Új hozzászólás Aktív témák
-
ted_tris
tag
válasz kikikirly #41 üzenetére
Tokeletesen igazad van.
Inkabb az animacios rendszerek, a fizika gameplay reszeve tetele, animaciok, normalis ik lenne a fontosabb.
Kesz rohej mikor a tetszoleges jatekban a siktol eltero talajon mozognak karakterek.
Pl. lejto lepcso.
Meg keccselnek idetlenkednek jobbra, balra.
Vagy az unreal motorra jellemzoen 10 centivel a talaj felett lebegnek vagy bokaig benne vannak.
Ez lennr a fontos.
Ez a baromsag meg sokadlagos problema , de shotokon jol fog mutatni az egysegsugaru gamer hugyagyut meg azzal teszed zsebre.
Sajnos.Amugy ez a video egy nagy 0.
Ennel szebbek vannak realtime renderingel mar letezo jatekokban is.
Szep a sok pattogo feny csak ki nem szarja le ha a vegeredmeny meg gany.[ Szerkesztve ]
"learatjuk a pálmát.."
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Microsoft Excel topic
- Suzuki topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- OpenMediaVault
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen NAS-t vegyek?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- További aktív témák...
- Sapphire NITRO+ RX 580 8G SE
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 TI O8G GAMING OC - csúcskategória garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- ELADÓ 32 DB Nvidia RTX 3060 Ti és 8 DB Zotac Gaming Geforce RTX 3080 Trinity / KOMPLETT BÁNYAGÉP