtél (ld a szállítsd le a kikötőbe az autót illetve a hozd el az alkatrészt, majd érj vissza vele egyben), de volt elég idő, hogy végigmenj ésszel autózva is. ami tényleg nagyon szopás volt, az a GT1 tesztelése verseny előtt... eszméletlenül tapadt, és a 360fokos fordulatot baromi nehéz volt vele kivitelezni (olyan 5-6al volt az utolsó misszió előtt). viszont az utolsó pályán a két 996 carrera4 turbo közötti verseny... volt akkora, mint az nfs3 végén az imperial city clk-gtr csatája.

    egyébként Most Wantednek szintén volt karrier játékmódja, csak ott challange menüpont alatt. ha azt kihagytátok, mindenképpen érdemes végigtolni... valami eszméletlen volt. pl károkozás kukásautóval, carmageddon tűzoltóautóval, checkpoint rendőrségi suvval... az elején még egyszerű, aztán a vége felé már Porschén edződött veteránok is megtalálják benne a számításukat. na ott tényleg baromira kellett menni, észméletlenül élvezetes volt. meg néha baromi nehéz, ld elpörgő kerekű Gallardo és a 40 rendőr a nyomában:DDD de a végére már tűzoltóval és kukásautóval tudtam driftelni, ami hatalmas szó volt:DDD

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák