Új hozzászólás Aktív témák
-
turbuczn
tag
válasz makoveizs #2324 üzenetére
Ezt valamelyik alkalmazás hibája okozhat. Nézd végig miket telepítettél fel, és ami felesleges azt töröld, és a maradék alkalmazásoknál szabd testre az értesítéseket! Aminek nem fontos az értesítése annál kapcsold ki az értesítést! Ha így sem javul meg, akkor a maradéknál egyenként kapcsold ki az értesítést és amelyik után elmúlik ez a probléma az lesz a ludas.
-
turbuczn
tag
Akkor én itt megpróbálom összefoglalni:
Az EU-ban kapható mobilokra érvényes az LG garancia, ami itthon 1 év. Ez gyártói garancia, és szükséges hozzá a számlán szereplő IMEI szám. Tehát olyan számlával kell rendelkezned, ami egy éven belül állítottak ki, és rajta van a mobil IMEI száma, ami alapján pontosan be tudják azonosítani a készüléket.
Az EU-ban pedig a sima V30 (H930) 64GB-os, egy SIM-es verzió kapható hivatalosan, tehát a DualSIM-es (H930DS), V30+ 128 GB-os (H930DS) nem. Ez utóbbi kettőt nem is szervizelik itthon a hivatalos LG szervizben, csak a GSM boltok bolti garanciája érvényes rájuk.
Az arukereso.hu oldalon mindenki megnézheti hol, milyen árban vásárolható meg, ezek közül a SmartShop és a Turbado, valamint a Mediamarkt és az Edigital biztosan ad olyan számlát, amelyen rajta van az IMEI szám, de ettől függetlenül a BTel, és az ELITE GSM is megbízható boltok közé tartozik (GSMPalota, és a Netmobil is, de ezeket nem ismerem), viszont itt rá kell kérdezni vásárlás előtt kaptok-e IMEI-s számlát.
Jelenleg a hivatalos LG garancia 1 év, és a legtöbb bolt is ennyit ad a készülékre. Ha elromlik az első évben, akkor két választásod van: vagy a bolt felé jelzed a hibát, akik valószínűleg az LG szervizbe fogják továbbítani a készüléket, vagy az IMEI-s számlával mész az LG szervizbe, és Te magad intézed a garanciális javítást.
A Turbado (én is innen vettem) kicsit drágább a többinél, de előnye a 2 év teljes körű garancia, azaz amit az LG garanciába javítana, azt ők is javítják (egyébként valószínűleg az első évben ők is az LG garanciáját fogják érvényesíteni).
Ezen kívül van még az egyes boltoknak 1-1 extrája, pl a háztól-házig garancia, vagy a cseregarancia, de ezek mind plusz árnővelők.
Ha olyat látsz, hogy 12 + 12 hó garancia, az az esetek 99%-ban a szokásos 1 év garanciát jelenti, plusz 1 év szoftvergarancia, azaz maximum annyit csinálnak, hogy újratelepítik a telefont, amit egyébként ha elég talpraesett vagy, Te is meg tudsz csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
turbuczn
tag
-
turbuczn
tag
válasz kisdobos0111 #2567 üzenetére
Az első kamera evidens mindenki számára, hogy egy kupac kaki! Nem ez a szelfikirályok kedvenc telefonja.
Az előbbi pár példa pedig manuális beállításokkal szerintem kivédhető, vagy ott a GCam, egy próbát megér. -
turbuczn
tag
Srácok, vagy a telefonon lett valami optimalizálva nagyon jól, vagy valami hibába csúsztam bele:
8 óra 15 perc készenlét, 21 perc kijelzőidő, és csupán 1 %-ot merült a telefon.
Általában úgy töltöm, hogy 80-85%-nál leveszem töltőről, ezért lehet régen kalibrálta magát az aksi.
Az átlagos használat így néz ki:[ Szerkesztve ]
-
turbuczn
tag
Nekem 10 óra a rekord, ha visszaolvasol, be is tettem egy képet erről. Igen, nálam is fekete a téma, de nem csak ezen múlik.
-
turbuczn
tag
válasz kobuki123 #2840 üzenetére
A használaton múlik. Melegben használod, vagy 20-22 fokon, teljes fényerőn, vagy 40% körül, mobilnettel, vagy wifivel, és ezek jelerőssége is sokat számít. Ezen kívül ha tokban van, az mennyire árnyékolja le, melegíti fel a telefont. Általánosságban elmondható, hogy a 20-25 °C körüli hőmérséklet, tok nélküli használat, és a erős Wifi jellel csatlakoztatott telefon sokkal jobban bírja.
Én próbáltam egy 4000 mAh-s telefonnal 35 fokban, gyenge térerő mellett kihúzni egy napot, és nem sikerült. Pedig a képernyőidő nem volt több 3 óránál. -
turbuczn
tag
válasz kobuki123 #2844 üzenetére
Régebben én kerestem ilyet, aluból, de nem találtam. A lekerekített kijelző miatt szerintem nem is egyszerű fejleszteni ezt a fajta bumpert, de a Samsung edge szériához mégis sikerült használható ilyet gyártani, azaz lehetséges, hogy azóta valaki előállt ehhez a telefonhoz is egy ilyen termékkel.
-
turbuczn
tag
Megjött a 20r frissítés a német régiós telefonokra is!
-
turbuczn
tag
válasz kisdobos0111 #2853 üzenetére
Csak biztonsági frissítés, 160 mb, és május 1 lett az új biztonsági szint.
Ha jól látom a trendet, akkor kéthavonta kapunk biztonsági frissítést. Ezt május 18-án kiadták, és több, mint egy hónapra volt szükség, hogy eljusson hozzám. Ez nem túl szép, nem igazán tudom, miért ilyen lassan ér el hozzánk. Ennyire kicsi a szerver kapacitás?! (Költői kérdés)
Tudomásom szerint nincs régiós különbség, de ha vannak is, nem jelentősek, nem hiszem, hogy egy biztonsági frissítést nagyban kell változtatni ha több a memóriamodul, vagy épp más gyártmányú.
[ Szerkesztve ]
-
turbuczn
tag
válasz Csillag01 #2916 üzenetére
Ha használnád a keresőt, akkor találnál szép számmal erre vonatkozó információt. Én speciel elég hosszan kifejtettem a garanciára vonatkozó információkat, amiben óvva intek mindenkit a távolkeleti verziós V30-aktól. Ilyen a plusszos verzió is. Ha elromlik csak a bolttal tudsz egyeztetni. Egyébként sd kártyával bővíthető a 64 GB, és akkor van rendes garanciád is. 128 GB 15-20 MB/s sebességgel író sd kártya 20 ezer Ft.
[ Szerkesztve ]
-
turbuczn
tag
válasz MaxxDamage #2918 üzenetére
Ha két sim és sd kártya megy bele az egy speciális eset. Nekem fontosabb a rendes garancia, és még szerencse, hogy így van, mert én a vásárlás után egyből garanciára is vittem a telefont. Lehet valaki szerencsésebb....
[ Szerkesztve ]
-
turbuczn
tag
válasz MaxxDamage #2920 üzenetére
V30DS verziója egyszerre kezeli a 2 simet, de akkor nincs sd kártya. Természetesen az itthoni LG garancia erre sem érvényes.
-
turbuczn
tag
válasz Csillag01 #2930 üzenetére
A simához sem kaptunk sem átalakítót, sem OTG kábelt (ha egyre gondolunk, akkor ez a kettő ugyanaz). Csak töltőfej, füles, USB kábel, törlőkendő és némi papíranyag. Ennyi.
Én úgy tudom, hogy az összes verzió Qi töltős, és nekem működik is egy Nillkin paddal. Semmit sem kell beállítani, csak középre beigazítani, felvillan a töltöttségi %, és megy a töltés. Próbáld ki másik paddal, ha van rá lehetőség.
HUTCHDB: Én egy hónapig használtam Redmi 4X-et tavaly nyáron, ha ez számít.
[ Szerkesztve ]
-
turbuczn
tag
válasz HUTCHDB #2933 üzenetére
Ez ugye "csak" 835-ös SoC, de a fluidsággal sincs gond. Viszont azt vedd számításba, hogy az miui kevesebb animációt tartalmaz, így pattogósabb a rendszer érzetre is az LG-nél.
A hang biztos, hogy jobb, de kell hozzá egy jó füles is, anélkül nem fogsz nagy különbséget érezni. A mikrofonok minőségibb anyagból készültek, azaz a Xiaominál ez is jobb lesz. A kihangosított zenében sem érzel majd nagy különbséget, ha ez számít, akkor HTC, vagy Sony.
Akkuban sincs nagy különbségre, mindkét telefon kiemelkedő ebben.
Összességében én nem cserélnék a helyedben LG-re.
[ Szerkesztve ]
-
turbuczn
tag
Kis mini Bluetooth-os hangszórókat fillérekért lehet kapni, és már ezek is sokkal jobban szólnak, mint bármelyik beépített hangszóró.
De lehetnek olyan helyzetek, amikor ez nincs kéznél, de ki szeretne valaki hangosítani zenét. Erre van a HTC, ami meg máshol vérzik el.
Nem létezik tökéletes telefon! -
turbuczn
tag
-
turbuczn
tag
Nekem abszolút nem melegszik, még a normál töltővel sem, csak a Qi töltés közben kicsit. Ha nagyon forró, akkor visszavesz a teljesítményből egyébként, de ahhoz 50+ °C készülékház hőmérséklet kell már. Ezt úgy tudom elképzelni hibátlan telefon esetén, ha navigálsz az autóban klíma nélkül és süti a nap, akkor fél-1 óra alatt lehet, hogy ennyire felmelegszik, de egyébként nem szabad neki.
Ha csíkok is jelennek meg, akkor az már komoly SoC problémára utal. Szerintem kezdj el érdeklődni a boltnál ahol vetted, hogy milyen feltételekkel tudod beadni garanciába! -
turbuczn
tag
Ez több minden lehet. Lehet hardveres hiba. A V30 hűtésére nagyon odafigyeltek, és egy kis fém hővezetőt építettek a SoC és a hátlap közé, ami elosztja a hátlapon a hőt. A SoC és a hővezető között valami kis paszta lehet, ami akár meg is keményedhetett, mert például kevés került belőle gyártáskor, vagy akármi más, a lényeg, hogy a hűtéssel lehet probléma. A SoC is lehet hibás, mert gyártás után ugyan ellenőrzik ezeket, de lejöhet hibás darab a gyártósorról, ami átcsúszik az ellenőrzésen.
Lehet szoftveres is, mert ha egy rossz alkalmazás beragad, és zabálja az erőforrásokat, az aksit szívja, ami így jobban melegszik, közben a környezeti hőmérséklet is meleg, és ott van még a 100%-os fényerőn lévő kijelző, akkor könnyen túlmelegedik a telefon. Ekkor viszont az akkumulátor használata menüpontban fel kell tűnnie a hibás alkalmazásnak, mint erőforrás zabáló, és így ezt ki lehet szűrni. Egyszerű böngészésnél, beragadt alkalmazás nélkül, ha nem éri a nap, hibátlan telefon még ilyen melegben sem akadhat meg így!
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen RAM-ot vegyek?
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen asztali médialejátszót?
- iPhone topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs