Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
válasz freeknight #43 üzenetére
Nem tudom, hogy feltűnt-e, de eddig is létezett a "városi autó" kategória. Ez egy ilyen.
Tudom, hogy az internetes fórumokon az a tipikus autós use case, hogy az ember lezavarja vele a Budapest-München távot naponta kétszer, de a valóságban van egy csomó olyan autó, ami gyakorlatilag soha nem hagyja el a város határait.DRM is theft
-
axioma
veterán
válasz freeknight #43 üzenetére
30km es mindket vegen toltes? Minek? Az ion telen 70km tavjaba (ebbe me'g valamennyi futes is belefer de oszinten, 30km alatt at se hul ha garazsbol indulsz) siman megy, csak otthon toltve is.
B-tervnek kell a nagyobb hatotav, de minek lenne az hagyomanyos dizel/benzin? Nalunk az is toltheto (ampera), voltunk vele Berlinben is masfel eve, de ingazasra tisztan aramos. A ketto (nyilvan hasznalt) arahoz a napelem arat is odarakhatod, akkor nyaldossa csak a 11M-t.
Abban igazad van, hogy ujonnan valaki elvadult fogja megvenni, de ez fuggetlen attol hogy elektromos vagy benzines, mert benzinest is csak elvakult ujauto-hivo fog a legrosszabb ar/ertek ara'nyu' koraban megvenni...
Engem ez is 4 ev mulva hasznaltkent fog erdekelni, nem most, attol me'g figyelem, jo tudni hogy mik leteznek egyaltalan.[ Szerkesztve ]
-
#16820480
törölt tag
válasz freeknight #117 üzenetére
Ja, azok is ha nem a fapados változatot nézed már ilyen 6 millió körül vannak újonnan. Az meg némi túlzás, hogy kényelmesen el lehet velük menni, mert ugyanúgy kis csomagtér, kis beltér, pályatempónál bőgő motor és szélzaj, kerékzaj. Annyi előnyük van, hogy valamivel ritkábban kell megállni tankolni őket.