Új hozzászólás Aktív témák

  • illjo

    senior tag

    Reklamáltam otp-nél az új, tesztelés alatt álló, regisztráláshoz kötött otp appal kapcsolatban, mivel nem lehet elindítani. Azt a részt figyelmen kívül hagyták a válaszban, hogy miért csináltatja velem végig a folyamatot és csak a végén nem indul, az helyett, hogy az elején a telefon modell alapján szólna, hogy hagyjam, nem fog menni. Mivel az információs részben felismeri modell verziót és az automatikusan generált reklamációs email is a telefonom modelljével indul. Itt a válasz, amire persze reagáltam és pár szót ejtettembavsimple nfc fizetés lehetetlenségéről is, ismét.
    'Társosztályunk visszajelzése alapján folyamatban van, hogy az App Galeryből is elérhető legyen az új Mobilbanki alkalmazás, a bevezetés pontos időpontjáról egyelőre még nincsen információ'

    [ Szerkesztve ]

    https://logout.hu/tema/google_szolgaltatas_gms_huawei_telefonokra/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák