Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pcnet

    addikt

    Sziasztok!

    Rendeltem Telekomtól egy fekete P10-et. Egyelőre még elbírálás előtt állok. Pár napja elkezdtem olvasni a topicot, szeretném az elejétől az egészet végig olvasni, de lassabban haladok mint gondoltam/szeretném, ezért inkább kérdeznék.

    1400 hozzászóláson vagyok túl, ott tartok, hogy linkeltetek egy cikket, hogy elég sok hibával küzd a telefon.

    - Galileo támogatottság esetleg azóta van? Szoftver frissítéssel megoldották?
    - Ujjlenoymat olvasónál előfordul még, hogy zsebben érzékel és elővéve le van zárva X időre a telefon?
    - 20% töltöttség alatt még mindig beszaggatnak játékok? Visszaveszi a teljesítményt?
    - Appokkénti fényerő állítást is említették, hogy nem működik rendesen.
    - Random elvillanó kijelző még jelen van?
    - Hívások minősége milyen?

    Egy Galaxy S7-et használok, olvasom, hogy többen váltottatok Samsungról/S7-ről és nem bántátok meg. Igazából csak lejárt a garanciám (siekrült belefutnom egy 1 év GSM garis példányba) és szeretem ha van garancia a készülékemre és nagyon megtetszett a P10 és a 3 év garancia, mindig is szerettem volna kipróbálni egy Huaweit.

    Ingressel játszok elég intenzíven, ezért lenne fontos a pontos GPS és kültérben a jó fényerő. Kicsit tartok a P10-től, 522 nit a max fényerő. S7-nél 777 nit. Ezért is kérdeztem, hogy az apponkénti max fényerő állítás már működik e rendesen? Esetleg játszik valaki közületek Ingressel?

    Tároló típusbeli különbségek: Lefuttattam az AndroBenchet S7-en, ~480 mb/sec seq.read. Meglepődtem. Elég gyorsnak találtam S7-et, de még a lassabb tárolóval szerelt P10 is állva hagyja. Remélem azért a pénzemért a jobbat kapom. :) Ha nem, akkor se fogok szerintem belehalni. Egyébként még mindig bele lehet futni különböző tárolóval szerelt példányokba? Egy ismerősömnek van P10-e, megnéztem rajt Ingresst, észrevehetően kisebb a fényerő, csak mikor már töröltem accomat a telefonjáról, akkor vettem észre, hogy a szemkímélő be volt kapcsolva. Mobilneten nem akartam már újra letölteni Ingresst és fiókomat újra felvenni a telefonjára. Szóval egyedül csak a max fényerő miatt tartok kicsit a P10-től. Neki 780 mb/sec vot a seq read. Szintén Telekomos januári vásárlás.

    eBayről berendeltem egy S-Line szilikon tokot, nekem nagyon bevált, az elmúlt kb 5 évben minden telefonomnál ennél kötöttem ki.

    Köszi szépen a válaszokat! :R

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    Pénteken rendeltem a telefont Telekomnál. Illetve csütörtökön adtam le a rendelést online, pénteken hívtak adategyeztetésre. Otthoni előfizetéshez vettem, azt mondta az ügyintéző, hogy rögzítette a megrendelést, tovább küldi elbírálásra, majd értesíteni fognak., hogy elfogadták, vagy elutasították. 30 napon belül szállítják, de 10 napba általában bele szoktak férni. Ma gyanútlanul nyírom a füvet, egyszer csak megáll mellettem a GLS és mondja a srác, hogy Telekomtól hozott csomagot, kellene a személyim. Gondolhatjátok, hogy dobtam el a fűnyírót! :D Kibontottam, fényképeztem végig, mert a doboz bal felső sarkán volt egy kis horpadás. Szerencsére telefon sértetlen. Tokot kaptam hozzá. Délután lakom be.

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    Srácok! Ma volt alkalmam igazából kipróbálni a telefont élesben Ingress közben is. Samsung után hatalmas csalódás sajnos. :( Amúgy mint telefon, baromi jó, nagyon kellemes csalódás! S7et megeszi reggelire. S7 480 mb/sec, P10 780 mb/sec seq. read. Írtátok, hogy e pénisz ez a tároló ügy, hát szerimtem nagyon nem! S7 UFS 2.0, P10 UFS 2.1. Huawei féle gyorstöltésen is leesett az állam. Külsőre is iszonyatosan tetszik, kamerával csak pár képet lőttem, azzal is elégedett vagyok. Éjszaka kicsit magas a készenléti fogyasztás, 10%ot merűl 6-6.5 óra alatt. Van kis ébrentartás is, android rendszer ébresztgeti akku stat szerint.

    Viszont amiben nagyon csalódtam: Ingress. Borús időben is túltolja kültérben a kontrasztot. Napfényben alapból elég alacsony a max fényerő és időnként úgy látom nagyon vissza is veszi. Túlmelegszik? Akksi 38 fokos volt. Konkrétan még árnyékba vonulva is alig láttam valamit a kijelzőből. Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy a piros cimkés "felső" réteg fóliát sem távolítottam el, ha esetleg úgy alakulna, hogy elállnék 14 napon belül a vásárlástól. Eléggé zsírosodik is ez a réteg az ujjlenyomatoktól. Az alatta lévő réteg is ilyen zsír mágnes? Vagy érdemes levenni a piros füles felső réteget? Van már rajt két elég nagy karc, pedig direkt figyeltem rá, hogy ne kerüljön zsebben más tárgy mellé. A bal zsebemben mindig csak a telefont hordom. Kulcsot jobb zsebben. Ingress közben még GPS viselkedik furcsán. Eddig minden telefonomnál (LG, Samsungok) ha lezártam a kijelzőt majd elkezdtem sétálni és feloldottam a kijelzőt, Ingressben követte a mozgásomat. Most ott marad a pozició, ahol kikapcsoltam a kijelzőt. Mikor feloldom, akkor ugrik a poziciómra és eléggé körbe is driftel mire fix poziciót talál. Próbáltam "nagy pontosság"gal és "csak készüléken"nel is GPS beállításokban, de nincs különbség. Ami még előfordult, hogy 2 "pálcikás" 4G hálózatot eldobott 3as 3G-ért, de van nálunk a városban egy olyan terület (pár száz méter) ahol 2G nuku, 3G van, de kb nem jön rajt net, 4G 2es térerővel viszont atom stabil. Na, itt dobta el a stabil 4G-t a ratyi 3G-ért. Ha csak itt fordul elő, az nem érdekel. Csak ne külföldön hagyjon cserben.

    Ezekre a problémákra tudtok megoldást? Mert amúgy nagyon tetszik a telefon, imádom, kellemes csalódás, de nagyon sokat Ingrssezek, külföldre is járok miatta és erre is kellene a telefon.

    Köszi a segítséget! :R

    [ Szerkesztve ]

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    válasz wdx #7833 üzenetére

    Belakás után az első dolgom volt végig böngészni a beállításokat. Egyik problémámra se találtam megoldást, pedig most újra átnéztem mindent. Ingressnek minden engedély meg van adva pl, energiagazdálkodást kézire tettem, de most se követi a mozgást kikapcsolt kijelzővel. Kijelzőnél nem találtam semmit ami plusz fényerőre vonatkozna. Viselkedés profilt sem találtam, nem tudom beállítani, hogy ne vegye vissza a fémyerőt. Szóval... Mindent átnéztem mielőtt írtam volna a topicba, de nem jutottam semmire. Hálózatot se tudom fix 4G-re lockolni. Annyit van, hogy csak 2G, 2G/3G vagy 2G/3G/4G automatikus. Ami nekem kellene, olyan pont nincs. :(

    [ Szerkesztve ]

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    válasz wdx #7836 üzenetére

    Hát igen... Kb 5 éves app és optimalizálhatnának már. Talán majd az Ingress Prime valamikor az év folyamán... :( Egyébként sok beállítási lehetőség nincs az appban. Kb annyiban ki is merül, hogy ki tudom kapcsolni a hangokat. Régen külsős fejlesztők bele nyúltak az appba, hogy elmenjen ZTE Blade és Galaxy Mini szintű vason is (csili vili dolgokat ki lehetett kapcsolni), a fejlesztő cég kibannolta a modosított apk használóit. Szóval sokat nem várok tőlük. Viszont sajnálnám ha emiatt kellene elállnom vásárlástól. :(

    Nougattal jött a telefon, ha ezt tudom, nem frissítem Oreora. :( Jól gondolom, hogy Nougatra má nem lehet visszamenni?

    [ Szerkesztve ]

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    válasz pcnet #7838 üzenetére

    Má=már. :D Nem tudtam má' szerkeszteni. Persze úgy értem, hogy vissza menni Nougatra, hogy a garancia is megmaradjon. Állt már el valaki Telekomnál online vásárlástól? Hova kell visszavinni/küldeni a telefont? Ha otthoni előfizetéshez vettem, vajon akkor is él az előfizu hosszabbítás ha elálltam a vásárlástól? Nem kell indokolnom elvileg, hogy miért álltam el? Kicsit vicces lenne azzal az indokkal, hogy "mert nem fut rajt egy játék".

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    válasz wdx #7841 üzenetére

    FF módszerrel lehet visszarakni? Vagy szerinted/szerintetek szerviz garanciában vissza rakja nekem? Tuti, hogy Nougat alatt nem lesz ez a fényerő csökkentés? Csak mert lépni szeretnék valamit, gart szeretném megtartani természetesen és a 14 nap elállásból sem kellene kifutnom. :R

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    válasz wdx #7861 üzenetére

    Most hívtam Huawei ügyfélszolgálatot. IMEI és Build számot kértek, leellenőrizték, magyar hivatalos forrásból származik a telefon (Telekom), így elvileg garanciális javítás keretében vissza teszik a Nougat rendszert. Annyit tudott mondani a hölgy, hogy az biztos, hogy fizetős lesz. Egyeztet egy technikus kollégával és vissza fog hívni. Csak ugye az a para, hogy ha szervizbe küldöm, tuti kicsúszok a 14 napból. Ha jól számolom, május 8ig állhatok el. Ha Nougat alatt nincs a korlátozás, akkor mondjuk megéri, mert tényleg nagyon megtetszett a telefon és nagyon szomorú lennél ha emiatt a szoftveres korlátozás miatt kellene megválnom tőle.

    A buktató még az lehet a Nougatra visszaállásban, ha megsül a telefon, akkor esetleg mondhatja azt a szerviz, hogy azért, mert nem a leg frissebb szoftvert használtam. És így megtagadják a gart. Apple is állítólag már csak akkor veszi át a telefont garanciális javításra, ha a legújabb szoftver van rajt.

    Mondjuk ha tavaly nyáron nem sültek meg tömegesen Nougat alatt, akkor most sem fognak. :)

    Ma nem tudtam produkálni a kijelző fényerő csökkentést szabadban. Igaz 18 fok volt és fújt a szél. Autóban kitettem szélvédő mögé napra kb 20 mp-re, már vissza is vette a fényerőt. Ingresa futott, Messenger, kamera, böngésző és Discord. Ahogy felvettem, kb 10 mp múlva elkezdte szépen folyamatosan növelni a fényerőt. Ha ilyen fél percekre megpihen, az még nem is zavana. Csak félő, 36 fokban, powerbankon, Ingressel, full fényerőn nem fog jól esni neki a dolog.

    [ Szerkesztve ]

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    válasz dreta #7866 üzenetére

    HiSuite annyit ír, hogy a legfrissebb hivatalos verziót használom. (Szoftverfrissítésre kattintva)

    Ha visszahívnak, megkérdezem, hogy az egyszeri készülékcsere ilyenkor nem kérhető e? Végülis a rendeltetészerű használatban akadályoz. Ne már én fizessek azért mert ők elba... Biztonsági frissitékeset is bukom Nougattal. Plusz ha vissza frissül Oreora, majd újra fizetek, hogy vissza tegyék Nougatot? Remélem sok P10 tulaj reklamál és egy frissítéssel kiveszik a korlátozást. Csak addigra a 14 napom megint letelik. :(

    wdx: Köszönöm! :R

    [ Szerkesztve ]

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    válasz wdx #7915 üzenetére

    Akkor én sajnos léptem. :( Szerencsére elállhatok a vásárlástól. Szerencse, hogy nem 130e ft-ért vettem pár hónapja. Most hírdethetném 40e ft bukóval. Kár, hogy így agyonvágnak egy ilyen szuper telefont.

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    válasz Dorian #7926 üzenetére

    Én már Oreon vagyok. :(

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    válasz drill*** #7933 üzenetére

    Nem hívtak vissza. De ha Nougatra visszamegyek, elesek a biztonsági frissítésektől. Pont a 3 év garancia miatt vettem a telefont, itthon mokolni nem akarok vele. Felpostázni Pestre, fizetni a postát oda-vissza, a szerviz díjat, megint nem akarom. Azt mondta a hölgy, ha vissza is teszik Nougatot, biztosan fizetős lesz. Esetleg a 3 hónapon belüli egyszeri készülékcserét nem lehet megjátszani? Végülis 80%ban így használhatatlan számomra a telefon. Se kamera, se navi, se Ingress. Nougattal kaptam, akartam is itt kérdezni, hogy érdemes e frissíteni, beírtam keresőbe az Oreo szót, több száz találat volt. De ahogy látom most jött elő a fényerő probléma miután már frissítettem. Nagyon be szerettem volna már lakni a telefont, gondoltam frissítek még belakás előtt, ne a belakott rendszerre kelljen factory resetet nyomni. Hatalmas hiba volt, itt vágtam agyon a telefont. Ma szeretném még egyszer felhívni Huawei ügyfélszolgálatot, de ha tényleg ennyire foggal-körömmel ragaszkodnak a korlátozáshoz, nem fűzök nagy reményeket a downgeadre. Telekom ügyfélszolgálatot is szeretném felhívni, hogy hogy is megy az elállás, hova kell visszaküldeni a telefont, vagy le lehet e adni bármely T ponton. Nálunk csak T partner van, eddig mindenben félre tájékoztattak, nem nagyon naprakészek. A két ügyfélszolgálat után mérlegelek. De Oreoval tényleg kb semmire nem tudom használni a telefont. Visszavinni nincs szívem, szerintem várok szerdáig, így a hosszú hétvégén még tudom nyomkodni. A lakásban... Mert a szabadban nálam 5 perc után vérzik el. Samsungokkal 14 órás Ingresses napokat toltam végig. Ott inlább megemeli a fényerőt ha a napon vagyok. 36 fokban powerbankra dugva sétáltam vele 20-25 km-eket és köszöni, a mai napig jól van.

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    válasz pcnet #7934 üzenetére

    Beszéltem az ügyfélszolgálatokkal.

    Telekomnál azt mondták, saját költségemen kell visszaküldenem az online shop címére, vagy személyesen is átadhatom T ponton. T pont, hozzám legközelebb 65 km-re van. Inkább személyesen adnám le.

    Huawei ügyfélszolgálaton azt mondták, hogy tudnak róla, hogy már tettem bejelentést, a technikus kolléga hétvégén nem dolgozik, így legkorábban szerdán fognak hívni. Úgy tudják, hogy van lehetőség a downgradere, de nem szeretnének félre tájékoztatni, így mindenképp várjam meg a technikusuk hívását.

    Nem tudom mit csináljak. :( Aki még Nougaton van, írna, hogy neki tuti nincs ez a fényerő csökkentés? Downgraderől azért félek, mert elesek minden biztonsági frissítéstől és ha esetleg valami "mókolt" Nougatot kapok, amibe szintén bele csempészték a fényerő csökkentést, akkor még a 14 nap elállásból is kifutok. Nincs kedvem 2 évig fizetni a részletet egy olyan telefonra amit nem is tudok használni. Átkozom a pillanatot mikor rányomtam a frissítés gombra. :( Pont ezért nem várom S7-re sem az Oreot. Stabil, gyors Nougattal, azzal is tökéletes, nem akarok bugokat, korlátozásokat a jól működő telefonomra.

