Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Abu85 #129 üzenetére

    Nvidia szerint csak a Dx 12 alatt lehet csalni a vawe kihagyással, Vulkan alatt nem, tehát ezért van hozzá köze.Professzionális felhasználásban az előbbi hátrány,( igaz ott nem is alkalmazzák) mert nem kapsz teljesen pontos RT ütközést,de egy játéknál persze elmegy. Jó lenne ha ezt elfelejtené ezt Microsoft mert a raytracing egyik legfontosabb ismérve azon kívül, hogy real time, az hogy pontos.
    Az hogy üresjárati vaweket iktatsz be rontja a pontosságot persze javítja a teljesítményt.Én ebből a szempontból a vulkanra teszem a voksomat és nagyon kíváncsian várom az első megoldásokat.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák