-
GAMEPOD.hu
Mobilaréna teszt: Honor 8 - tisztelet a kivitelnek
A fórumban a PH! lapcsalád moderációs szabályzata és a hatályos magyar törvények érvényesek. TILOS a WAREZ, valamint a telefonkészülék függetlenítéséről történő bejegyzések, továbbá szakmai topikban tilos hirdetni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabikiraly2
aktív tag
válasz Zsolt27xy #17361 üzenetére
A többi gyártó sem hiszem, hogy javítana garanciában törött készüléket. Főleg nem ilyen esetben.
Nekem személy szerint volt garanciális tapasztalatom pont egy ilyen készülékkel. Semmi ilyesmit nem tapasztaltam, sőt a második javítás helyett küldték a cserére feljogosító papírt.Csend a lelke mindennek!
-
zzola
félisten
válasz Zsolt27xy #17361 üzenetére
Sajnos ilyen esetben megtagad(hat)ják a javítást! Más gyártónál is így van...
Egyébként a TMX-ra lehet jót és rosszat is mondani, vegyesek a tapasztalatok. Én személy szerint elégedett vagyok velük, több készülékem is volt már nálunk és gariba javították, Samsungnál hozták-vitték (cserekészüléket adtak), majd cserélték az alaplapot....2 munkanap alatt.
Anno P8-at is helyretették 4 nap alatt.[ Szerkesztve ]
-
mati12
senior tag
válasz Zsolt27xy #17361 üzenetére
Én már azt sem értem,hogy hogy képzelted ezt az egészet... Garanciában kicserélik az általad hibásnak vélt alkatrészt,(ami egyébként könnyen lehetséges,hogy az esés következtében hibásodott meg) majd gondosan visszahelyezik a törött kijelzőt ügyelve arra,hogy a repedések és a szilánkok ugyanoda kerüljenek ahol eredetileg is voltak....
[ Szerkesztve ]
-
sharp4
őstag
válasz Zsolt27xy #17361 üzenetére
Ezzel az egésszel az a probléma, hogy azt hiszed, hogy neked van igazad. Mindegyik gyártó ezt csinálja! Honnan tudod, hogy nem az esés miatt van a melegedés pl? Sajnos ebben az esetben ez minden gyártónál így működik!
Magyarország legnagyobb Xiaomi közössége:https://www.facebook.com/groups/622368221279940/?ref=share Apple Iphone 13 Pro & Ipad Air 5
-
Quqesz
nagyúr
válasz Zsolt27xy #17361 üzenetére
Sajnos én is csak megerősíteni tudom neked, hogy nem csináltak semmilyen törvénytelen dolgot veled szemben. Az LG szervíze is ugyan így áll hozzá, ha törött a kijelző és fizetősen cseréled, csak akkor hajlandó a továbbiakban foglalkozni vele garanciálisan. Ráadásul a TMX az a cég, aki elsiklik dolgok felett(pl a bootlopos alaplapoknál a bootloader nyitás felett, pedig látszik az indításkor). Azt sem értem, hogy egy ragasztott üvegnél a berepedt/szilánkos kijelzőt te hogyan ragasztanád vissza?
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
-
spider80
őstag
válasz Zsolt27xy #17375 üzenetére
De értsd meg,hogy az összes szervíz így dolgozik. Lg,Sony,Samsung,Huawei,Apple. Ha van kapcsolat a sérülések között ha nincs. Ezt el kell fogadnod.