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    válasz Dorian #7937 üzenetére

    Nem tudom hő számit e. Mikor nekem először lekorlátozta, 38 fokos volt az akksi. LG G2-vel és Nexus 4-el voltak 48-52 fokos akksijaim is. G2-nél volt kijelző sárgulás amit hőre fogtak. 1.5 évig használtam aktívan Ingressre, nyáron 45 fok feletti aksi hőmérsékletekkel. Nem sárgult be a kijelzőm 1.5 év alatt. Egyébként parkban fák alatt is jelentkezik a fényerő csökkentés 38 fokos akksinál. Akkor se magas fényerőhöz, se magas hőmérséklethez nem tudom kötni a jelenséget. Kolléga hajszárítóval fújta a készüléket, mégse korlátozott. Lehet kijelzőt védi nem is a procit.

    dreta: Te is Oreon vagy? Nálam is ugyan ez, pár percet várok, ahogy hűl, úgy emeli vissza a fényerőt. De Ingresst nem lehet úgy tolni, hogy 2 perc játék, 5 perc pihi, főleg ha csapatban játszol.

    [ Szerkesztve ]

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    válasz drill*** #7942 üzenetére

    Haveromnak Mate 10 Pro van, Neki is visszaveszi a fényerőt, de azt mondja Őt nem zavarja, mert ha manuálisra teszi a fényerő szabályzást, akkor tudja állítani. Nálam akkor is minimumon marad. Mate 10 Pro AMOLED kijelzős. Tehát lehet a kijelző védelem miatt van a korlátozás, nem a proci miatt. Mielőtt belaktam, lefuttattam egy Antutut. 153.000 pont volt. Majd közvetlen a teszt végeztével újra indítottam egy tesztet. Másidik nekifutásra 154.000 pont lett. Pedig meleg volt a telefon. Csak arra voltam kíváncsi, hogy a második teszt alatt vissza veszi e a teljesítményt a túlmelegedés miatt. De a második teszt még jobb eredményt hozott.

    glehel: Csak mikor? És mi van ha mégsem. Védelmet nem szoktak véletlenül implementálni. Sőt ha Youtuberól is tényleg eltávolítják az olyan videókat ami ezzel a problémával foglalkozik, szerintem arra utal, hogy sunyin lapítanak. Ha bug lenne, már rég lenne nyilatkozat, hogy tudnak róla és javítani fogják. A tévedés jogát fentartom, de én így látom.

    Dorian: Nougattal vagy Oreoval?

    [ Szerkesztve ]

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    válasz gegekutas #7950 üzenetére

    Nálam nincs üvegfólia. A gyári van rajt.

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    Csináltam egy tesztet. Kitettem Galaxy S7et és P10et napra. Kilőttem minden futó alkalmazást. Kijelző kikapcsolást 10 percre tettem és elindítottam mindegyiken a stoppert. P10 terhelés nélkül 3.5 perc után kezdett sötétülni, 5 perc után már semmit nem lehetett látni a kijelzőből. S7 kijelzője 10. percnél is ugyan azon a fényerőn ment. És ugye csak stopper futott mindkét készüléken.

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    válasz dredjudge84 #7972 üzenetére

    Szia!

    Olvasd vissza csak az elmúlt egy napi termést. Röviden: SEMMIKFÉLEKÉPP ne frissíts ha nem akarod kivégezni a telefonod!

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    válasz #19784448 #7976 üzenetére

    Nem szeretnék vitát szítani, veszekedni, de számomra verőfényes napsütésben a 20% alá csökkentett fényerő elég használhatatlan kategória. :( Főleg ha órákat szeretném használni és 3 perc használatot 5 perc árnyékban várakozás követ. Tényleg nem kötekedés, csak számomra így használhatatlan a készülék. Persze elfogadom, hogy más máshogy/másra használja a telefonját. :R

    Mindenesetre a bootlader nyitási lehetőség megszüntetése és ez a jelenség feltűnése elég fura egybeesés...

    [ Szerkesztve ]

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    Akinek Nougat van, tesztelné a fényerő csökkentést ha szépen megkérem? Ha elküldöm szervizbe és kérem, hogy tegyék vissza Nougatot, persze posta, munkadíj saját költségemen, és utána is jelentkezik a "bug" akkor már nem tudok elállni a vásárlástól és 22 hónapig fizetem a részletet egy olyan telefonra amit nem tudok használni. Nagyon megköszönném ha Nougatosok írnának mi a helyzet!

    Köszönöm szépen a segítséget! :R

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    válasz donjohnson #7994 üzenetére

    Telekomtól hoztam ki otthoni előfizetés mellé, 22 hónap részletre, 0% THM-mel. Direkt online rendeltem, hogy el tudjak állni ha mégsem jön be. Nougattal használnám én akár 3 évig is, csak működjön. Egyedül a biztonsági frissítés miatt lenne számomra hátrány a Nougat. Amúgy a dizájn nagyon tetszik, EMUI is bejött, stabil, gyors, jó az akksi, szóval maga a telefon nálam csillagos 5ös. Csak ha nem látom a kikelzőt, akkor mire megyek a telefonnal?

    [ Szerkesztve ]

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    Ma volt alkalmam élesben tesztelni a telefont Ingressel. Reggel 8-tól este 6-ig nyüstöltem, haverral elmentünk kiruccanni egyet. Sajnos nagyon csúnyán elvérzett. Kb 10:30-tól 15 óráig kézzel kellett árnyékolni a kijelzőt. Semmit, érsd semmit nem láttam belőle. GPS piszok pontatlan, kijelző feloldás után utcákkal ugrott odébb, majd körbe driftelve úszott a valós pozicióra. Teszteltem "csak készüléken" és "nagyon pontos" helymeghatározás módban is. Stabil 4G-t is sűrűn eldobja és átvált 3G-re ott, ahol S7-en stabil 4G van. Sajnos úgy döntöttem elállok a vásárlástól. Ha szerviz vissza is teszi Nougatot, a hálózat váltogatás szerintem túl agresszív. Bővem stabil 4G-t is képes eldobni. GPS sem győzött meg Galileo ide vagy oda. Nagyon kár érte! Nem rossz masina, csak az én felhasználási szokásaimnak/feltételeimnek nem felel meg. :( :R Egyelőre maradok S7-nél és majd meglátom. Azt tudom, nekem 7-800 nites kijelzős telefon kell.

    Köszönöm mindenkinek a segítséget! :R

    Minden jót! Sziasztok!

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    válasz <Adamsky> #8041 üzenetére

    Bár már elköszöntem, kipróbáltam a fejlesztői lehetőségekben amit írtál. Magyarul "Olvashatóság növelése napfényben" ergó felcsavarja a kontrasztot. Pár perc a napon és ugyanúgy visszaveszi a fényerőt.

    Galileo nálam továbbra sincs.

    [ Szerkesztve ]

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    válasz <Adamsky> #8054 üzenetére

    Nem küldöm szervizbe, elállok a vásárlástól. Még 14 napon belül vagyok. Elvileg holnap hívni fog egy technikus, megkérdezem tőle a GPS-t, hálózat váltogatást és a fényerő dolgot is. Megírom majd, hogy mit mondott. Bt eszközöm nincs sajnos, így nem tudom kipróbálni. :(

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    válasz <Adamsky> #8073 üzenetére

    Bár nem tőlem kérdezted, de nekem egy stopper appal 3.5 perc után kezdett csökkenni a fényerő, 5 perc után már semmi nem látszott a kijelzőn. Ingressel vagy kamerával talán 2 percet se kell várni. Egyik nap teszteltem autóban szélvédő mögött napsütésben, futott kamera, Ingress, Discord, Mesenger Lite és böngésző. Alig letettem a telefont, már el is sötétült a kijző. Azt hittem fél percre van állítva a kijelző kikapcsolás, de a melegedés miatt fogta vissza olyan hamar. ~30 mp alatt. Szóval nem hiszti, nagyon is valós és zavaró jelenség.

    Szerk: Ma indult el a Galaxy S7 Oreo frissítés. Egyből tiltottam is le az automatikus frissítés letöltést.

    [ Szerkesztve ]

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    válasz <Adamsky> #8076 üzenetére

    "OK. Akkor, ha két percet bohóckodok a kamerával, lövök pár képet, az elég kéne, hogy legyen?"

    Igen. De úgy vettem észre, az se mindegy mikor teszteled. Érdekes, hogy csak 11 és 15 óra közt jelentkezik. Nem tudom, lehet abban az időintervallumban süt olyan erősen a nap. Hétfőn Ingressel ezt vettem észre. Reggel mikor megérkeztünk, (8 órakor) nem tudtam reprodukálni. 10 után kezdte visszavenni a fényerőt, délután 3 után viszont megint nem csinálta. Egész délután nyüstöltem pedig.

    Hívott Huawei ügyfélszolgálat. Azt hittem szervizből fog hívni egy technikus, így nem sok mindent tudtam meg sajnos. Azt mondta az úriember, hogy a szervizt megkérdezték, van lehetőség Nougatra vissza állni. Azt nem tudta megmondani, hogy ingyenes, garancia keretében megy, vagy fizetni kell érte. Annyit mondott, mivel a telefon rendeltetésszerű használatában akadályoz, így szerinte garancia keretében ingyenes lesz. Mondtam Neki,hogy időközben GPS-el is van gondom, nem látja a Galileo holdakat és a hálózat váltás is túl agresszív. Erre nem tudott mondani semmit, annyit mondott, hogy ha már úgyis szervizbe küldöm, akkor tüntessem fel ezeket is mint hibajelenség. Nem tudom mit csináljak. Ugye írtam, hogy az már világos, hogy 700 nit feletti kijelzős telefonra van szükségem. Viszont piszkosul tetszik a P10. De mi van, ha a GPS és az agresszív hálózatválasztás marad Nougaton is? Mondjuk az, hogy csak nekem nem látja a Galileo holdakat, eléggé hardver hibának tűnik. Szerintem hálózat váltogatás se normális, Huawei híresen erős hálózatban. Nougattal biztonsági frissítéseket bukom. Ez világos. Ha szervizbe küldöm, kifutok a 14 nap elállásból. És ha Nougattal sem felel meg, akkor 22 hónapig fizetem a részletet, a telefont meg nem fogom tudni használni. Nem egyszerű a döntés! :(

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    válasz <Adamsky> #8081 üzenetére

    Csináltam egy gyors tesztet. Nem tudom eddig miért nem gondoltam rá, hogy alkalmazásváltóban lockoljam Ingresst (lakat) Így most nem driftel, igaz a sétát most sem követi. Mikor feloldom a kijelzőt, szépen az aktuális pozíciómra kúszik, nincs drift, 2 utcányi ugrás. Kipróbáltam Google Mapst is, azt nem lockoltam, sétáltam vele 300 m-t, mikor az uticélhoz értem, szólt, hogy megérkeztem. Végig kikapcsolt kijelzővel mentem. Galileo holdat is talált most. Hihetetlen! Nem akarja, hogy visszaadjam! :D Viszont full térerős 4G-t eldobta, 2-es térerős H+-ért, majd vissza váltott edgere. Edgen 0-ás térerő, ezt sem értem, 2G-nek kellene elvileg a legjobb lefedettésgünek lennie. Majd vissza ugrott fullos 4G-re. Mi a bánatért dob el fullos 4G-t 2-es H+-ért majd 0-ás edgeért? :F Fényerőt most nem tudtam tesztelni, mert 70%ban fák alatt sétáltam, de a 20 perces teszt alatt nem vette vissza a fényerőt. Mondjuk alig volt bekapcsolva a kijelző, mert pont arra voltam kíváncsi, hogy kikapcsolt kijelzővel követ e a GPS.

    Szerk: Na tessék, screenshoton pont nem fullos a 4G. De ott ahol a screenshot készült, végig 4G volt. Érdekes!

    [ Szerkesztve ]

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    válasz wdx #8084 üzenetére

    Novemberben jöttem Blue Mobiletól Telekomhoz számhordozással. Akkor kaptam új SIMet. SD kártya van a telefonomban, megpróbálom anélkül is. Erre nem is gondoltam. Köszi a tippet! :R

    Drill***: Balázsék rádió műsorában pont múltkor nyilatkozott egy szóvívő a fogyasztóvédelemtől, Ő is azt mondta, hogy bontatlam csomagolású terméket köteles visszavenni az eladó. De ha nem csomagolom ki, akkor honnét tudjam, hogy megfelel e az igényeimnek/elvárásaimnak? Ezért nem értem, személyes, bolti vásárlásnál miért nincs lehetőség elállásra? Ott sem engedik kicsomagolni. Sőt ha még van kiállított darab, esetemben abból se derül ki a fényerő csökkentés, GPS pontosság, hálózati stabilitás. Se Ingresst nem telepíthetem fel, se SIMet nem tehetek bele, se boltból nem vihetem ki a kiálított darabot, meg ugye nem állok neki a kiállíttot telefont Oreora frissíteni.
    . Akkor, hogy döntsem el, élesben hogy fog teljesíteni? Csak a specifikációkra hagyatkozhatok.

    Telekom ügyfélszolgálatán azt mondták, sérülés ne legyen a készüléken, mert azt meg kell térítenem. Ebből arra következtetek, hogy nem bontatlan csomagot várnak vissza. Viszont a doboz bal felső sarkán volt egy apró horpadás mikor futártól átvettem. Kibontást végig is fotóztam. Esetleg ebbe bele köthetnek elálláskor.

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    válasz <Adamsky> #8087 üzenetére

    Automata fényerőt hiába kapcsolom ki mikor megjelenik a "bug". Manuálisan maxra húzva se változik a fényerő.

    Zoz: VoLTE nem aktív, így ki is kapcsoltam menüben. Mikor az elállás miatt hívtam Telekom ügyfélszolgálatot, azt mondták, minden Dominos ügyfélnek (én is az vagyok) automatikusan bekapcsolták. Másik ügyfélszolgálatos azt mondta, még csak havidíjas előfizetőknek elérhető a szolgáltatás. S7-ben most egy szintén novemberi Telekomos SIM van. Mindkét telefonon bekapcsoltam a VoLTE-t, csináltam egy újraindítást, felhívtam P10-ről az S7-et majd fordítva. Azonnal visszalépett mindkettő 2G-re.

    Köszi az infót, azért ezt is kipróbálom, hátha! :R

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    válasz rayoliviero #8091 üzenetére

    Köszi, akkor nem erőlködök vele! :R

    Nyomtam egy factory resetet. Varázsló végén feldobta, a Telekomos frissítést. DT.HUN 8.0.0.303(CT) Optimalizált hálózati együttműködést ír. Múltkor feltettem, de ugye lehet pont emiatt dobálta el a 4G-t.

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    Nos fiúk/lányok, lehet maradok, szomorítalak benneteket tobább! :P

    Tegnap csináltam egy factory resetet, nem tettem fel a Telekomos 200 megás frissítést. Ma beugrott, hogy azt olvastam (talán épp itt), hogy a független telefonokra HiSuiteal vissza lehet állni Nougatra. Mikor fent volt a Telekomos frisítés, nem ajánlotta fel régebbi verzióra visszaállást. Láss csodát, ma felajánlotta! Szépen vissza is rakta, csinált factory resetet, végig skipeltem a beállítás varázslót, kijelző kikapcsolást 10 percre állítottam és kitettem a napra. 9 percet volt a napon, jól felmelegedett, szinte égetett a ház, de a fényerő nem csökkent. Tehát 1000%, hogy Oreo bug. (Feature) Mentem vele egy kör Ingresst, GPS atom stabil, nem ugrál utcákat, nem driftel és kikapcsolt kijelzőnél is követ. Hálózat is mintha stabilabb lenne, ahol tegnap egde-ig vissza váltott, ma fullos 4G volt. Fél órás teszt alatt egyszer váltott vissza H+-ra. 5GHz-es wifi viszont mintha gyengébb lenne. Ahol Oreoval max jelerőség volt, ott most Nougattal 2es. (Nem mintha probléma lenne, csak észrevétel.)

    Huawei ügyfélszolgálaton én jeleztem, hogy a fényerő csökkentés miatt szeretnék visszaállni Nougatra, erre lebeszéltek egy rollbacket a szervizzel. Különösebben nem mondtak semmit, hogy tudnak a jelenségről, vagy csináljak factory resetet mert bug. De ha bele mentek volna a Nougatra visszaállásra a bug miatt, akkor szerintem tudnak róla.

    kato78: Mint írtam, tuti Oreo hozta ezt a fényerő csökkentést. Amúgy én a gyári műanyag tokot használom amit adtak hozzá. Utálom, a háta már tiszta karc, alig bírtam kifeszegetni belőle a telefont. Pár körmöm bánta. S-Line szilikon tokot rendeltem eBayről (Kína) aznap, mikor megrendeltem a telefont. Jövő héten elvileg meg kellene már érkeznie.

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    válasz Gyulu25 #8148 üzenetére

    Így van! Megvettem a telefont, felment egy pár száz megás frissítés, aztán a kb 2.3 gigás Oreo, majd a végén a 200 megás Telekomos. Factory reset törölte a Telekomos frissítést. Beállítás varázsló végén dobta fel újra, hogy van egy 200 megás frissítés ami elvileg hálózati támogatást és Telekom alkalmazásokat tartalmaz. Azt nem tettem fel, ma délelőtt gépre dugtam, HiSuiteal kerestem frissítéseket, de azt írta, a legfrissebbet használom, de felajánlotta régebbi verzió telepítését. Rányomtam, letöltötte, írta, hogy a telefon újra fog indulni, felrakta, majd nyomott egy wipe userdata-t és bebootolt a Nougat.

    Szerk: A telefon névjegyénél most nem is ír egyéni verziót. Oreo alatt volt egy olyan sor, hogy egyéni verzió és ott volt a Telekomos frissítés azonosítója. (DT.HUN 8.0.0.303(CT)) Amúgy VoLTE ott figyel a menübe a Telekomos frissítés hiányában is.

    [ Szerkesztve ]

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    válasz wdx #8157 üzenetére

    Én nem nyomtam factory resetet Oreora frissítés után, mégis jelen volt a fényerő bug. Egyrészt úgy gondoltam szűz rendszerre tettem fel dobozból kivéve, kb wifi jelszót írtam be, meg talán google fiókomba léptem be. Másrészt az újdonság varázsa, alig vártam, hogy használatba vehessem a telefont. A tegnapi factory reset után is jelen volt a bug. Így a FR is kizárható.

    Én meg most azon gondolkozok, 2 év részletnek, 3 év használatnak (ennyire tervezek a telefonnal) érdemes e nekivágni Nougattal? 3 év múlva lehet az új appok nem is fognak menni Nougat alatt. Abban se vagyok biztos, hogy Huawei elismeri a jelenséget, vagy megmagyarázzák, hogy ez értünk van, így óvják meg a készülékünket a károsodástól. Ha tudnám, hogy pár hónapon belül jön egy bugmentes Oreo, nyugodt szívvel maradnék a P10 mellett. Még mindig ott van bennem az elállás gondolata, annak ellenére, hogy marhára megtetszett a telefon. :(

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    Tárgytalan...

    [ Szerkesztve ]

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    Mégis elköszönök Tőletek srácok! Elálltam a vásárlástól, már le is adtam a telefont.

    Bug mentes Oreot kívánok minden kedves P10 tulajnak! :R

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    Sziasztok!

    Írta valaki régenbben, hogy Huawei ügyfélszolgálat küldott a telefonjáért futárt, de se a nevet se a telefonszámot nem jól rögzítették, így végül postán küldte szervizbe. Na, édesanyámat ma hívta a GLS, hogy jött csomagért. Nem értette, hogy mit akar tőle a GLS, pont ott voltam én is, kérdezte, hogy én rendeltem futárt? Kiderült, a P10-ért küldött a szerviz futárt. A szép az egészben az, hogy múlt hét előtt hívtam az ügyfélszolgálatot, hogy Oreoról vissza lehet e térni Nougatra garancia keretében? Közbejött a hosszú hétvége, múlt hét szerdán hívtak, hogy beszéltek a szervizes kollégával, ha pesti vagyok, bevihetem személyesen a szervizbe, ha vidéki, akkot saját költségen kell eljuttatnom postán. Ennyi! Közben vissza tudtam tenni Nougatot HiSuiteal, de mégis úgy döntöttem, hogy elállok a vásárlástól. Pénteken a kaposvári T Pontban le is adtam. Erre ma jön a futár a telefonért, hogy vinné szervizbe, tegnap érkezett be hozzájuk a kérés. Tehát egy héttel az utolsó ügyfélszolgálatos beszélgetés után. A szép az egészben az, hogy mint írtam, postát említett az ügyfélszolgálatos, valamint saját telefonszámomat adtam meg, hogy azon hívnak ha egyeztettek technikussal. Fogalmam nincs honnan szerezték meg édesanyám telefonszámát, nevét és címét. Csak gondoltam megosztom mint érdekesség.

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    Keress rá yt-on, neten. Elvileg fel lehet hackelni. Minap láttam valahol. Nekem Oneplus 6 van, elvileg arra is fel lehet tenni az APK-t, de nekem is azt írja, hogy nem támogatott a készülékem. Annyira viszont nem érdekelt, hogy utána olvassak.

    Oreo alatti kijelző sötétedést javították már? Haverom vett P10et és azt mondja nála nincs sötétedés. Ha javították lehet újra beszereznék egy P10et. :B :R

    [ Szerkesztve ]

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    Szerencsések vagytok. Nekem is volt P10em de a sötétedés miatt elálltam a vásárlástól. 5 perc a napon és tenyeremmel kellett árnyékolnom a kinzőt és még akkor sem láttam sokat a kijelzőből. Reménykedtem, hogy javították, de ahogy vissza olvastam úgy látom, hogy sajnos nem. Ha tudnám, hogy sikerül kifogni egy nem sötétedő példányt, OnePlus 6ról vissza váltanék P10re. OnePlus nagyon korrekt hardveresen, árban sem elrugaszkodott, de batár nagy. Nem bírom megszokni a méretét. :(

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    válasz Kovaratis #10703 üzenetére

    Kicsit rosszul járnék anyagilag. :)

    [ Szerkesztve ]

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    válasz Darkcomet #10706 üzenetére

    Igen. :)

    PACSA75: P10 lett volna S7 utódja. Aztán most O6. Adok még neki egy hetet. Egy hete használom. P10 és S7 lenne számomra méretre/tudásra a tökéletes telefon. P10ben az UFS 2.1es tároló fogott meg. Megette S7et reggelire. Ha eladnám Oneplust, nem nagyon tudnék nem nyújtott kijelzős, 5"os, normális hardverrel szerelt telefont venni. S7 is 130e ft akcióban MM-ban. Fele annyi ram, 1/4 annyi rom, UFS 2.0 tároló és 3 éves modell. 2 évre tervezek. Android főverziót már nem kap, biztonsági frissítéseket még talán fél-egy évig. Tehát akkor már inkább P10 olcsóbban.

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    válasz sityupityu #10724 üzenetére

    Pont ezt akartam írni. Túlmelegedtek és nem látják a kijelzőt. De gondoltam mégsem trollkodok. :D

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    válasz Winne #11033 üzenetére

    Szia!

    Új a Vodás kártyád? Én ugyan így voltam új kártyával, 2 telefonban is csak H+ volt. Vissza mentem Voda üzletbe, ott mondta a srác, hogy várjak 24 órát amíg valamit izélnek a kártyával. És valóban, másnap ment a 4G.
    Ha régebbi a kártya és másik készülékben megy vele a 4G, akkor én Voda ügyfélszolgálaton kérnék egy net profilt a telefonra.

    [ Szerkesztve ]

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    válasz Dave920117 #11082 üzenetére

    Aktiválnod kell a roamingot. Telekomnál *104#. A másik két szolgáltatót nem tudom. Keress rá a szolgáltatód weblapján vagy hívd fel az ügyfélszolgálatot.

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    válasz johnsmithnex #11387 üzenetére

    FR előtt még próbáld meg a fejlesztői beállítások közt a "WebView-megvalósítás"t Chromera állítani.

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    válasz <Adamsky> #11427 üzenetére

    "Valaki próbálta már külföldön az NFC-s fizetést (mondjuk Simple / OTP)?"

    Haverom fizetett egy hete Ausztriában egy Sparban NFCvel. Simán ment! Galaxy A5 (2017)+OTP+Simple.

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    Édesanyámnak Huawei Y3 II van, és nála is szünetel a frissítés Playről, ha kikapcsol a kijelző. Néztem én is a wifi alvó módban beállítást, de nem azzal van a gond. A családban van még egy Samsung, LG és egy Oneplus 6. Mindegyik frissít kikapcsolt kijelzővel. Így router hiba kilőve. Édesanyám esetében idegesítő a dolog, mert még eMMC van benne ami tetü lassú, plusz nem ismeri az 5GHz-es wifit. Mindig tapicskolni kell a kijelzőt, hogy ne kapcsoljon ki. (Ha magasabbra venném a kijelző kikapcsolást, úgy felejteném és világítana a táskájában egy sms vagy nem fogadott hívás miatt).

    [ Szerkesztve ]

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    válasz RoSSo3 #12595 üzenetére

    Lehet, hogy koszos (zsebszösz) az USB csatlakozód. Egy fogpiszkálóval próbáld megtisztítani.

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    válasz RoSSo3 #12600 üzenetére

    Ha Ampere ír alacsony értéket, akkor vagy töltő vagy akksi hiba szerintem. Töltőfejet nézd meg, teljesen be van e dugva a kábel.

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    válasz <Adamsky> #13192 üzenetére

    Szimplán Diskinfo az app neve, nem kell hozzá root. Ránéztem kíváncsiságból, OnePlus (6) ext4-et használ, mégis 100 megát ráver P10 a OnePlus 6ra. Nem semmi!

    Csak kérdezni jöttem... :) A napon még mindig sötétedik a kijelző, vagy Pieban már javították? Esetleg idő közben updateel? Egy éve emiatt áltam el a vásárlástól. Nem követem a topicot, csak bele-bele olvastam, kereső pedig a régi találatokat hozta.

    Köszi! :R

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

  • pcnet

    addikt

    válasz <Adamsky> #13209 üzenetére

    "Ebből a szempontból szerencsések vagyunk, hogy a Huawei nem követi a Google iránymutatásait..."

    GDPR értelmében, Európa területén tilos a hívásrögzítés. Bank, mobil szolgáltató is csak úgy rögzítheti a hívást, ha ezt közli Veled és Te beleegyezel. Google csak betartja a törvényt. Nem lehet, hogy más (nem európai) régióval használod a telefonod? Nem szabadna, hogy működjön a hívásrögzítés.

    glehel: Csodálkoznék, ha Google, az Android 10-zel vissza tenné az API-t. Ne ért félre, nem kötekedni akarok, nem vagyok jogász sem, de ha egy fejlesztő felhasználja az API-t, akkor Google is sáros, hogy a rendelkezésére bocsátotta.

    Amúgy Galaxy S9 topicban többen pl Thai SIM kártyával és ROM-mal, működésre bírták a hívásrögzítést. A Thai SIM csak addig kell, amíg a régió kódokat beállítják, utána már magyar SIM-mel is működik.

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

Új hozzászólás Aktív témák