Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rivyan

    csendes tag

    válasz Shing #12 üzenetére

    Már nem azért, de amit linkeltél, azok az igazi tipikus ázsiai generic MMO grafikával és stílussal bírnak. Mindenki mintha egy animéből lépett volna ki (amivel nincs baj, de ne mond nekem, hogy ezeknek jobb stílusa van, mint egy WoW-nak, vagy mint egy WS-nek). Ha levennénk a UI-t, nem tudnám megmondani a különbséget a kettő között. Ha már ilyen jellegű grafika kell, akkor a hamarosan bétába lépő Archblade a nyerő nálam.

    Szvsz egy Star Wars MMO kéne, Jedi Knight harcrendszerrel. Na az BIZTOS, hogy kiverné a biztosítékot mindenkinél. Rendes sword fightok, ahol védeni kell, nem pedig 1-2-3-4, 1-2-3-4-et nyomogatni. Elég lenne pár extra skill, nem kell sok, 4-5. MOBA-s stílus, pár spammolható, 1-2 nagyobb CD-s "oh shit" gomb. Fénykardnál lehetne több stílus, mindhez más style. Bounty hunterrel össze lehetne hozni saját felszerelést, amit karban kéne tartani valamennyire. A 2 frakciós megoldást pedig felejtsék el, annyira useless. 3 frakció kéne, sokkal izgalmasabb a játék (lehetne egy Empire-Rebel-Neutral, vagy valami extra, esetleg ennél több, játékosok által kreálható pici frakció, melyek hálóban alkotnak egy nagyobbat). Ha ehhez még átvenni pár dolgot a készülő StarCitizenből (pl. pár játékossal saját hajó, kalandozás, erős economy a játék mögött, klánnal akár nagyobb fregatt, dreadnaught), simán képes lenne több millió embert beszippantani. Csak túl kéne lépni a generic lvling -> 5 fős insták / scenariók -> 10/25/flex szerű raidek meneten. Az emberek újra éheznek. Ezt pedig képtelen bármelyik új MMO is megadni. Ezért képes a 10 éves WoW még mindig megtartani 6-7 millió játékost, mivel ő a régi recepetet a lehető legjobban használja, és a mögé épített lore viszi a hátán előre.

    TESO-t is toltam, de az meg sima single player játék, ráerőltetett MMO köntössel. Partyzni értelmetlen (még mindig nem számolja egybe az objektíveket pl, kivéve ahol csak ölni kell). WS pedig jó lenne, de a PvP átláthatatlan a harcrendszer megoldása miatt, a PvE pedig nem a behírdetett "kurva nehéz, only HC játékosoknak", hanem adventure grindből áll. Ahol pedig 1, max 2 éri meg, amik a leggyorsabbak, és legkönnyebben teljesíthetőek. Nincs jó MMO, ami képes megtartani a piacot.

Új hozzászólás Aktív témák