Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #131 üzenetére

    Nem tudom, hogy mire gondolhatnak, de a wave-ek valójában az adatpárhuzamosságra építenek. Ezeknél a SIMT architektúrájú GPU-knál az a lényeg, hogy ugyanazt az operációt több adatot végre tudod hajtani párhuzamosan. Akkor nincs ez kihasználva, túl nagy a regiszterallokáció kellő mennyiségű wave-et futtatni például. Ehhez az API-nak nem sok köze van, inkább a wave programozásra építő programozási nyelv lehet benne kritikus tényező, de sokkal inkább maga a megírt program. Vagy még a hardver, de mivel egy GPU sem használ dinamikus regiszterallokációt, így ezt hagyjuk ki.
    Pontos ütközést kapsz DXR-rel, meg a Vulkan-féle RT-vel is. A hibrid tényező itt a lényeg, vagyis az, hogy a sugárkövetés effektekre van korlátozva, az így számolt eredmények lesznek felhasználva a raszterizáláshoz. Ebből a szempontból nincs semmi különbség a két API tekintetében.
    Nem nagyon látom, hogy miben rontaná a pontosságot, ha szándékosan, mondjuk nagy regiszterallokációval úgy küldené rá a rendszer a hardverre a wave-eket, hogy rosszabb legyen a kihasználása. Attól még ugyanazt a számítást fogja elvégezni, csak lassabban.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák