Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Shing

    őstag

    válasz hombre[EU] #55 üzenetére

    PS4-ben pont nem lesz 16 szál, legalábbis eddigi adatok alapján nincs SMT.
    Másrészt, úgyis eljön az ideje. Ha a fejlesztők megkapják a hardvert, akkor kihasználják. (Főleg az Xbox miatt, aminek nagyobb a CPU ereje, ki kell majd maxolniuk a PS-t is)

    Nekem az a fura, hogy van egy alacsonyabb fogyasztású hardver (CPU) és majd pont az fog teret adni egy 120W fölötti kártyának, miután elengedett magából egy kis órajelet a CPU. Ha GPU-t tuningolsz, nagyon megugrik a fogyasztás, főleg ilyen extrém órajeleknél. Szóval ez is egy nagyon kimaxolt adat lehet, nem hiszem hogy sokszor fogjuk látni, még ha ki is akarják használni. (Ha pedig nem elég dinamikus és fixen csak ennyire tud felugrálni akkor végképp nem)

  • válasz hombre[EU] #6 üzenetére

    Hol lenne már az Xbox Series X a PC konkurenciája? :U Van rajta alapvető egér + billentyűzet támogatás minden játékban, esetleg dualboot Windowsszal vagy ultrawide támogatás? Vagy discord, teamspeak? Sokat fejlődött funkciókban, de még mindig egy konzol.

    Ami az Xbox Series X-et illeti, igen, hardveresen erősebb a Playstation 5-nél. De a hardver nem minden, mert hiába lett erősebb az Xbox One X a Playstation 4 Pronál, ha nem igazán jelent meg rá olyan játék(kivéve Gears 5), ami megmutatta a konzol igazi erejét. Illetve az is érdekes volt, hogy Playstation 4 Pro stabilabban futtatta a játékokat, ha valaki figyelte a Digital Foundry elemzéseit. Ahogy Phelan - aki mellesleg játékfejlesztő - többször elmondta az Othersideban, a konzolokat elsősorban nem a hardver adja el, hanem a játék. Szerintem ebben a generációban nem lesz olyan lényegi különbség a 2 konzol között és azt is el tudom újra képzelni, hogy a Sony a játékaival szemléletesebben ki tudja majd aknázni a Playstation 5-ben rejlő erőt.

    [ Szerkesztve ]

    Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955

  • válasz hombre[EU] #108 üzenetére

    És miért ne a Playstation 5-re cserélnék le pl.? Mi olyat kínál jelenleg az Xbox, amit a Playstation nem? :U Én ha most eladnám a PC-met, akkor játékállomást vennék. Ha az MS agresszívan behozná a PC-s funkciókat konzolra, akkor már nyilván lenne egy nagy érdemi különbség. Utóbbi időben ebbe az irányba haladt egyébként a Microsoft az Xboxszal, de nekem ez még kevés.

    [ Szerkesztve ]

    Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955

  • válasz hombre[EU] #115 üzenetére

    Ultrawide még nem támogatott, ha Xbox Series X-en az lesz, akkor az valóban +1 pont a Microsoftnak! :K Külső perifériák meg csak éppen annyira támogatottak, mint Playstationon, kvázi a fejlesztőn múlik, amiből tipikusan nem lesz semmi.

    A Gamepass és a crossplay amúgy valóban egy jó funkció, azt elismerem. Amit én PC-n crossplayban játszottam az Xboxosokkal és nincs Playstationon a Sea of Thieves volt. A legtöbb crossplay még mindig multiplatform.

    (#117) bulikavagyok Én úgy értelmeztem amúgy, hogy képes lesz futtatni más PS4-es játékokat is, csak az első 100-nál fogják garantálni a konzisztens teljesítményt. Mint amikor van egy emulátorod, amin mondjuk x és y játékban már megvan a kívánt stabil teljesítmény, de egy másik kevesebb prioritást élvező játékban még valamennyire inkonzisztens.

    [ Szerkesztve ]

    Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955

  • opr

    veterán

    válasz hombre[EU] #138 üzenetére

    Na ez az, amit most senki nem tud neked megvalaszolni. Illetve ez nem igaz, mert aki jelenleg is dolgozik vele, az el tudna mondani, de nem fogja. :DDD
    Majd meglatjuk mit hoz a gyakorlatban. Exkluziv cimeknel biztos, hogy szamitani fog a gyakorlatban is, ennyit szerintem el lehet arulni publikusan is.

    Multiplatform cimeknel az a nagy kerdes, hogy akarnak-e a studiok baszakodni a platform-szintu optimalizacioval ilyen szinten, vagy nem. Szerintem az esetek nagy reszeben nem fognak. Persze, a masik kerdes, hogy mennyire lesz jo a fejlesztoi kornyezet. (Hint: mar most is elegge ott van a szeren ;), ennel meg idovel csak jobb lesz, ilyen teren mar a PS4 is nagyon erosen nyitott, azota meg csak meg jobb lett, a ps5 meg eleve arra epit), szoval lehet nem lesz ez sok extra munka, akkor viszont nagyon szamitani fog.

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz hombre[EU] #142 üzenetére

    Pontosan. Ennyitol fugg az egesz. A dev, mint olyan, rohadt draga, tehat minel tobb baszakodasaba kerul az, hogy legyen eredmeny, annal kevesbe valoszinu, hogy multiplatform cimnel ezt nem fogjak megoldani.

    A fejlesztoi kornyezetet tenykent tudom, hogy nagyon fejlett, de azt is tudom, hogy mennyire draga a jatekfejlesztes a nelkul is, hogy minden egyes platformmal szivsz ahelyett, hogy losz egy medianra es kesz. Szoval, vissza a bazisra, alapvetoen passz, aztan majd kiderul. :D

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák