Új hozzászólás Aktív témák
-
ted_tris
tag
Eddig nem lattunk , ja.
De meg egy par evig nem is fogunk az tuti.
Az unreal enginnek mindig nagyon penge marketing cuccai voltak.
Es nezz meg egy jatekot, hogy nez ki vele.
Koszono viszony sincs soha koztuk.Enneka cuccnak egy gyakorlati haszna van ez pedig az "ipari" felhasznalas. Filmek, reklamok stb.
Nem kell 100 cpu csak x gep 20 videokartyaval amivel gyorsabb lesz az eloallitas.
De az a minoseg egy tonna cuccal lesz max realtime."learatjuk a pálmát.."
-
félisten
Unreal baromi jól néz ki, nézd meg a tavalyi Hellblade: Senua's Sacrifice vagy az előző unrealból Mass effect játékokat.
nem értek veled egyet, ez a jövő, a jövő kártyáinak. Pár év és remélem ez lesz a valóság. jelenleg is működhetne dx 12 motorokkal, de nincs hozzá elérhető árban hardver,de ez nem jelenti azt , hogy nem is lesz, plusz ezt is még finomítani fogják. 1 év múlva már lehet , hogy 2 darab Volta alapú csúcs gamer kártyán tűrhető sebességgel futni fog.
EA valószínűleg be fogja építeni a játékaiba.
Amit néztél videó real time, 4 darab V100 gyorsítón futott Nvlink összeköttetéssel.
Filmipar már ennél jóval előrébb tart és azok renderelt jelenetetek.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
ted_tris
tag
A hellblade sotet tonusa apolt es eltakart.
Konzolos cso cucc.
Nem nehez igy olyat csinalni.
A mass effect meg minden csak nem szep.
Az ea azert nem fogja beepiteni mert sok melo es ok a legszarevobbek az egesz iparban.
Ertelem se lenne eg olyannak ami a jatekosok 0,01%-anal eldocog 30 fps-el.
Senki nem mondja hogy nem ez a jovo de kovetkezo generaciora varni, hogy 1 kartyan elfusson kicsit nem foldlakora vall.
Az enginek nagy resze nem ezt hasznalja azaz mind a ket technologiahoz meg kell legyen benne a kartyan a cucc.
Most kb 250 watt egy csucskartya.
Az mennyi lesz?
500 watt?
Es mennyi most egy 1080ti ?
1000 dollar?
Az mennyi lesz 2000?
Nem kell egyerteni velem ez a vita lenyege, de meg 2 ev mulva se lesz jatek ami ezt hasznalja az is tuti.
Engineket kell irni, aztan az elejen kijonnek a buktattok, hogy mire kell gyurjanak a hardvergyartok.
Ebben a nyomorult videoban semmi sincs egy darab gagyi gumino mozog azt annyi.
Se egy borshader, se egy normalis noveny, tobb skinelt cucc nincs benne.
Jovore ilyen kartyat meg jatekot varni esztelenseg.
Majd kb 3-4 ev mulva terjunk erre vissza.
Es meg akkor is faszsagnak fogom erezni mikor a legtobb jatekban fennakadsz egy rohadt papirkosaron es golyoallo minden, a gombnek meg kocka proxyja van.Ez amit latunk mokusvakitas.
Szerintem egy a jatekiparban dolgozo nem foldonkivuli szakmabeli se lat meg belathato idon belul benne ertelmet.
Draga lesz.[ Szerkesztve ]
"learatjuk a pálmát.."
-
#00137984
törölt tag
A hardveres erőforrásokat értelmes célokra fordithatnák a játékokban. Értelmes AI, rombolható környezet rendes fizikai hatásokkal. Ez megint egy olyan játékélményt fokozó erőfeszités ami a hardverek szintjén nem érett meg és a játékfejlesztők ritkán fogják alkalmazni. Most a 4K felbontás támogatása és a hardver igények fejlesztése a megfelelő teljesitmény szint teljesitéséhez a fő cél. Ezt kell majd magas sávszéllességgel kiszolgálni, mert majd minden videómemória helyet megtöltenek ezek a magas minőségű textúrák és a pálya betöltések és az egyéb játék effektek. A jelenlegi konzol generáció gondolom ilyenre még nem képes, de talán majd a következő generációs PS vagy XBOX játékokban találkozhatunk majd ilyen szintű árnyékokkal?
[ Szerkesztve ]
-
-
félisten
Nekem az a kedvencem, amikor a fahaz repedezett gerendaja ugy csillog, mintha fembol lenne.
Biztos varosi grafikusok dolgoznak az ilyenken, akik meg sosem lattak fabol kezult dolgokat.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
megott
tag
Mondjuk a zenéje elég jó lett, amolyan Boris Blank / Yello / -os!
Aki másnak gedezbider, maga kenész fence!
-
0P1
aktív tag
Köszi, jó kis összefoglaló, de az évekkel egy kicsit szerintem elszámoltad magad, azt írtad, majdnem 20 éve ... Hát az az idő inkább 25 éve volt, amiről írsz, (386-s, 8 MB RAM, no 3D gyorsító kártyák)
20 éve már átlagjóskáknál 166-233 MHz Pentium MMX vagy 300A-s celeron ketyegett, és igenis voltak már régóta 3D-s gyorsítókártyák, már a harmadik generációsak, akkor már a Voodoo 2 - Riva TnT páros vívta a csatáját egymással ... -
Zlika
aktív tag
Háv öbát disz? (tudom csak egy karakter egy statikus szobában de na...)
-
#74018560
törölt tag
3D Studio Max élő rendereléssel
Gondolom kelleni fog hozzá egy 1080ti quad SLI.
Nem baj, megvesszük, idén nem eszünk -
#45185024
törölt tag
Epic Games shows off real-time ray traced digital character
Ez azért már ütősen néz ki ! -
Reverend
tag
Azt se felejtsük el, hogy a ray tracing elképesztően jól skálázódik. Mondjuk úgy, hogy gyak. lineárisan. Már látom a jövőt, ahol 8 vga-s rendszereken tolják a 8k RT doom 8-at.
-
AAAgold
senior tag
0:21-0:22-nél mi történik? amikor beér a tükör elé, hirtelen megváltozik a "tükör fénye"
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
-
félisten
-
félisten
válasz #16939776 #70 üzenetére
Ha pontosan 0:22 nél megállítod akkor látszik, hogy keze kitakarja a lámpát az egyenesen álló tükörrészben a ferdén állóban pedig mögötte világít. Szerintem.
Kicsit kavarcos, mert a 2 tükörpanel más dőlésszögben áll,de szerintem ez pont logikus így,ez a lényege a raytracingnak Nem hinném, hogy erőforráshiány miatt történt a dolog.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
#16939776
törölt tag
A lámpa meleg fényű 2800-3000K a glow a tükrön ami eltűnik meg jóval hidegebb, én kizárnám hogy az a lámpa lenne, az minden bizonnyal a padlóról visszatükröződő napfény*.
jó, nem fogyott el az erőforrás, csak egyik kockárol a másikra eltűnt egy fényforrás.
*A kint végbemenő naplemente senkit se zavarjon meg, ahogy programozókat se tudta, ennyit nem hidegít rajta egy fémgőzölt tükör.
[ Szerkesztve ]
-
yoeuromail
tag
júj ez a tükör trükk elég átlátszó próbálkozás Ezt a kamut én nem veszem be direkt felnagyítják a saját cuccukat hogy a low beállítást összehasonlítsák az új csilli villi effekt-el.
Hát ez a tükröződés köszi már 2001-es játékban is megvolt
Aztán fejlődött 2003
[ Szerkesztve ]
Eladó: i7-4770K MSI GTX 1060X3G, LG W2452V
-
félisten
válasz #16939776 #72 üzenetére
Ja ,igen megvan mire gondoltok. Az a hideg fény amit írsz és annak az eltűnése a robot reflektorainak fénye és eltűnése, ahogy lehajtja a fejét, törzsét a főszereplőhöz.Végig követi minden helyre 6 hideg fényű fényforrást hozzáadva az egész jelenethez.
Mikor odalép a tükörhöz a főhős, a robot lehajol és az alsó reflektorai lefele, a padlóra irányulnak..[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
winhate
őstag
Emlexem meg Amiga n Imagine el szamoltam egy 4 db primitive objectet tartalmazo kepet. Mindenhol fényes tükrözödő attributomokat hasznaltam. Kor, golyo kocka piramis. Kb 48 ora szamoltatas utan kilottem mert nem birtam mar kivarni. Az igazi raytrace volt :-) 68020ec proci 14mhz kB 4 mb simm ram.
http://pouet.net/prod.php?which=5633
-
winhate
őstag
Ezt pedig egy baratom keszitette meg anno:
Realtime Raytracing 64k Intro Amiga ra : Flow64k
Sajnos videot nem tudok. Ha van PPC -d meg Gfx kartya a gepedbe akkor van esely a megnezesre
(winuae esetleg)http://pouet.net/prod.php?which=5633
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó ASUS GeForce GTX 1660 Super 6GB Phoenix videokártya (PH-GTX1660S-6G)
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 100.000.-
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 TI O8G GAMING OC - csúcskategória garanciával
- EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 GAMING 11GB GDDR5X 352bit (11G-P4-6696-KR) Videokártya
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel