Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #103 üzenetére

    Valójában a játékok nem GPU limitesek. Ha rámész bármelyik programra mondjuk egy PerfStudio elemzéssel, akkor lehet látni, hogy a GPU-k fele kvázi kihasználatlan. Ezt nehezen lehet GPU-limitnek nevezni. De az előbb linkelt videóban Dan Baker elmondja, hogy hol keletkezik a korlát, és hogy miért nem tudnak vele mit kezdeni.

    Még nem döntöttek arról, hogy hogyan lesz elkészítve a Mantle driver. Lehet, hogy standalone installer lesz, lehet, hogy benne lesz a Catalyst csomagban, de az sem kizárt, hogy az alkalmazás tartalmazza majd. A StarSwarm demó például egy 13.11 bétával ment, mert a program része a Mantle driver.
    Hosszútávon egyébként mindenképp egy standalone telepítő lesz, amit esetleg a Catához csomagolnak opcióként.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák