Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem tudom, hogy mire gondolhatnak, de a wave-ek valójában az adatpárhuzamosságra építenek. Ezeknél a SIMT architektúrájú GPU-knál az a lényeg, hogy ugyanazt az operációt több adatot végre tudod hajtani párhuzamosan. Akkor nincs ez kihasználva, túl nagy a regiszterallokáció kellő mennyiségű wave-et futtatni például. Ehhez az API-nak nem sok köze van, inkább a wave programozásra építő programozási nyelv lehet benne kritikus tényező, de sokkal inkább maga a megírt program. Vagy még a hardver, de mivel egy GPU sem használ dinamikus regiszterallokációt, így ezt hagyjuk ki.
Pontos ütközést kapsz DXR-rel, meg a Vulkan-féle RT-vel is. A hibrid tényező itt a lényeg, vagyis az, hogy a sugárkövetés effektekre van korlátozva, az így számolt eredmények lesznek felhasználva a raszterizáláshoz. Ebből a szempontból nincs semmi különbség a két API tekintetében.
Nem nagyon látom, hogy miben rontaná a pontosságot, ha szándékosan, mondjuk nagy regiszterallokációval úgy küldené rá a rendszer a hardverre a wave-eket, hogy rosszabb legyen a kihasználása. Attól még ugyanazt a számítást fogja elvégezni, csak lassabban.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Xbox Series X|S
- Vicces képek
- További aktív témák...