Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Keeperv85

    nagyúr

    válasz #57919488 #53 üzenetére

    Hát azért itt elég vegyes listát dobtál össze. Lássuk sorban akkor:

    Batman > nem láttam mozgásban, de állítólag jól néz ki.
    Bioshock 1-2 +Infinite > Mindegyikhez felülírták az alap kódot, nem is kicsit. Kb mintha a Dark Messiah vs. akkori Source párhuzam lenne. Vagy Dunia engine vs. Cryengine...
    Mass Effect 1 >> Már megbocsáss, de a játék minden csak nem változatos, sőt, nem is szép... Van benne kb. 10 féle pályaelem, meg ugyan az a helyszín kb. 30 textúrával. Slussz. A további részek sem vitték éppen túlzásba. Ott is inkább a karaktermodellekre gyúrtak....
    RS:Vegas széria: erősen módosított kódút, nem alap UE... lásd Bio...

    Szóval: inkább negatív irányba billeg az a mérleg. Vagy mondjak olyanokat, hogy Duke Nukem Forever? Vagy olyat, a korábbi szériából, hogy Undying? Ugye nem éppen a grafikai színvonal miatt kell rájuk emlékezni, ebben remélem egyetértünk...

  • Keeperv85

    nagyúr

    válasz #57919488 #56 üzenetére

    "hogy a nyers engine-el nem keszultek jo/szep jatekok? Az mar nem az en problemam de nem is az UE3 tehet rola ..."

    Egyrészt azoknak a játékoknak egy része amit TE írtál alulról szagolja csak az UE3-at, Bio 1-2 >> UE2.2226, RS: Vegas >> 2.0 alap, majd Warfare Build 927...

    Lehet, hogy neked nem probléma ha műanyag fák vannak a viaszemberek által belakott világban, ami tökéletesen illúzió romboló, de én nem kérek belőle. Az Első Mass Effect-et pont az vágta haza, hogy képtelenek voltak egy változatos világot összerakni. Volt egy Unreal II: The Awakening ugye egykor, ami a főleg a grafikai kifogások miatt bukott meg, aztán jött egy DNF, ami dettó... és még lehetne sorolni, elég száp nagy a lista sajnos.

    Persze: a motornak semmi baja. Csak kevesen, szinte egy maroknyi csapat az, aki ki tudja használni, ahogy kell. Pl. a Dishonored még úgy is elég korrekt, hogy ott is kellett egy két folt a Source alól... Ami döbbenetes, az viszont az, hogy pl. a Deus Ex II jobban néz ki, pedig nem kicsit korábbi...

  • Keeperv85

    nagyúr

    válasz #57919488 #62 üzenetére

    Arról beszélek itt neked, hogy az általad írt játékokból egy sem használta nyersen az UE3.0-át, szóval nem szeretném megtapasztalni milyen lesz, ha esetleg az a Bethesda fogja, akik képtelen 10 hangszínésznél többet felvenni, az optimalizálás 2 magig látszik és soha még engine fejlesztéssel nem törődtek... :U Az rendben van, hogy létezik kb. 3 csapat, akik az UE kódsorát felülírva tudnak tisztességes munkákat kiadni, az már kevésbé, hogy csupán ennyi létezik. Pont betettél egy olyan játékot a saját listádba, ami minden hibát kihoz, ami innen ki lehet és az a Mass Effect. A francot érdekli, hogy egyébként nulla eredetiség mellett is helytálló a játék, ha most itt arról beszélgetünk, hogy adott egy ember, aki olyan kódot tud írni (ezért nem fogom off-ba tenni), ami az UE motort megeszi reggelire... Lásd pl. a Revenant engine (Doom 3 alatt futó tech verzió) messze nem az UE2,5 szintjén volt, az UE3.0 meg akkor kezdett kimenni az alfa fázisból...

    Szóval: nem, köszi de nem szeretnék UE motoros Doom4-et, sőt semmi mást sem, amit nem az a pár maréknyi ember csinál, aki az UE motort tudja is kezelni. Hidd el nyugodtan: nem sokan vannak és őket még nem feltétlen nyelte be a ZeinMax...

    szerk: a Crytech soha sem tudott játékot fejleszteni, ezért olyan a Crysis is, amilyen. Viszont a Dunia engine azért odateszi magát a Far Cry sorozatba, szóval nem kell őket félteni...

    [ Szerkesztve ]

  • Keeperv85

    nagyúr

    válasz #57919488 #74 üzenetére

    Mert azt, ami lett volna nem lehet annyi pénzből, egy maroknyi emberrel, csupán megálmodni. Leheltelen volt, amit akartak. Még most sem hiszem, hogy bárki képes lenne rá...

    ..tényleg sok lesz az off, nem szeretnének szerinte takarítani... :B

Új hozzászólás Aktív témák