Új hozzászólás Aktív témák

  • MaxxDamage

    félisten

    Hívtak a V30+ VoLTE ügyében a szerviztől és azt mondták nézték a Telekom VoLTE támogatott készülékek listát és csak pár modell szerepel rajta (na meg az van írva, hogy folyamatosan bővül a lista) bár nem tartom valószínűnek, hogy a V30/V30+ rajta lesz majd. Hangszóró probléma miatt meg tovább küldik kivizsgálásra, aminek az átfutási ideje 2-4 hét.

    /Messengerbe a jelzés/hang tompa,torz stb. és nem teljes, Vibernél minden OK/
    Remélem ők tapasztalják... A V10-be mind2 jó

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*2x32GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 16GB MXM*4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

Új hozzászólás Aktív témák