Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • veector

    senior tag

    válasz mikk2000 #13957 üzenetére

    Erre vannak a jól összeállított modpackok :)

    Amúgy úgy döntöttem, hogy így hagyom. 3 turtle-lel elkezdtem mókázni a 33. szinten és van már vasam bőven :)

  • #56573440

    törölt tag

    válasz mikk2000 #13957 üzenetére

    ezért vannak a packok, vagy a config file-ok. mivel nem tudja egyik mod hogy a másik és mi más generálhat, ezért ha nem kapcsolod ki, akkor ő is fog... ;)

  • #19617792

    törölt tag

    válasz mikk2000 #13957 üzenetére

    " Kezdjük azzal hogy új érc csak akkor lesz, ha az ember felfedezetlen területre megy a mod installja után (mennyire élethű ez?)"

    ha nincs retrogen, akkor muszáj felfedezni. ha van retrogen, akkor ugyanazzal a szabályrendszerrel (Y koord és chunkon belül (X és Z koord) rng alapján, illetve megnézi van-e azon a koordinátán stone block) bele tudja generálni a már meglévő területbe.

    MCedittel lehet úgy "resetelni" a mapot, hogy minden építményed megmarad. törlöd az építményeiden kívüli összes chunkot. "újra lesz generálva" a map, és ugyanúgy fog kinézni mint előtte, mert seed alapján generálja azt, az pedig szerepel a level.dat-ban (ha nem adtad meg akkor random). legfeljebb abban lesz eltérés, ha egy mod másképp populálja a worldöt (saját maga utólag randomgenerál, ilyen pl. ProjectRedes vulkánok, vagy Thaumcraftos dungeonök).

    "vagy van 1 azaz egy darab mod ami képes újragenerálni az érceket."

    ezért vannak úgy megírva a konfigok modpackokban, hogy ~minden ércgenerálás erre az egy modra van bízva. 1.7.10-től kezdve már annál se látsz ID-t, csak oreDict bejegyzést.

    "De a legnagyobb gond az, hogy mint írtam nincs egységesség, tehát az egyik mod érckőzetét/ércét a másik mod nem biztos hogy ismeri, mert egyszerűen más a neve, sőt lehet még ID-je is van, ami persze megint nem egyezik."

    erre van a Forge OreDictionary feature, az ore-k, gemek, egyebek be vannak regisztrálva ide, így mindegy mi a neve, ID-je, mert ha az oreDict bejegyzésben szerepel, akkor lehet rá azzal hivatkozni. pl. DW20 packban van legalább 3 mod, ami generál Tint, de mindegy melyik mod Tinját bányászod / olvasztod, stb. működni fog a többi mod recepjeiben (mert oreDict bejegyzésre hivatkozik, nem konkrét ID-re). a modok jellemzően használják is. amelyik nem, az majd fogja, mert hamar tele lesz spamelve a github, reddit, fórumpost, stb. :DDD

    "Külön modok vannak arra, amivel az egyik ércből ugyanazt az ércet lehet előállítani (!), amit a másik mod megeszik."

    ez jellemzően azért van, hogy pl. helyet spórolj chesten belül. mert hiába oreDict mondjuk a Copper, chesten belül ez nem érvényes és aminek más a neve / ID-je van, az külön slotba / stackbe kerül. de van pl. a JABBA mod hordói, belerakod az egyik Coppert és ha másikat raksz bele magától konvertál. tehát amíg van lehetőség n-féle Coppert keverve használni bárhol, addig mindegy mennyi az n.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák