Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A kiterjesztésnek nincs köze ahhoz, hogy a wave-ek hogyan futnak. Az architektúraspecifikus. A fordító előállítja a megfelelő wave-eket. Az új Xbox még a wave hosszát is variálni tudja, tehát sokkal többre képes, mint bármelyik korábbi architektúra. De ez sem igazán számít a sugárkövetésnél. A legnagyobb limitek nem ilyen kis működési szinten állnak be.
A Vulkan SPIR-V-je kb. ugyanúgy működik, mint a DXIL. Nincs nagyon lényeges különbség a funkcionalitás között. Ezért tudja a Khronos a shader modell 6+ függvényeit teljes méretékben támogatni. Ha nem hasonlítana a két IR ennyire, akkor sokkal nehezebb lenne az új specifikációk szerint írt HLSL shadereket módosítás nélkül SPIR-V-re fordítani.
Vannak dolgok, amiben a DirectX 12 és a Vulkan különbözik, például a bekötés, de szerencsére az IR nagyon hasonló, erre figyelnek, mert a bekötéshez igazodni nagyom maximum egy-kétezer sornyi különbség, de a nagyon eltérő IR, akár több tízezer sornyi módosítást is igényelhet.
A szinkronizáció még eltérő a két API-ban, de ez sem igazán lényeges. Nagyon kevés kódsor vonatkozik erre, így könnyű az eltéréshez igazodni. Főleg úgy, hogy az alapkoncepció nagyon hasonló.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Xbox Series X|S
- Vicces képek
- További aktív témák...