Új hozzászólás Aktív témák

  • kelna91

    senior tag

    Én abban látnék nagy fantáziát és lehetőséget, ha ez egy elosztott hálózaton futna. A játékosok, akik nem akarnak lemondani a lehető legjobb minőségről és legkisebb lagról, azok továbbra is meg fogják venni a megfelelő hardvert, és azon fognak játszani. Mi lenne, ha ezt a hardvert bérbe tudnák adni a kocajátékosoknak?

    A modell előnye, hogy a vékonykliens és a szerver között sokkal kisebb lehet a távolság, hiszen a hardcore játékosok mindenhol ott vannak. Elég nagy elterjedtség esetén elképzelhető, hogy a játékod a szomszédban fut. Ha a fizikai hálózat is elosztott lenne (mesh), akkor még az ISP-ig sem kéne elmennie a jelnek. Multiplayernél persze ez utóbbi kvázi mindegy.

    Mivel a játékosok pénzt kereshetnek, ezáltal motiváltak, hogy beszálljanak, tehát a rendszerben rendelkezésre álló teljesítmény elég nagyra növelhető. Szépséghiba, hogy az otthoni áram drágább az adatközpontinál, tehát az üzemeltetés így drágább, viszont a kezdeti beruházás lényegesen alacsonyabb, a rizikó minimális, karbantartásra nincs szükség.

    A felhasználásalapú fizetés kiválóan tokenizálható, a pénzügyi része a dolognak pillanatok alatt felállítható ERC20 alapon, a pénzváltáshoz pedig kész infrastruktúra van. Ez egy jó kis projekt lehetne szerintem, egy startupot simán lehetne rá indítani. Ha valamelyikőtök megcsinálja, küldjön majd pár tokent! :)

Új hozzászólás Aktív témák