Új hozzászólás Aktív témák

  • pcnet

    addikt

    válasz drill*** #7933 üzenetére

    Nem hívtak vissza. De ha Nougatra visszamegyek, elesek a biztonsági frissítésektől. Pont a 3 év garancia miatt vettem a telefont, itthon mokolni nem akarok vele. Felpostázni Pestre, fizetni a postát oda-vissza, a szerviz díjat, megint nem akarom. Azt mondta a hölgy, ha vissza is teszik Nougatot, biztosan fizetős lesz. Esetleg a 3 hónapon belüli egyszeri készülékcserét nem lehet megjátszani? Végülis 80%ban így használhatatlan számomra a telefon. Se kamera, se navi, se Ingress. Nougattal kaptam, akartam is itt kérdezni, hogy érdemes e frissíteni, beírtam keresőbe az Oreo szót, több száz találat volt. De ahogy látom most jött elő a fényerő probléma miután már frissítettem. Nagyon be szerettem volna már lakni a telefont, gondoltam frissítek még belakás előtt, ne a belakott rendszerre kelljen factory resetet nyomni. Hatalmas hiba volt, itt vágtam agyon a telefont. Ma szeretném még egyszer felhívni Huawei ügyfélszolgálatot, de ha tényleg ennyire foggal-körömmel ragaszkodnak a korlátozáshoz, nem fűzök nagy reményeket a downgeadre. Telekom ügyfélszolgálatot is szeretném felhívni, hogy hogy is megy az elállás, hova kell visszaküldeni a telefont, vagy le lehet e adni bármely T ponton. Nálunk csak T partner van, eddig mindenben félre tájékoztattak, nem nagyon naprakészek. A két ügyfélszolgálat után mérlegelek. De Oreoval tényleg kb semmire nem tudom használni a telefont. Visszavinni nincs szívem, szerintem várok szerdáig, így a hosszú hétvégén még tudom nyomkodni. A lakásban... Mert a szabadban nálam 5 perc után vérzik el. Samsungokkal 14 órás Ingresses napokat toltam végig. Ott inlább megemeli a fényerőt ha a napon vagyok. 36 fokban powerbankra dugva sétáltam vele 20-25 km-eket és köszöni, a mai napig jól van.

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

Új hozzászólás Aktív témák