Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • edward2

    addikt

    válasz gbors #43 üzenetére

    Hogyne lenne jó. Az qmd gpu-kqt vízbe teszed és 8k-n pörgeted őket. Lesz gőz amiből lesz áram és eladja a google! ;]

  • wjbhbdux

    veterán

    válasz gbors #415 üzenetére

    Erre az lesz a megoldás, hogy a Google leszerződik az internetszolgáltatókkal és lesz korlátlan csomag a Stadiara plusz pénzért, mivel ott már elkaszálták a net neutralityt ez lehetséges lesz. Hasonlóan mint nálunk a mobil szolgáltatóknál az EU-s jogszabály kiskapuját kihasználó korlátlan video vagy zene csomagok [link].

    /s

  • SunMount3r

    nagyúr

    válasz gbors #415 üzenetére

    Ha ez az egész ott tényleg így is marad, akkor azzal ott gyak. alapból keresztbe van téve ennek az egész streamer gaming elképzelésnek, főleg a jövőre nézve. Vagy csak valami nagyon gizda minőségben lesz elérhető. Erre nem is gondolt a Google, vagy hogy van ez?

    (#416) wjbhbdux Esetleg úgy.

    [ Szerkesztve ]

  • joysefke

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz gbors #419 üzenetére

    Biztos gondoltak, biztos van rá tervük is - abban már kevésbé lennék biztos, hogy egyeztettek bárki 3rd party ISP-vel arról, hogy amit gondolnak, az pénzügyileg reális-e.

    Az hogy gondoltak rá az vajon önmagában elég?
    Jobban végiggondolták, mint az előttük már elbukott fél tucat game streaming szolgáltatás?

    Mit tud a google amit a többiek nem és a játékosok számára selling point?

    A Sony meg tudja valósítani alapvetően ugyanezt (picit bénább infrastruktúrával) és tud adni PS-exkluzívokat PSN integrációval. Ha a játékosok harapnak -ha harapnának rá- rá ők is csatarendbe tudnának állítani egy hadseregnyi szervert akár a Googlenél, akár az Amazonnál vagy a MS-nál etc..

    A MS meg tudja csinálni ugyanazt mint a Sony, kevesebb és bénább exkluzívokkal, sokkal erősebb infrastruktúrával, XBL és sokkal jobb PC-integrációval.

    Az apple mobiljáték szolgáltatás témakörben tud sokkal nagyobbat gurítani (szóval azon a platformon ahol a Google szolgáltatást promózták), mert iOS-re tényleg vannak minőségi, arra fejlesztett mobiljátékok, illetve ha egy mobil felületre optimalizál valaki egy játékot, először azt iOS-re fogja megtenni. Ez a formátum meg nem kívánja a folyamatos streaminget (és az apple nem is halad ebbe az irányba).

    Nekem inkább úgy tűnik, hogy:
    1, A Google-nál rengeteg a pénz és feltették a hetesre ruletten. Ha bejön óriásit kaszálnak, ha nem jön be, alig buknak valamit rajta.

    2, A Gamer-témában való tapasztalatlanságukat a szokásos nagy arcukkal kompenzálják, mi vagyunk a google nekünk sikerülni fog alapon.

    [ Szerkesztve ]

  • joysefke

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz gbors #422 üzenetére

    Gondolom, a 4K + égben beállítások akar lenni a selling point.

    Sok sikert ehhez...
    Az a réteg amelyik ténylegesen fizet a jó grafikáért, szerintem hamar tisztába kerül vele, hogy milyen képminőség tud átjönni egy tömörített 30Mbps vonalon. szerintem nekik már most jobban futnak a játékok mint amit a G nyújtani fog. Éppen elég videó lesz ezzel kapcsolatban fent a neten. Ráadásul ők játszanak annyit, hogy ne előfizetni akarjanak idő alapon.

    A másik réteg amelyik nem helyezi a grafikát minden elé, annak egy része leginkább jó játékokra vágyik másik részük pedig a közösségi élményre. Az egyiket jó minőségű exkluzívokkal, rendszeres leárazásokkal, a másikat közösségi featurökkel (Steam) és integrációval lehet megfogni. Egyelőre nem látszik, hogy bármelyik területre koncentrálnának.

    A mobiltelefonos demó szerintem leginkább azt mutatja, hogy közük nincsen a gémer témához, még nincs.

    Mennyire más ez, mint amikor a MS belépett -pénz nem kímélve- a konzolpiacra meghódítani a nappalit.

    A teljes technológiai láncba beszálltak akkor, minden pontba, csináltak erős hardvert, jobbat mint a Sonynak (Xb1 > PS2, Xb360 > PS3) volt, vettek stúdiót, finanszíroztak játékfejlesztéseket (Forza, Gears, Halo) és mutattak olyat amit előtte még nem látott a konzolvilág: in game achievmentek, Xbox live. Ezzel együtt is csak második nekifutásra sikerült nagyot kaszálniuk egy nem telített piacon.

    Ahhoz képest amit a Ms akkoriban produkált, a Sony csak fél seggel üli meg a lovat, pénzt alig-alig kockáztat ráadásul a partnerekben bízik ahelyett, hogy killer funkciókat hozna létre az új platformhoz.

    4K@60Hz@ 30Mbps az nem killer feature hanem 1.6-os Astra a Hungaroringen...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák