Új hozzászólás Aktív témák
-
Scholes9
nagyúr
Isten éltesse Sok hosszú évet kívánok a játéknak és ismerve a Blizzardot ez így is lesz
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
-
félisten
-
Scholes9
nagyúr
válasz Plazmacucci #2 üzenetére
Mivel Blizzard játék így népszerű Ritkán játszom vele, de tényleg rendben van szerintem Ja és a tartalmak ingyen jönnek hozzá
[ Szerkesztve ]
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
-
Raysen623
addikt
Nagyon örülök az újabb ingyenes hétvégének, mert PS4-en is ki akarom próbálni. PC-n egyébként maga a játék tök jó, szokás szerint a csapaton bukik el a történet.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Derrewyn
senior tag
válasz Plazmacucci #2 üzenetére
Nem, az még a WoW. Mikrotranzakcióból sosem jön majd be annyi, mint havidíjból. Pláne, hogy semmi olyat nem ad, amit egyébként ne lehetne ingyen megszerezni.
Amúgy fikázás helyett esetleg érdemes lenne kipróbálnod a játékot, és tapasztalat alapján alkotni véleményt.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Plazmacucci #2 üzenetére
Igen, pontosan, ez az.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
félisten
-
sad_Vamp
őstag
válasz Plazmacucci #7 üzenetére
Nem értem, miért hiszed/hiszitek azt, hogy a QCH megállná a helyét oldskool arena shooterként (mármint ma)? Arra ott a QLive! (és még vagy 1000 másik játék) Néha haladni kéne talán a korral. Nekem kimondottan tetszik a OW és QCH is (bár mind2őt csak 1-2 óra erejéig próbáltam eddig).
[ Szerkesztve ]
“When the flaws of the system are exposed, it is usually the irritant who gets cast out.”
-
Ergo a haladni a korral = szétbaszni a játékot feleslegesen beleerőltetett és környezet idegen hős képességekkel. Ráadásként pedig kiheréljük a duel módot? QC-ről van szó ugye.
Számomra a Quake mindig is a duelt jelentette. Nekem a duel mindig is 10 perces kiélezett taktikus, egyenlő küzdelmet jelentette. Ebből a QC duel módjában egyik sincs meg. Talán a taktika lehelletnyit van benne. Persze ettől független legyen, játsszon vele akinek tetszik. De én még mindig azt mondom, hogy az igazi skill-t, a QL-ben lehet megmutatni, nem a QC-ben.
Az OW-t nem szeretem. De nem mondom (már) rá, hogy rossz. Csak engem kikészít idegileg.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
sad_Vamp
őstag
Lehetek egy pillanatig őszinte? Szerintem a képességek a QC-ben részben a nagy "öregek" miatt vannak, akiknek az esze még vág, de a reflexeik már nem olyanok mint amikor a Q3A kijött. Így épp hogy egy kis ésszel, öregebb koruk ellenére is van valami esélyük az új fiatalok ellen (Mert lehet szépíteni a dolgokat 30 fölött már nem javulnak a reflexek és az érzékek, sőt). Amúgy nem látom azt amit te mondasz. Ugyan úgy uralni kell a pályát mint a Q3A-ban. A képességek csak 1 kis segítség. A duel-t meg el lehet rendezni annyival, hogy mindenki ugyanazon karaktereket válassza.
[ Szerkesztve ]
“When the flaws of the system are exposed, it is usually the irritant who gets cast out.”
-
Jajj hát ezen jót mosolyogtam. Nem nem azért vannak a képességek. Az OW-ben sem azért vannak, a CoD-ban sem azért vannak perkek. Azért vannak mert sok a noob kis gyökér, és nekik könnyebb legyen. Mert ha nincs sikerélményük akkor bizony nem fognak a játékkal játszani.
A kedvenc képességem Visor WH-ja, azt te apró segítségnek hívod?
"A duel-t meg el lehet rendezni annyival, hogy mindenki ugyanazon karaktereket válassza."
Szóval meccs előtt megbeszélem a matchmaking "istene" által ellenfelemnek "sorsolt", soha nem látott ellenfelemmel, hogy ugyan azt válasszuk. Még akkor is ha valaki már kiválasztott egy hőst, akkor azt a másik nem választhatja? Ha ilyen butaságokat leírsz, hogy vegyem a többit akár egy kicsit is komolyan?
Ui: Amikor én nyomtam a duelt akkor a két fél nem választhatta ugyan azt, nem tudom ezt megváltoztatták e azóta. Ha igen akkor bocsi az utolsó mondatért és visszaszívom.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Derrewyn
senior tag
válasz Plazmacucci #7 üzenetére
Szerintem a feltett kérdéseidre válaszoltam. Felszólítás nem volt, feltételes módot használtam.
Amúgy az QCH fejlesztése miért az OW miatt menne "fostalicska" irányba, amikor az OW a TF2-t másolja?Egyébként, ha már így érdekel szerintem nagyon jó játék, de ez persze ez nyilván szubjektív, ezért érdemes kipróbálni, mert nem biztos, hogy mindenkinek bejön mondjuk akár ez a grafikai stílus, ami Blizzard sajátosság.
Ami objektív, hogy nincsenek technikai gondok, van rendes support, foglalkoznak a játékkal, jönnek a frissítések, új hősök, pályák, építik a lore-t, képregénnyel és videókkal stb.
Van olyan hasonló árú és kaliberű játék, amiről ez nem mondható el vagy csak szimplán eleve havidíjas.@.LnB
OW Arcade Mystery Duel-t próbáltad? Ugyanazokkal a hősökkel játszotok 5 nyert körig (minden kill egy nyert kör, minden körben új hős).[ Szerkesztve ]
-
Most, hogy a QC megjelenése egyre közelebb van, felröppentek hirtelen olyan pletykák, hogy már a Q3 esetében is szó volt az egyedi képességekről csak elvetették. Nagyon nem jártam utána mert nekem ez csak "tűz oltásnak" tűnik.
De gondolom a QC fejlesztői se tudtak elmenni szó nélkül az OW sikere mellett, ami most már 20+millió regisztrált felhasználó. Nem hiszem, hogy az OW sikere éppenséggel eltántorította volna őket eme (
hülye) ötletüktől.Nem próbáltam azt a duelt, mert mielőtt beletették volna a játékba, én már akkorra nem tudtam gyomorgörcs nélkül a játék ikonjára nézni. De biztos jó.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
félisten
-
válasz Plazmacucci #14 üzenetére
Egy jó tanács: Nem atomfizika az OW. Arról szól az egész, hogy jókor nyomd meg a "Q"-t. (Ha átbindeled akkor más bill-t.) Ennyi. Így a bármelyik hülyének lehet könnyen sikerélménye nézd csak -> [link]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
sad_Vamp
őstag
Béta játékról beszélgetünk.... de szerintem lehet majd custom matcheket állítani, és én számítanék modokra is. (eddig mindig megoldható volt az ilyesmi a quake-kben)
Mint mondottam 1-2 órát nyomtam a QC-t Visor képességét nem láttam, de a Ranger-é nem sok vizet zavart.Szerintem a képesség meg a rang (gondolom erről beszélsz) más. A Képesség sokkal inkább az erősségek kihasználásáról szól és a gyengeségek kiaknázásáról. A rang szerinti tápolás meg úgy ahogy van hülyeség egy FPS-ben. De ez csak az én megmosolyogtató véleményem
“When the flaws of the system are exposed, it is usually the irritant who gets cast out.”
-
Szót se tettem a rangról.
-nem lesznek modok
-nem lesz dedikált szerver
-ranked módban 100%-hogy nem lesz custom game.Elég beta teszten vettem már részt ahhoz, hogy megtanuljam, csodák nincsenek. Ha valami alapjaiban szar, akkor az a megjelenéskor is az lesz. Ezzel nem azt mondom, hogy a QC az. Egyszerűen csak nekem nem nyerte el a tetszésemet.
1-2 óra után talán nem kellene ilyen mélységű elemzésekbe belemenni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Az addikció pont azért alakul ki mert van sikerélmény. Van sikerélmény, mert a képességek segítenek.
Quake Live-ba belép egy átlag játékos ma, aki még sose játszott vele, azt pillanatok alatt pofánlövik 8x - 10x - 100x. Valószínűleg ezért ő nem annyira fog ráfüggeni. Ha csak nem kitartó, és szereti a kihívást.
Quake Champions-ba belép egy átlagos játékos, megtörténhet vele ugyan ez. De ott képességek állnak a rendelkezésére amik a gyilkolást, vagy a túlélést segítik elő.Mindkettőhöz elkél a gyakorlás, egy bizonyos mértékű rátermettség. De egyértelmű, hogy a legtöbben a könnyebb utat választanák.
Az is a QC előnye, hogy "szebben" csillog. De egy bizonyos szint felett már inkább zavaró mint jó.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
sad_Vamp
őstag
Hát engemet Ranger képessége inkább zavart mint segített. Akárhányszor próbáltam mindig halál lett a vége.
(term. biztos lehet normálisan használni, de egyáltalán nem olyan egyszerű és nincs akkora benefitje mint állítod)
Viszont ha úgy játszottam mint Q3A-t a azért sikerült 3. helyet elérni a csapatunkban TM-ben és DM-ben sem voltam mindig utolsó (mindezt úgy, hogy FPS-hez PC-n már kb 2010 ótal nem nyúltam).“When the flaws of the system are exposed, it is usually the irritant who gets cast out.”
-
Szakiii
addikt
Ez butaság hogy a képességek miatt könnyű, mindenkinek van képessége tehát ergó az jobb aki ügyesebb. Nem értem a logikádat tök jópofa dolog hogy vannak képességek és ezáltal változatos a játék.
Kevés a hc gamer, én készítenék játékot se az lenne a szempont hogy a kevés hc gamernek készítsek egy retro játék újra feldolgozását, hanem hogy megnyerjem a népet és sokak által játszott játékot csináljak ami úgy néz ki itt sikerült. Teljesen jó meló után leülni nyomni fél órát amibe belefér 2 tök jó meccs.
[ Szerkesztve ]
-
Nem azt írtam, hogy könnyű, hanem, hogy könnyebb. És könnyebb is.
"tehát ergó az jobb aki ügyesebb"
Vegyünk egy példát. Nyx képessége, hogy egy bizonyos ideig láthatatlan lesz. Visor képessége pedig, hogy átlát a falon, plusz! látja Nyx-et a képesség használat alatt is. Ebben az esetben vélhetően Visor-é a kill, függetlenül attól, hogy ki ügyesebb.
Persze, tök jó, játssz vele. Semmi baj nincs ezzel.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Szakiii
addikt
egyszerű, team játék az egész normál esetben csapatban játszol minden reakcióra van ellenreakció tehát egyáltalán nem jelenti azt hogy adott karakter invibe megy akkor már nyeri a kört mert ilyen képessége van mert ha megjelenik a csapat előtt annak nem sok értelme van hisz instant hal, a fő gond inkább az hogy sokan így gondolják solo jatek amikor kifejezetten csak teamként van értelme
-
Derrewyn
senior tag
És itt el is érkeztünk arra a pontra, amitől eldől, hogy egy meccs nagyon jó vagy piszok szar lesz.
Hiába van - kis túlzással - tele a Youtube a 6 killes ultimate videókkal, azért az többnyire nem egyetlen karakter érdeme, és jócskán van hozzájuk köze a véletlennek is. Néha összejön, de többnyire azért nem. Illetve, amikor a 6 halott között nincs tank és/vagy healer, akkor lehet sejteni, hogy az milyen komoly meccs volt.
Azért a Q közel sem az "I win" gomb, pl. elég csak egy jól időzített reflect Genji-től... -
laskr99
addikt
Nem az én műfajom de ki fogom próbálni.Hátha megtetszik.
-
-
Szakiii
addikt
De én továbbra se értem ezeket az 1v1 példákat, ennyi erővel a support kari minek? Minden lenyomja 1v1be(bár ez se igaz mert ha skilles akkor simán hozhatja, főleg konzolon ). De ez továbbra is egy team játék. Alap hogy van counter mindenre, ez a balance lényege. A bliz még ált. elég jól el is találja a "balanceolást". Riot már kevésbé
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen