Új hozzászólás Aktív témák

  • Luser2000

    addikt

    Huawei szerviztapasztalat, félig off:

    December elején vettem egy Huawei MediaPad M2 LTE premium tabletet, amit dec. 10-én szervizbe kellett küldenem, mert valami frissítés következtében megkukult a képernyő elforgatása. Egész pontosan a főképernyőn nem fordult el, csak álló tájolással működött.

    Huawei - postaponton keresztül küldtem be a Telemaxhoz.
    Személyesen nem vették át Budaörsön, mert nincs még rá megállapodásuk a Huawei-el!!!
    A postaponton egy nyamvadt Huawei logós hatalmas zacskóba csomagolták csak be.
    Ha valaki hasonlóra kényszerül, akkor vigyen magával valami "kitöltő anyagot", hogy a zacsiba ne sérüljön a készülék. Én sajnos nem vittem, nem tudtam, hogyan megy ez. Aggódtam is, nehogy a postázás során ketté törjön a tablet.

    Dec. 21-én jött az értesítés, hogy mehetek az általam választott csomagautomatához. Nagyot néztem, amikor a hatalmas rekeszben egy kb. B/6 boríték méretű csomagocska volt. Míg ki nem nyitottam, nagyon féltem, nehogy átverés legyen, vagy nehogy esetleg valami keveredés miatt valaki más készülékét (mondjuk egy mobilt) kapjak vissza.

    A "csomagban" egy jegyzőkönyv, illetve csereigazolás volt, ALKATRÉSZ HIÁNYRA való hivatkozással.
    Fasza! Karácsony előtti napokban intézni ezt, főleg úgy, hogy decemberre a legtöbb helyen a LTE premium verzió kifogyott.

    Le a kalappal az iPon Computer Kft. előtt, mert a nagy karácsonyi hajtásban nagyon rugalmasan, kedvesen, segítőkészen intézték az ügyemet, pénzvisszatérítést kértem és kaptam is (2 munkanap alatt).

    A visszakapott pénzt kicsit kipótolva (elég jutányos áron) vettem egy Lenovo Yoga Book-ot.
    :N

    Apple iPhone 15pro, Apple Watch Ultra2, MacBook Air M2 13"

Új hozzászólás Aktív témák