Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peat;)

    veterán

    válasz Vesa #182 üzenetére

    Már régen kellett volna szigorúbban maximalizálni az autók méretét B jogsinál.
    Nevetséges hogy a batár nagy SUV-okkal szerencsétlenkednek a belvárosban, lassítják, akadályozzák a forgalmat, sok helyen lehetetlen normálisan parkolni velük és dupla helyet foglalnak el. Az elektromos autók meg ezen semmit nem javítottak, lásd a cikk példányait.

    Itt nem csak a tulajokat ócsárolom, vannak olyan méretű autók amikkel egy nagyon jó vezető sem tud normálisan boldogulni. Egyszerűen túlléptek egy egészséges határt, skoda enyaq a nagyobbik akksival 2100 kiló, 1,9 méter széles és 4,65 méter hosszú, már ez is túl van a normális határon. És akkor ott a BMW X5, a több mint két méteres vállával az öt méterével és 2200 kilós súlyával asszem.

    Én egyedül a 7 személyes autókat menteném fel hogy lehetnek nagyobbak valamivel. A többinél olyan határokat húznék mint max 1,8 méter széles és max 4,5 méter hossz és max 1600 kiló. Aztán hozzanak ki amit tudnak.

    [ Szerkesztve ]

  • Peat;)

    veterán

    válasz Vesa #198 üzenetére

    :F Félelem miatt vásárolsz a SUV-ok közül is a nagyobb fajtából? (mert csak azokat ekéztem amire reagált a másik fórumozó, szintén elég nagy méretű példával élve)

    Illetve a Te logikádat berakva egy ellenvéleménybe: A szabadság címén lehessen két tonnás tankokat venni, ami el sem férnek sok helyen a másik korlátozása nélkül, ráadásul a "másik ember ebből kifolyólag miért tegye ki a családját és a gyerekeit súlyos baleseti kockázatnak egy autópályán vagy főúton", tehát aki nem tankot vásárol? Egy rav4 vagy suzuki sx4 vagy egy classic ford focus tulaj akkor mind érezze azt hogy veszélyezteti a családját mert a 2 tonna az új "norma" a biztonságra?

    Szerintem ez a logika azt eredményezné hogy egyre nagyobb és nehezebb autók közlekednének. Ó...illetve ez történik.
    Az említett túlzott méretű suvok ezek mellett akadályozzák a forgalmat, vagy pl felfestett bicikliútba sztendred belógnak, nem feltétlen mert béna a sofőr, fizikai korlátok miatt, pl xvi ker pósa lajos ami kapott egy bicikli sáv felfestést. Lényegtelen mennyire volt jó ötlet ott van és kész és egy kamaszt pl nem érdekli a politika meg mások félelemérzete ő csak annyit ígért meg otthon hogy kizárólag bicikliúton megy át a haverhoz hétvégén, aztán vagy túléli vagy nem.

    Én úgy gondolom egy felső határra megérett már a szabályozás, aztán vagy lesz korlát vagy nem. De az nevetséges hogy az EU pampog a zöldségért és eközben egyre nagyobb és nehezebb autók szelik az utakat.
    Én azzal is egyetértek hogy városba kisautó legyen jelentősen kedvezőbb helyzetbe hozva, aki nem ért vele egyet az rakja le a nagy autót a határban, vagy ne az agglomerációban telepedjen le.

    Engem az sem érdekel melyik csoport, a zöldek, vagy laposföldhívők érik el ezt a 195-ösre reagálva, ameddig engem nem korlátoznak, bántanak, veszélyeztetnek addig baromira nem érdekel ki miben hisz, vagy miben leli örömét. A VW up egyébként roppant szimpatikus kisautó, második autó lehet ilyesmi lesz majd egyszer. Használtan nem is olyan drága (weltauto) és most újra gyártják majd.

Új hozzászólás Aktív témák