-
GAMEPOD.hu
A warez minden formában tilos a topicban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
föccer
nagyúr
-
Weißturul
senior tag
válasz Sirandrish #2250 üzenetére
Hát én Zombiearmageddont nembtapasztaltam, de egyszerre három ender nekemesett miközben soroztak a ropik és durrantak a creeperek
Hass, alkoss, gyarapíts és a Logout fényre derül! | 3dfx rulez | "... úgy szórtad a hedshátokat, mint S3 VGA a hardveresen gyorsított kékhalált" - bacsis | http://bit.ly/tBBPzG <--- Dreamcast topik
-
föccer
nagyúr
válasz netpeti98 #2253 üzenetére
Igen. Arra kell figyelni, hogy 1: meg kell szakítani a teljes vízoszlopot, mert különben idő előtt megfulladnak, és kárba vész a loot, 2: a 4x4-es liftet teljes magasságban, blokkonként kell feltölteni vízzel, mert különben lefelé irányuló áramlat lesz és nem úsznak fel.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
KicsiPaszuj
tag
Emberek, lassan 60x60x2es mobfarm van kialakítva 50es magasságban, de 1szerűen 1 darab mob nincs benne. ötlet? a "viskó" kordinátái a spawnpont 50es körzetében van, ez lehet a gond? mármint, a spawnpont közelében nem spawnol ellenséges mob? vagy wtf?
a szerver difficultit is áttoltam normal-ra, hátha a ízin kevesebb a mob, de semmi...
[ Szerkesztve ]
"Andrish, Andrish! Sztaffold meg a wipszeket!" -Ratamon
-
föccer
nagyúr
válasz KicsiPaszuj #2258 üzenetére
A mobok száma nem függ a nehézségi foktól. Az csak a mobok sebzését állítja, ha minden igaz. Teljesen el van sötétítve a terem? A másik probléma még az lehet, hogy a mobok a játékosoktól 16 (vagy 24?) bloknyinál közelebbre nem spawnolnak, és maximum a játékostól ~180 blokknyira spawnolnak. Tehát a játékostól 16-180 távolságra.
netpeti: Még így sem világos számomra, hogy pontosan mit i szeretnél...
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
KicsiPaszuj
tag
minden távolsági koordináta az álltalános tartózkodási helyektől kb 50re van, és mint írtam, 50es magasságban (bedroktól 50re) szal az alapkritériumokkal tisztában vagyok, a hely vak sötét természetesen. ettől kicsit komolyabb a problem.
Esetlegesen nem várunk elég időt? mennyi idő alatt szoktak bespawnolni?"Andrish, Andrish! Sztaffold meg a wipszeket!" -Ratamon
-
föccer
nagyúr
válasz KicsiPaszuj #2263 üzenetére
Szinte azonnal. Csatornázással minden rendben? Ha multi pályán van és elküldöd privátban a címét szívesen ránézek.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
KicsiPaszuj
tag
-
KicsiPaszuj
tag
hm.. látom csábít az ajánlat ...
Amúgy röhej, mert 2 napja építünk egy igen komoj cuccot, a mob grinder nagyfeszültséggel csapta volna agyon a mobot, ehhez elkellettt vezetni a feszkót, transzformálni többször, bekötni a cuccokat, a buildcrafttal csőrendszer, ami a lootot szedi szintén nem 2 perc kialakítani, erre amikor minden redi, simán nemjön mob...
Most ássuk a harmadik 50x50es spawnert, és 1xerűen már nemtudunk elég messze kerülni a Player Spawnzone tól... lassan 200kockára vagyunk, a 180as határértéket majdnem elérve(a házunk 50re van, szal tőlünk kb 130...)
"Andrish, Andrish! Sztaffold meg a wipszeket!" -Ratamon
-
föccer
nagyúr
válasz KicsiPaszuj #2266 üzenetére
Nem, sry, de ennyit macerát nem vállalok
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
KicsiPaszuj
tag
De lemaradsz Minderről!!! vhahahha!!!
Szóval ok, és azért kössz
A fekvő "valami" ÉN vagyok, direkt így printeltem Smartmove. Tudsz úszni, mellúszni, 2magas sziklára felkapaszkoni, külön gombbal sprintelni, kúszni, stb...
[ Szerkesztve ]
"Andrish, Andrish! Sztaffold meg a wipszeket!" -Ratamon
-
netpeti98
addikt
válasz KicsiPaszuj #2268 üzenetére
Mi az fekvő vmi?
Üdv netpeti98
-
őstag
válasz KicsiPaszuj #2268 üzenetére
Technic pack van 1.8-hoz?
Rock and stone, to the bone! Leave no dwarf behind!
-
KicsiPaszuj
tag
válasz Cucuska2 #2270 üzenetére
tök mind1 van-e. industrialcraft van, buildcraft van. Ráadásul 1 minecraft-étól fejlettebb API-t használnak, szal sokkal tuningosabbak, brutáljól futnak, és ötvözöttebbek. Annyi h lekell kapni a "Minecraft Forge-ot", azaz az említett APIt..
Az industrialcraftot jácci könnyed telepíteni, buildcraftot dettó...
"Andrish, Andrish! Sztaffold meg a wipszeket!" -Ratamon
-
Sirandrish
legenda
Miért nem spawnol a mob egy 50x50x2es full sötét (kijárat sincs rajta) helyre?
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
KicsiPaszuj
tag
válasz Sirandrish #2272 üzenetére
Na igen, ő ásta a 2-3 50x50es placcot, szal kicsit pipább mint én
"Andrish, Andrish! Sztaffold meg a wipszeket!" -Ratamon
-
Sirandrish
legenda
válasz KicsiPaszuj #2273 üzenetére
Dehogyiiiis...
Tökre bírom értékelni hogy az 1x1x2es lyukba amit egy levegőből érkező madárszar vájt ki beleragad a ződg*ci, amit vájok egy hétig nagy cunder lyuk azt magasról telibefossák..Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
föccer
nagyúr
válasz KicsiPaszuj #2273 üzenetére
Viszont nekem is lenne egy redstone-os kérdésem.
Van-e olyan rendszer, ami egy bejövő jel változásból (pl leveler átkapcsolása) egy rövid, impulzus szerű jelet generál?
Köszi, üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
Sirandrish
legenda
Paszuj megmondja ha megmondod hogy mi a gyehennáért nem spawnolnak a fosarcuak a lukba bele
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
föccer
nagyúr
válasz Sirandrish #2276 üzenetére
Az előbb már agyaskodtam rajta és azt hoztam ki belőle, hogy spawnolnak azok, csak a hecc kedvéért itt túráztattok minket
A viccet félretéve nem tudom, elvileg simán jönniük kellenének.
üdv, föccer
mod: RE (#2277) KicsiPaszuj :
Igen, ez jónak néz ki. Mindjárt összerakom és megmondom, hogy működik-e. Egy BUD-t akarok összekötni egy automata resetelős counterrel, és nem ártana, hogy a BUD által leadott fázisonként leadott van jel, nincs jel formátumot rendesen számolja.
Köszi,
üdv, föccer
[ Szerkesztve ]
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
Sirandrish
legenda
Jaja...lebuktam...az agyvérzés is a hecc része amit lassan kapok ettől a szartól
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
KicsiPaszuj
tag
válasz Sirandrish #2279 üzenetére
Hát ezt akk elkapkodtam
Amúgy, elvileg ahogy írtam a "kezdőhely" től elvileg 50re nem spawnolhat ellenséges mob, de gyakorlatilag 200ra sztem már kéne... 1szerűen felfoghatatlan.. (nembeszélve arról, h legyártottunk 30 rezonanciás-motort, 4gyémántért transzformátorokat, stb... és most kuka az egész.
[ Szerkesztve ]
"Andrish, Andrish! Sztaffold meg a wipszeket!" -Ratamon
-
föccer
nagyúr
válasz KicsiPaszuj #2277 üzenetére
No, annyiból nem jó az ajánlott gép, hogy csak minden második bejövő jelre ad ki egy rövid jelet. Ez ugye a gombnál nagyon jó lenne, de a gomb az ad és el is veszi a jelet, és ebből csinál egy egészen rövid jelet. Viszont, ha a levelert átkapcsolom, akkor elsőre a bemenő jel nem jön ki, csak akkor amikor ismét váltok a levelerrel.
Nekem arra lenne szükségem, hogy minden egyes változásra kiadjon magából egy rövid jelet. Szóval a leveler egy teljes ciklusához (oda és vissza váltás) 2 rövid jel jelenjen meg az out oldalon.
Üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
KicsiPaszuj
tag
EZAZ! éjfélvan de rohadjon kettí a cíííve, bespawnolt 2 pók meg 1-2 csonti!!!!
Amúgy amit linkeltem tökéletes, csak egy NOT vagy minek (nemnaon vágom mi a nevük, többnyire magamnak dobok össze ezt azt) mindkét kimenetelére szereld rá.
gyorsan összedobtam, h nelegyek félreérthető:
[Alaksori remekmű]Ez elvileg mindkét leverváltásnál küldeni fog jelet. sajnos én a szerómmal kicsit lassú frémmel működök, szal ki-kihagyott, de teknikailag jó.
(a végén a fákja csupán a láthatóság kedvéért van, gondolom ez 1értelmű..)
[ Szerkesztve ]
"Andrish, Andrish! Sztaffold meg a wipszeket!" -Ratamon
-
KicsiPaszuj
tag
válasz KicsiPaszuj #2282 üzenetére
Pont a lényeget nem mutatttam, szal:
[Csöcslesőkompresszor] hátulrólAmúgy ajánlom figyelmedbe a [RedPower] nevű modot. Ez a legtöbb logikai kaput és sekvenciát tartalmazza, 1 ripíter méretű cuccban.
[ Szerkesztve ]
"Andrish, Andrish! Sztaffold meg a wipszeket!" -Ratamon
-
föccer
nagyúr
válasz KicsiPaszuj #2283 üzenetére
Gyakorlatilag megdupláztad az elektronikát, és egy not-tal toltad el a két fázist? A 2 kimenő jelet pedig egy sima or kapuval meg összekötöm egybe. Aham, jó az elgondolás. Csak férjek el vele a pincében
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
föccer
nagyúr
válasz KicsiPaszuj #2285 üzenetére
Nem az ennyimé a multi szerver, így nincs beleszólásom a felhasznált modokba.
Egyébként a leveler helyett miért nem működik az, hogy simán nekivezetem a redstone-t? Mert ugye a BUD-ról vezetéken jön le a jelem...
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
föccer
nagyúr
válasz KicsiPaszuj #2287 üzenetére
Igen, ezt a fajta bud-t használom. Amikor update van, akkor a bud nem impulzust ad le, hanem csak átvált a kimenő jel aktívtól inkatvíra, vagy fordítva. Tehát nem impulzust ad le, hanem csak egy fél impulzust. Ezért kell figyeltetnem a változást és minden változáshoz leadni egy teljes impulzust. Namármást e mellé megy egy 8-as counter és az automata és a kéti reseteléshez szükséges xor kapu Mindezt 5 széles és 4 magas helyen
Esetleg van olyan BUD, ami teljes, lehetőleg 0,1 sec-es impulzust ad le, és nem csak csak állapotváltozást? Azért kell ilyen rövid impulzus, mert a counter csak ilyen rövid jellel működik.
Köszi,
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
KicsiPaszuj
tag
hát nemegésszen értem akk mi számít 1 impulzusnak, én most dobtam össze 1 ilyet, és ez update-enként 1x villan. Aképen 1 instabilpistonosfost használok, melyet 1 sima piszton kapcsolgatásával késztetek updatere. 1 lever-rántás(update) 1 villanást eredményez.
Javíts ki ha vmit rosszul értek.
(már csak azért is ugyanúgy működik ez a BUD mint az azelőtt linkelt limiter, mert konrétan ugyan az. vizsgáld át a gépet, és rájössz, h ugyanúgy megszakítja a piszton a saját jelét, mint ott. annyi h itt a kezdeti jelet is a pistonba visszakötött jel adja, ami csak updatekor kapcsol. a két gép kopp ugyan az)
[ Szerkesztve ]
"Andrish, Andrish! Sztaffold meg a wipszeket!" -Ratamon
-
föccer
nagyúr
válasz KicsiPaszuj #2289 üzenetére
Na, ezt már holnap fogom megemészteni.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
KicsiPaszuj
tag
Na, reggel frissült erővel összedobtam a két-fázisú limiter (amire panaszkodtál, h nagy) 1 kompaktabb változatát. ez 5x5x4(vagy3 ha a redstont nemszámoljuk, azaz ha a földbe építed lehet a tetején menni), és ugyanúgy minden karpeccintésre impulzust küld(2piszton megszakítja saját jeleit. azaz ahogy ON rögtön OFFra is vált)
Szal vagy használd ezt, a jelenlegi BUDhoz, v építs 1 rögtön impulzust küldő BUDot.
"Andrish, Andrish! Sztaffold meg a wipszeket!" -Ratamon
-
Sirandrish
legenda
Ez a Mobtrap már az agyamra megy.
Tegnap ugye kivájtam az 50x50x2es alapot..semmi nem volt benne még hosszú idő múltán sem, aztán spawnolt bele vagy 4 pók.
Óh, mondom király akkor a többiek biztos nem férnek el úgyhogy átmentem rajta még egyszer hogy megmagasítsam, így lett 50x50x3 immáron.
Kis idő múlva visszamentem volt benne vagy 4 csontváz, ennek örömére hogy működik a spawn mentem is aludni.
Reggel első dolgom..nézem a trapet, két csonti..mondom nem sok de legalább működik, és ennyi...ennek kb másfél órája és azóta semmi azaz SEMMI nem spawnolt be..
Egyszerűen nem értem...mi a francnak kell megfelelnie ennek?
Kétlem hogy 3 óránként spawnolna két mob...így meg egy kalap szar és már lassan 6 órányi munkám van benne összesen..Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz Sirandrish #2292 üzenetére
Arrébb mentél 1 chunkkal? Am. egy szint még kevés, igazából a map aljától a felhők fölé kellene emelni egy tornyot, na az hatékony lenne.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
KicsiPaszuj
tag
válasz CPT.Pirk #2293 üzenetére
A tornyot azért nem, értem mért lenne hatékonyabb, mer konkrétan 50re vagyunk a föld alatt, sztem mind1 h föld alatt vagyunk messzire v a föld felett... és konkrétan kb 130ra vagyunk a csapdától átlagosan, szal 25ön kívül, 180on belül. emelett a spawnpointunktól,(safezone) is 200ra van...
Bár r*hadjon ketté, sztem bepróbáljuk oszt kész.
[ Szerkesztve ]
"Andrish, Andrish! Sztaffold meg a wipszeket!" -Ratamon
-
Sirandrish
legenda
válasz CPT.Pirk #2293 üzenetére
Hát konkrétan 100-120kockányira voltam tőle, esőbe, éjszaka nappal.
Volt mikor nyitva hagytam a kijáratot hogy "levegőzzön" volt mikor bezártam.
Volt hogy csak 30kockányira vártam, volt hogy 3percet vártam volt hogy 20at.
És SEMMI!
Hatékonyság? Az mit jelent? Ássunk 10 emeletet a trapba azaz 10 darab 50x50x3as cuccot hogy aztán hatványozódjon a mobspawn...ergo bespawnolna 10x NULLA?
Nem azzal van baj hogy kevés bennt a mob hanem hogy NINCS!
vagy 1.8ban már tényleg ilyen ritkák[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Elvileg egy chunk távolságot kell tartani, az meg ha jól emlékszem, 64x64 kocka, amin belül nem születnek mobok körülötted.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
Sirandrish
legenda
Így néz ki!
Méretei 50x50x3 kocka!
A fáklyák természetesen nincsenek itt mikor várjuk a mobokat.
Ami bekarikáztam az a kijárat..1 kocka de 14magas szóval fény alig-alig szűrődik le.
Természetesen próbáltuk már hogy azt nyitva hagyjuk és úgy is hogy bezárjuk ergo vaksötétbe.A cucc néhol nem csak 3 magas mivel bele bele fúrtunk 1-1 ilyen föld alatti barlangba de gondolom a "több" nem baj.
Szóval sötét van, elég nagy is szerintem, és persze nem vagyunk sem túl közel sem túl távol.
Mi lehet a gáz szerintetek?[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz netpeti98 #2299 üzenetére
Nem a terem méretéről beszéltünk, ha befér a mob valahova, oda be is születhet. Itt a gond az, hogy csinálunk sötét termet, elmegyünk onnan, és egy deka mob sem születik benne.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...