Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tikakukac

    titán

    válasz .Szaki. #56 üzenetére

    Úgy, hogy mondjuk meg kéne nézni az elvégzett munkát és azt, ki és milyen anyagot ad ki a kezei közül. Ennyire egyszerű. Ha nekem sikerül pár személyes találka meg némi utánakérdezés után megállapítani egy szervizről, hogy okádás vagy vérig profi, akkor tippre menni fog ez az Applenek is.

    De mivel itt a cél az, hogy legális pénznyomdát nyissunk, nyilván a kutyát nem fogja érdekelni. Money, money, money.

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

  • azbest

    félisten

    válasz .Szaki. #56 üzenetére

    A felhasználót védeni? Hát erre valók azok a törvények, amelyek a jótállást előírják.
    A felhasználó pedig szavazhat a saját élménye szerint. Aki fillérszabó, az bugrishoz megy. Akinek meg minőségi munka kell, az minőségi helyre.

    A gyártó cégnek semmi érde sincsen a felhasználó védemlében. A cégnek a költő vásárló kell, nem pedig a supportot kérő ügyfél, utóbbi csak kiadás, amin spórolni kell. Supportkor csak arra jó az ügyfél, hogy eladjanak neki más szolgáltatásokat, termékeket is.

    [ Szerkesztve ]

  • asdf_

    veterán

    válasz .Szaki. #56 üzenetére

    A kérdés csak az, hogy akkor hogyan lehetne védeni a felhasználókat azoktól, akiknek viszont volt tőkéje akkorában játszani, hogy megnyisson egy "KendácsMűvek" szervizt, nem ért hozzá, és felajánlja, hogy megcsinálja "okosba' "? Ennek itthon mindig lesz keletje sajnos! Esetleg az értékelések segíthetnek ebben, de ez sem minden esetben igaz.

    Őt védi a jogszabály (249/2004. Korm. rendelet az egyes javító-karbantartó szolgáltatásokra vonatkozó kötelező jótállásról):

    1. § * (1) Ha a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés tárgya a fogyasztó által megrendelt, a Mellékletben felsorolt javító-karbantartó zolgáltatás (a továbbiakban: szolgáltatás), és a szolgáltatásnak az általános forgalmi adót és az anyagköltséget is magában foglaló díja a húszezer forintot meghaladja, a szolgáltatást nyújtó vállalkozást jótállási kötelezettség terheli. A jótállásból eredő jogokat a szolgáltatás tárgyát képező dolog (a továbbiakban: dolog) tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül.

    2. § (1) * A jótállás időtartama hat hónap. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.

    3. § (1) * A vállalkozás a szolgáltatás díjának átvételekor vagy a dolognak a fogyasztó vagy megbízottja részére történő átadásakor jótállási jegyet köteles a fogyasztó rendelkezésére bocsátani...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák