Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #56573440

    törölt tag

    válasz mikk2000 #13962 üzenetére

    thermal expansion pl. azt használták nagoyn sokáig sőt szerintem sok packban most is mint egyetlen ore generáló mod. sávosan pakolja ki a cuccokat, szépen határolt hogy milyen mélységben mi lehet egyáltalán, stb.

    alapvetően nem a modok feladata hogy megnézze van e más mod ami ore-t generál, mert szinte minden mod generál... ott a config file, abban szépen kikapcsolható, aztán csók. ha beteszel egy csomó tech cuccot, ami generál mind, akkor lesz a föld alatt 20 féle tin, copper és társaik. de azok is működnek egymás receptjeiben általában.

    [ Szerkesztve ]

  • #19617792

    törölt tag

    válasz mikk2000 #13962 üzenetére

    elmented régi mapot, kitörlöd a chunkokat, majd amit kell átemelsz új mapba. :DDD ha nincs retrogen, akkor ez a módi.

    ""Modpack" nem szimpatikus, egy mod önmagában kéne tudja azt amire ki lett találva, egyszerűbb lett volna a neveket egységesíteni, mint modpack használatára kényszerítsék azt, ki ezt az áldozatot bevállalja."

    a mod azt tudja, amire ki van találva, mert alapból aki modot fejleszt, az egy platformra épít: vanilla Minecraft + Forge. megírja a saját ore-ját (nevestül, generálási algoritmusostól, stb.), a többiről honnét tudjon.
    a nevek / ore-ok egységesítését maga a Forge intézi ha te a mododban a PreInit részben megírod, hogy regisztrálja be a te ércedet oreValami néven (konvenció kialakult magától, hogy oreCopper, gemDiamond, stb). innentől a te modod támogatni fogja az egységesítést. és minden más mod is, amelyik megteszi ezt a regisztrációt. mondom, ha egy mod nem támogatja az OreDictionaryt, akkor szinte biztos a kövi updatebe benne lesz. legutóbb BigReactors volt rá példa. volt egy oreja a Yellorite, csak ez használta semmi más, de koncepcióból kiindulva uránként kezelendő. kérték a fejlesztősráctól, hogy legyen opció hogy a Yellorite szerepeljen az oreDictionaryben Uraniumként, egy-két update-re rá szerepelt is.
    az, hogy te beraksz X modot, ami generál Coppert, majd később Y modot, ami szintén generál Coppert az rendben is van. ők ketten csak teszik a saját dolgukat, neked kell konfigban módosítani melyiknek a Copperét akarod használni. (és mivel jellemzően meg van írva oreDictionary támogatás, mert talán két sor(?))

    "Tudsz nekem olyan érces modot mondani (nem modpackot) ami tuti ezt használja?"

    nagyon sok használja, különben epic káosz lenne a sokféle Tinből, Copperből és egyébből. IndustrialCraft, Forestry, Thermal Foundation / Expansion, EnderIO, Mekanism, sorolhatnám napestig. a modok egyenként mind beregisztrálják a saját Copperüket oreDictbe (oreCopper-ként). igaz alapból mind spawnolná őket, ezért neked kell kiválasztani melyiket akarod használni (konfig írkálás).
    a CoFHCore mod az (nem ad semmi tartalmat a játékhoz, csak egy eszköz / library működik), amelyik jelenleg képes függetlenül és részletesen paraméterezhetően kezelni / generálni az ore-okat, csak konfigból meg kell mondani neki melyik ore-t, hova, milyen sűrűséggel generálja.
    mondjuk igaz, nem írják hogy támogatják-e ezt, de van unofficial lista. illetve itt egy guideline, hogy ez alapján használd az Ore Dictionaryt, ha olyat írsz meg a modban, ami már szerepelhet másikban is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák