Új hozzászólás Aktív témák
-
föccer
nagyúr
Azért el kell ismerni, hogy hatalmas különbség van a 2 fejlesztő cég mentalitásában. Azt nem mondom, hogy a Blizz csinálja jobban, van az ea, de...
Az EA games minden évben hajlandó kiadni egy nagyrészt ugyanazt tartalmazó játékot, és ezért minden évben kaszál egy hatalmas zsét, mert megvan neki az a rajongó tábora, aki minden évben hajlandó megvenni majdnem ugyanazt a játékot.
A Blizzard hajlandó 1-1 játék fejlesztésével akár 5-6 évet elpöcsölni, mert tudják, hogy a hozzájuk kötödő fanok hajlandóak kivárni ezeket. Emellett a bliz úgymond megteheti, mert van egy aranytojást tojó tyúkjuk, amiből vígan megélnek a nagy játékkiadások közötti években. Ez már más lapra tartozik, hogy az EA games képes lenne-e kiadni egy olyan játékot, amivel a játékosok több éven keresztűl képesek lennének játszani...
Szóval a 2 cég, 2 teljesen más stratégiában látja a saját megélhetését, és úgy néz ki, hogy mind a kettő működik. Az EA fanoknak az az igényük, hogy minden évben új kiadással játszanak, a Blizeseknek meg az, hogy top quality terméket kapjanak. Összeségében mind a két tábor hasonló pénzeket fizet ki a gyártónak. Csak van aki évente fizeti ki a kevesebb pénz, míg van aki egy nagyobb összeget ad ki ritkábban.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- További aktív témák...