Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • arty

    veterán

    válasz hajbel #211 üzenetére

    tudom, az egyszerűb érzékeltethetőség miatt ebbe bele se mentem...

    (#212) Kansas

    természetesen valóban a seggemből húzom ezeket elő, hiszen nem láthattam ilyen statokat... :DDD
    de ha most láttam volna is, hogy elég a 16gb ram, az mit mond el arról, ami 2-3-4-7 év múlva lesz?

    a játékok memóriaigénye nem konstans: folyamatosan nő, asszem ebben nem lehet köztünk vita ;)
    ezzel a korábbi gyakorlat - amikor 6-8x-ra nőtt a memória egy-egy genváltáskor - is alig tudott lépést tartani! hogyan fog a mostani, 2x növekedés mellett? (sehogy, nem is fontos: ssd + jön a pró! nemár...)

    mennyi ram is van MA (vagy várj: mennyi volt a 480ad idején) összességében a gépedben?
    amúgy értem én, hogy a 480on a maga idejében túlzó volt a ram mennyisége, még jó h nem 1080ti-d volt, akkor még visszalépést is bemutathattál volna... ;)
    (igen, tudom h pécén van overhead ram/vram dedikáltsága miatt, de azért ma egy korrekt pécében 24GB memóriával gazdálkodhat az os+app+gfx - MA! nem 3-4 év mulva!)

    tökéletesen igazad van abban, hogy nem kellene gyenge pécéként használni a konzolokat - sajnos csomó (kisebb?) fejlesztő mégis ezt teszi (tette eddig), az optimalizációnak nyomait is nehéz felfedezni rengeteg csodás konzolverzióban... (ebben a genben ez pl főleg a Unity motort használó játékoknál volt baromi látványos)

    és természetesen biztos lesz app, ahol a cpu vagy a gpu lesz a szűk keresztmetszet (kreténül használt raytracing, 4k, cpu-n egy mag használata, stb), itt csak simán arról van szó, hogy mi nem javult a SZOKÁSOS ütemben nextgenre... (és mégmégmég1x: a ddr6 mocsokdrága, a 2080on is 8 gigát látsz, nem véletlenül... a 2080ti árába viszont már belefért +3GB :D )

    [ Szerkesztve ]

    "ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

Új hozzászólás Aktív témák