Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

• nyogo83

senior tag

válasz pakesz #1587 üzenetére

Figyelj, tenyleg ne eroltesd ha nem vagy jartas a fejlesztesben.

"amugy meg amikor ok leteszteltek azt az oldalt augusztus 3an, akkor latni tudtak volna hogy kimegy egy hivas
    ezt a hivast vissza kellett volna utasitani, azzal, hogy hardcodoljak bele a fizetesi megjelenitest a binarisba"

Tudod te hany hivas megy egy alkalmazasbol a szerver fele, hogy onnan toltson be minden contentet? Megy egy szimpla szoveget is pl a fizetesi opciohoz? Nem gondolod, hogy minden apro valtoztatashoz uj buildet toltenek fel? Raadasul pont amire hivatkozol, hogy a sajat "haziszabalyait" is sokszor rugalmasan kezeli, pont azt szeretned most szamonkerni rajtuk.
    Semmilyen jogalapjuk nem lett volna azt a buildet semmilyen technikai megoldas miatt nem elfogadni.

Amugy ez nem feltetlen neked valasz, csak erdekesseg, hogy a nagy "szabadsagharchoz" mit szolnak az UE enginet hasznalo fejlesztok(es ez csak az egyik a sok kozul):

"We’re some of those developers fleeing Unreal Engine. But I blame Epic much more than Apple for doing nothing to shield us from this, but putting our investment and future in the direct firing line — on purpose. That’s unacceptable, and we’re switching back to Unity on the current project, throwing away three months of work and starting over. We can’t have any risk whatsoever of not being cross-platform. A 1% chance of no iOS support in a few years, and we have to switch now.

I do deeply resent Apple’s 30% tax, and we’ve paid hundreds of thousands of dollars there. So I totally don’t mind that Epic is playing hardball with Apple and trying to tip the scale.

But putting Unreal Engine in the line of fire is like a pilot threatening to crash a plane. The trust is instantly shattered, so we’re done with Unreal Engine. I’m in the middle of porting C++ to C# and learning Unity all over again. Thank goodness we were only a few months into this project.
    "

[ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák