Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ScomComputer

    veterán

    válasz Redneck #15 üzenetére

    Nem kell,nyugodtan tedd az új drivert,ha gond lesz írj rám egy pü-t és segítek megoldani... :K

  • Tyrel

    őstag

    válasz Redneck #20 üzenetére

    Szerintem ha multi-monitor problémával nem találkozol, akkor inkább használj G-Sync monitorral is egy FreeSync patch utáni (417.71+) driver verziót, többé-kevésbé foltoztak benne 1-2 régóta fennálló hibát.
    Szerintem eddig full lesz*rták hogy miket írogatnak szerencsétlen userek az nVidia fórumain, csak most a FreeSync támogatás miatt ránézett végre a gagyi implementációjukra egy értelmesebb programozó, és homlokára csapott, hogy "basszus ez tényleg egy rakás sz*r!", aztán gyorsba megmókolta kicsit. Félreértés ne essék, nem mondom hogy tökéletes lett, de legalább kilépett az abszolút használhatatlan kategóriából... náluk már ez is példátlan fejlődés. :U

    Amúgy érdekes, amikor én tettem szóvá hogy a G-Sync egy fizetős ipari hulladék, megkaptam hogy csak flame-elek meg nVidia hater vagyok, erre lám itt is egyre gyűlnek az engem igazoló commentek...

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

  • Tyrel

    őstag

    válasz Redneck #25 üzenetére

    Modulos? Ez a "prémium" G-Sync új neve lett? :DDD

    Oké hogy a hibák jórészt Win10 verzióhoz is köthetőek, de egy prémium árú, már nyíltan prémiumnak is nevezett, és aktív forgalmazásban lévő terméktől szerintem tök jogos elvárás volt már akkor is, hogy normális terméktámogatása legyen, és "utána húzzák" az operációs rendszer, vagy akár a piac bármelyik elemének változásának.
    Erre semmi hajlandóságot nem mutattak, szerintem most sem tervezett javítások történhettek, csak simán hozzányúltak a driver ezen részéhez a FreeSync támogatás okán, és akkor vehették észre azt amiről néhány user már bő fél évvel előtte beszélt nekik...

    Nem volt egyébként annyira egyéni a problémám, mert nem minden játék tud exkluzív fullscreen futni, akkor sem ha arra állítod, Win10 hajlamos oda "hazudni" nekik egy olyan felületet ami igazából csak egy borderless window. Ha meg szándékosan utóbbi opcióval, tehát borderless window-ban játszottál, akkor még több játékot érintettek a problémák.
    Ezeken javítottak valamennyit, pl. nem egy játéknál maga az egér kurzor megmozdulása képes volt kibillenteni a monitor frissítését és a játékbeli fps-t a szinkronból. Ilyeneket úgy tűnik már nem csinál, összességében mikrolaggolni is kevesebbet látom, de nagyon sok időt nem szántam még a tesztelésére.

    Nálam eddig az a tapasztalat hogy a "FreeSync driverrel" érezhetően jobb lett a G-Sync implementáció is, sőt a másodlagos monitoromat sem kell már kikapcsolnom ha egyáltalán bármi módon használni szeretném a G-Sync-et. Ez lehet részben szerencse is, engem ez az új másodlagos monitoros bug amit fentebb részleteztek pont nem érint. Akinél nem jön elő, annak sztem mindenképpen jobb az új driver.

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

  • #16939776

    törölt tag

    válasz Redneck #25 üzenetére

    Amíg hibátlanul működik, ne cserélj drivert. 399.24 van Win7-el, patent-űl működik a "modulos" G-sync-el.

  • tibaimp

    nagyúr

    válasz Redneck #31 üzenetére

    Ez nem túl jó hír :(

    [ Szerkesztve ]

    A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...

  • schawo

    titán

    válasz Redneck #31 üzenetére

    Bezzeg a freesynces gsync tök jól működik két aktív monitor mellett is.

    Nálam akkor bugzik be, és kezdd el villogni, ha az alsó határfrekvenciát 2-3 fps-re megközelíti. Ezért toltam ki az alsó frekit 48-ról 38-ra, mert így csak 40 fps alatt kezd el bevillogni.

    [ Szerkesztve ]

    evDirect villanyautós töltőhálózat

  • Tyrel

    őstag

    válasz Redneck #31 üzenetére

    Csak a Windows gomb + P kombináció nyomkodásával szoktam kikapcsolni a másodlagos monitort, értsd. kb. disabled-re teszem, de fizikailag nem piszkálom. Ez elég szokott lenni ha baj van miatta.

    Azt nem mondtam egy szóval sem hogy jobban fut borderless window-ban, csak azt hogy nem minden játék tud exkluzív fullscreen futni, pl. ha gaming közben be tudnak jönni a Windows overlay felületei, mondjuk bill. kombinációval tekersz egyet a hangerőn és megjelenik ez, akkor jó eséllyel nem kapott az adott játék exkluzív fullscreen-t a WDDM-től, csak egy sima borderless window-ba renderel amiről azt hiszi hogy fullscreen.
    Kb. azóta csinálja ezt a Win mióta bejött a "Fullscreen Optimizations"...

    Ennyi elég (volt?) a G-Sync elromlásához (kivéve DX12 címek), nem kellett neked szándékosan ablakban játszani, de egyébként ha több monitora van az embernek és előszeretettel átkattingat a másikra játszás közben, akkor sokkal kényelmesebb ha szándékosan is borderless window-ban vagy...

    Úgy nézem most jobb lett a helyzet, microlaggolni még mindig tud, de nem olyan állandó jelleggel mint eddig (inkább csak köhint egyet néha, az még belefér), meg nem fáj neki a "hardware mouse" sem. Nagyjából elérte a használható szintet... más kérdés hogy sztem ez megint csak a következő Creator's Update-ig marad így, de talán most hogy bővűlt a G-Sync használók tábora talán komolyabban veszik majd a supportját is...

    ...remény hal meg utoljára... :U

    ---

    Azt kihagytad hogy szokott lenni még sok hotfix driver verzió is, de ezek nem feltétlen csak a rossz driverekhez készülnek, inkább úgy kedvtelésből... :))

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

Új hozzászólás Aktív témák