Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz ted_tris #48 üzenetére

    ez egy 3Dmark, ahol mindent túl kell tolni, hogy a végletekig kifeszüljenek a kártyák, ez direkt erre lett kifejlesztve, hogy a RT-t tesztelje. EZ mindig is erről szólt, ne keress benne realisztikusságot túlzottan. Nézd meg ezt,[link] ilyen a haszna a valós felhasználásban.
    padló, ruhák satöbbi. EZ megmutatja mire is jó ez. Szerintem szenzációs és ilyet nem láttál még nagyon máshol, főleg real time. :) az más tészta , hogy 4 darab volta kártyán tudott ilyen minőséget 1080P-n,de a jövőre nézve jó jel.Ahogy elérjük a V100 4x sebességét ilyen játékokat kapunk :DDD :DDD

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

  • b.

    félisten

    válasz ted_tris #51 üzenetére

    Unreal baromi jól néz ki, nézd meg a tavalyi Hellblade: Senua's Sacrifice vagy az előző unrealból Mass effect játékokat.
    nem értek veled egyet, ez a jövő, a jövő kártyáinak. Pár év és remélem ez lesz a valóság. jelenleg is működhetne dx 12 motorokkal, de nincs hozzá elérhető árban hardver,de ez nem jelenti azt , hogy nem is lesz, plusz ezt is még finomítani fogják. 1 év múlva már lehet , hogy 2 darab Volta alapú csúcs gamer kártyán tűrhető sebességgel futni fog.
    EA valószínűleg be fogja építeni a játékaiba.
    Amit néztél videó real time, 4 darab V100 gyorsítón futott Nvlink összeköttetéssel.
    Filmipar már ennél jóval előrébb tart és azok renderelt jelenetetek.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

  • #00137984

    törölt tag

    válasz ted_tris #53 üzenetére

    A hardveres erőforrásokat értelmes célokra fordithatnák a játékokban. Értelmes AI, rombolható környezet rendes fizikai hatásokkal. Ez megint egy olyan játékélményt fokozó erőfeszités ami a hardverek szintjén nem érett meg és a játékfejlesztők ritkán fogják alkalmazni. Most a 4K felbontás támogatása és a hardver igények fejlesztése a megfelelő teljesitmény szint teljesitéséhez a fő cél. Ezt kell majd magas sávszéllességgel kiszolgálni, mert majd minden videómemória helyet megtöltenek ezek a magas minőségű textúrák és a pálya betöltések és az egyéb játék effektek. A jelenlegi konzol generáció gondolom ilyenre még nem képes, de talán majd a következő generációs PS vagy XBOX játékokban találkozhatunk majd ilyen szintű árnyékokkal?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák