Új hozzászólás Aktív témák

  • Blazs120gl

    aktív tag

    "... Fontos kiemelni, hogy utóbbi esetben egyik effekt sem hiányzik, csak hagyományos raszterizációs futószalagon keresztül, különböző trükköket bevetve lesz számítva."

    A 3D real-time grafika mindig is erről szólt:a csalásról. Olyan képi hatást elérni, ami éppen elég jó, hogy meglegyen a illúzió az agyban. Ma ott tartunk a lesajnált a raszterizációval is, hogy az ultra és a high kidolgozottság között sem figyelhető meg elmélyülést befolyásoló különbség (hacsak nem tölgyfaszimulátorral játszunk).

    ( = Én is látom a különbséget, de csak ha mindkettőt látom és összehasonlítás után se esik ki a szemem, ha a régire kell ránézem, sőt.)

    Szvsz ezt a bringát kezdik túltolni, pláne, hogy hol van az a hardver, ami tudja és mennyiért... :U

Új hozzászólás Aktív témák