Samsung galaxy A5 2017-> Honor 9 Glacier Gray-> iPhone 7 32GB Silver-> Samsung Galaxy S8 black 64 Gb-> iPhone 7 plus Silver 256GB-> Samsung Galaxy S9 coral blue-> Redmi Note 5 64GB Black-> iPhone 7 32GB Silver -> Mi 9 T black 64 GB -> iPhone SE 2020 64GB Black -> Samsung Galaxy A71 128GB Black
-
balazs0102
senior tag
válasz Zsolt27xy #17375 üzenetére
Igen. De szoirítkózzunk a jelen konkrét esetre, hogy nagyjából ugyanazzal az alkatrésszel van baj amin látszik a nem rendeltetésszerű használat. Mivel nem rendeltetésszerűen használtad a telefont, megteheti hogy meg sem nézi. Azt pedig, hogy nem rendeltetésszerűen használtad a telefont visszakövetkezteti abból, hogy el van törve-repedve akármi a kijelzővel. Hiszen a gorilla glass normál használattól a legritkább esetben reped el. (mondhatni soha). Tehát mivel nyilvánvalóan nagy ütést kapott a telefon bármi baja előfordulhat SZERINTÜK. Valószínűsíthető, hogy ez a hozzáállás egy marhaság lenne ha pl az ujjlenyomat olvasó nem működne és ugyanígy a kijelző repedésére fogná rá de akkor is így van. Nem csak a huawei-nél hanem a többi gyártónál is.
-
Quqesz
nagyúr
válasz Zsolt27xy #17375 üzenetére
2 lehetőséged van:
1. elfogadod, hogy az összes gyártó/szervíz így dolgozik(mivel sérülést okoztál a készülékben a gari ugrott, ennyi)
2. hosszú procedúra útján elindulsz a fogyvéden keresztül a bíróságig és reménykedsz, hogy neked van igazadFotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
-
Quqesz
nagyúr
válasz Zsolt27xy #17385 üzenetére
Nos a szervizek jogilag úgy értelmezik a garanciát, hogy leraksz egy készüléket eléjük amiben gyártásból eredő hiba van és javítják. Viszont amennyiben egy készülék sérült azonnal megtagadhatja a garanciát függetlenül attól, hogy a hibád ebből kifolyólag keletkezett v nem. Azért nem nézik meg a hibát tüzetesen, mert az első pont miatt már nincs garancia a készüléken. Azt már neked kell bizonyítanod, hogy ez nem így van. Ezt is érdemes figyelembe venni:
Ki mikor mit bizonyít?
Lényeges különbség van a bizonyítási kötelezettség terén a két jogintézmény között. A jótállás körében - a jótállás mindkét fajtájának teljes időtartama alatt - a jótállásra kötelezett (az eladó) csak akkor mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után (tehát például a vevő általi nem rendeltetésszerű használat miatt) keletkezett.Ezzel szemben a szavatosság körében fő szabály szerint a vásárló köteles bizonyítani „igazát”, vagyis azt, hogy a hiba oka már a vásárláskor megvolt a termékben és a hibát nem a vevői rendeltetésellenes használat okozta. Szavatosságnál azonban fontos, a fogyasztói szerződésekre irányadó - és a fő szabály alól kivételt képező – szabály, miszerint a teljesítéstől számított 6 hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell (úgy kell tekinteni), hogy a hiba oka már a tejesítés időpontjában is megvolt. Ennek értelmében az első hat hónapban jelentkező kellékhiány miatti felelősség alól az eladó fél csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy az eladáskor a termék hibátlan volt, tehát a hiba oka a teljesítés után, a termék nem rendeltetésszerű használata miatt keletkezett.
de ezt a kört neked kell megfutnod és fogyvéddel fenyegetőznöd(meg panaszkönyvvel)
[ Szerkesztve ]
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
-
#95687424
törölt tag
válasz Zsolt27xy #17393 üzenetére
ugyan így jártam én is
annyi különbséggel, hogy első alkalommal cserélték, de az kb 2 hét után elkezdett besárgulni
plusz jeleztem, hogy nem pattan a helyére a sim cover, amire úgy vezette fel az ügyfélszolis, hogy én elhajlítottam
a telefon maga is meghajlott (annak ellenére, hogy tokban hordtam, nem ültem rá, max zsebben volt, és a s*ggem se nagy ) amiről kaptam egy szakvéleményt, hogy a hajlítás következtében sárgul a kijelző, ezért viszlát gari
amúgy valóban nem veheti át a telót ha sérült, mégpedig azért, mert 2 féle jegyzőkönyvet tud kiállítani: garanciális javítás (ebbe utólag beleköthetsz, hogy gariba vették át) vagy térítéses, így bevizsgálásra veszik át, viszont akkor a díját fizetned kell (99%-ban nem kérik, mert úgyis az a vége, hogy fizetős keretek közt csinálják meg)
sajnos ez van, kb. minden gyártó ezt csinálja, és meg is tehetik
-
7Heads Drago
veterán
válasz Zsolt27xy #17375 üzenetére
A készüléket a kijelző felől melegítik és úgy bontják meg. Ha törött és elkezdik bontani széthullik az egész!
Magyarázd itt el, hogy te akkor hogy szeded szét? De néz meg róla nyugodtan videót is.
Nekem most van az iPad Air-em szervízben. Van rajta egy hajszál repedés. A kijelző szélétől kb 2-3 cm lóg be. A szerviz úgy kezdte, hogy csak akkor tudják javítani, ha kijelzőt is cserélnek. Mivel ezt is elől melegítik és szedik szét simán eltörhet a kijelzős is, meg az üveg is bontáskor.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
malnabokor
senior tag
válasz Zsolt27xy #17405 üzenetére
Most őszintén mit vártál? Idejössz Honor 6 tulajként a Honor 8 topikba, elpanaszolod, hogy hogy jártál, és miután többen leírják, hogy ez az általános gyakorlat, velünk kezdesz vitatkozni. Teljesen felesleges, és elpazarolt energia, közülünk senki sem fog bemenni most a Huaweire, és számon kérni tőlük, hogy milyen ez az eljárás Veled szemben. Ha úgy érzed, hogy Neked van igazad, akkor ahogy fentebb is tanácsolták, fogyasztóvédelem, és hajrá, ha nincs annyi felesleges időd, akkor ess túl a dolgon, és csináltasd meg a kijelzőt, majd add be gariban, amíg a garancia le nem jár, ha meg egyik sem, akkor fogadd meg a saját tanácsod, és vegyél egy olcsóbb Xiaomit. Sajnos a garanciális eljárások ilyenek itthon.
7Heads Drago: úgy értettem, hogy a Huaweinál (így 30000-ért) - rosszul is fogalmaztam, és bár nem jártam még így, de azt sejtettem, hogy máshol megcsináltatni, majd újra visszavinni már nem működik ilyenkor
[ Szerkesztve ]
köztudott hogy az elektromos dolgok füsttel működnek, azaz ha egyszer kijön a füst nem működnek többet.
-
malnabokor
senior tag
válasz Zsolt27xy #17424 üzenetére
Ha megindokolod értelmesen, hogy a jól pörgő Honor 6 topik helyett (ahol ráadásul több mint 100 hsz foglalkozik a sárga kijelzővel is) miért ide írtad a gondolataidat, akkor ok. (Azon kívül, hogy Huawei - mert mindkettő az).
De hogy segítőkész is legyek, ezen az oldalon le van írva egy a tiedhez hasonló eset, az alapján menj be a Huawei Ügyfélközpontba link és járj el az oldalon tanácsoltak szerint, ha nem sikerül, akkor pedig marad a békéltető testület.
köztudott hogy az elektromos dolgok füsttel működnek, azaz ha egyszer kijön a füst nem működnek többet.
-
dussy
őstag
válasz Zsolt27xy #17421 üzenetére
Akárhogy is csavarod, szerintem érthető, hogy szemmel láthatóan külsérelmi nyomokat hordozó készüléket nem javítanak garanciában... Ez nem Honor/Huawei sajátosság, ezt minden gyártó így csinálja.
https://hardverapro.hu/apro/apple_iphone_13_spigen_tough_armor_kek_tok/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone 13 Mini Midnight 128 GB eladó (eredeti akku 84%)
- Oppo Find X5 Pro 12/256Gb Független! 1év Gari!
- Google Pixel 8 Pro Obsidian 128gb - Új, Google gari, akár beszámítással
- Xiaomi Redmi Note 10S 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Vadonatúj iPhone 14 128GB midnight kártyafüggetlen! Apple garancia!