Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz pilu85 #19519 üzenetére

    Nem tuti, de csak rajtuk keresztül intézheted, abban meg sokkal több a hibalehetőség, mint amikor direktben te viheted/küldheted a gyártói/szerződéses szervizbe.
    A többi gyártónál is van rá példa, ha nem is pont ilyen, de például a Samsung esetén a második 12 hónap bukó, ha nem megfelelő forrásból származik a készülék, de akár a teljes 12 + 12 hónap is.
    Ne a legdrágább hivatalos árát nézd a telefonnak, hivatalos hazai viszonteladóknál is vannak akciók jelenleg is, Extreme Digital, Euronics, Notebookspecialista...stb., 173.000 - 176.000 Ft között adják és máris nem olyan irtózatosan nagy a különbség a nem hivatalos viszonteladókhoz képest.
    Ahogy írták előttem, eladáskor is előny a rendes gyártói 2 éves jótállás, többet adnak úgy a telefonért, sokan keresik direkt úgy.
    Ettől persze veheted nem hivatalos hazai viszonteladónál is, ha szerencséd lesz és nem hibásodik meg, akkor max az okozhat gondot, hogy nem megfelelő régiós és a frissítéseket másként fogod kapni.

    MrBrown26: Innen a topikból is szervizeltettek már néhányan, szóval teljesen nem nullás azért az, ráadásul valakinél elállás lett a sok huzavona vége - ezt fent nem is említettem, hogy ilyen esetben pláne problémás a nem megfelelő gyártói jótállás.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák