Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nyergess

    tag

    Sziasztok!

    Kérlek, adjatok vmi okos tanácsot, asszony P30 Lite problémájához.

    A készülék mindmáig rendben működött, ma sem csinált vele semmi rendkívülit. Az elmúlt éjjel feltelepült rá vmilyen gyári szoftverfrissítés, sikeresen, legalábbis ezt jelezte ki. Kb. délig használta is rendben, aztán délután vettük észre, hogy nincs mobilhálózat. Mondtam neki, hogy indítsa újra, de azóta folyamatosan újraindul, megállás nélkül. Huawei logóig jut, aztán újra és újra rebootol, végtelenségig, le sem tudjuk lőni.

    Amivel próbálkoztam már:
    - Bekapcs hosszan nyomása
    - Bekapcs + hangerő fel hosszan
    - Bekapcs + hangerő le hosszan
    - Gépre letöltve a HiSuite-ot, majd USB-n rákötve, sikerült a Fastbootig eljutni, de a HiSuite rendszervisszaállítója szerint nem támogatott készülék (régebben egy másik telóval is ugyanezt játszotta, működik ez egyáltalán?), így semmit nem tudok csinálni benne (lásd kép).

    Garanciális, így ha nincs jobb ötletetek, akkor természetesen, elvisszük szervizbe (persze, hogy hétvégére romlik el, mikor nincs félfogadás).

    Amúgy a szoftvere gyári, semmi mókolás nincs.

  • nyergess

    tag

    válasz nyergess #1238 üzenetére

    Megoldódott, szerencsére.

    Miután teljesen lemerült a bootloop miatt, próbáltuk ismét elérni az eRecovery-t. Korábban ez nem ment, lévén, nem tudtuk kikapcsolni, s ezt mint előfeltételt írták a netes találatok is hozzá. Szóval a teljes lemerülést követően asszony ismét próbálta a Bekapcs + Hangerő fel kombinációt és addig nyomkodta, míg be nem jött az eRecovery. Ott a sima Restart parancs helyrehozta, nem igényelt factory resetet. Hálózat is és teló is rendben így.

    Asszonyka szívéről nagy kő esett le, hogy nem rontott el egy újabb készüléket. :))

Új hozzászólás Aktív témák