Új hozzászólás Aktív témák
-
Memora
senior tag
Nem vagyok egy "pro" a témában (csak hogy stílszerűen fogalmazzak ), de régebben nem arról volt szó, hogy egy konzol esetében ugyanazon teljesítményű hardverből többet ki lehet hozni, mint PC-n, mert a konzol közvetlenül programozható, PC-n meg még közbeékelődik az az izé (talán APU?)
Fancy quote placeholder
-
Dexar007
veterán
Vagy majd jönnek a pixeljunk szintu jatekok 4K-ban,az AAA cimek pedig vegre full hd-ban..60fps-t nem kockaztatnam meg,mert eddig ott tartottunk,hogy 1080p/30 ( jo esetben), ami a valosagban: 30 fps ha nem tortenik semmi különös,de nagyobb akcional 20 kornyeke,vagy az alatt.
Ezert mondom, a 4K legjobb resze a normalis full hd lesz (remelhetoleg).Ezt kellett volna 3 evvel ezelött.Give me your cum,bull!
-
jedis
senior tag
"Akkor ezek szerint most kaptunk egy rx480-at"
"Ez a GCN tulajdonképpen tartalmazza a Polaris termékcsalád alapját adó GCN4 egyes újításait, miközben megőrzi a GCN2 összes utasítását" Csak vannak benne a GNC4-nél bevezetett technológiák is . Ha egy full GNC4-es cuccot beleraktak volna, nem lenne kompatibilis .Ha az autópályán haladván, egyszer csak vészjósló mennydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hidd azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !
-
whiteman0524
aktív tag
Szerintem nincs értelme sebességben az asztali, vagy akár a mobil GPU-khoz hasonlítani ezt az új chip-et, mivel PC-n ugye ott figyel az igen komoly szoftveres limitáció, vagy absztrakciós réteg. A konzolokra direkben programoznak, a hardver elérés sokkal közvetlenebb. Egy adott GPU és szoftver esetében a "konzolos kód" sokkal gyorsabban fut mint a PC-s esetben. Így tehát egy konzolba épített "butított" RX480-as GPU sebességben nem hogy megközelíti az asztali megfelelőt, de jóval le is hagyja.
Tehát a 4K-s cél egyáltalán nem tűnik túlzónak. Attól mert az asztali AMD GPU-k kevesek 4K-ra, egy hasonló tudású konzolba épített GPU simán elég lehet rá, a hardver közeli programozás miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A közös címtér inkább egy specifikus fícsőr, ami specifikus problémák megoldására való. Ami segít az a memória elérési módja. Tehát nem az OS vagy a driver dönti el, hogy miképp lesz allokálva, hanem a program, és direkt defragmentálást is lehet hozzá készíteni. A másik fő előny, hogy tényleg a GPU-t célzod, tehát nem egy API-t függvényekkel, hanem a GPU-t utasításokkal. Ez azért óriási különbség, amikor az algoritmusokat kiválasztod, mert konzolon lehetnek rá direkt utasítások is.
Nem véletlenül mondta Carmack, hogy a PC-n ugyanahhoz a minőséghez kétszeres erő kell. Ez még az explicit API-kkal sem változott meg. Majd a shader model 6.0-val javul a helyzet, de a memória kezelése akkor is gond marad.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vicces képek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fűnyíró topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen