Új hozzászólás Aktív témák

  • Vesa

    veterán

    válasz #16820480 #187 üzenetére

    Jól mondod, írtam is, hogy pl. az Ion 4 csillagot hozott, ami jó tervezésre utal. Persze a fizika törvényei ettől még nem fognak megváltozni, ha nagy tömeg ütközik kicsivel, ott aligha a kicsinek lesz nagyobb esélye. Hangsúly az esélyen van, kőbe vésve semmi nincs.
    Egyebekben nem vagyok e-autó ellenes, mint írtam korábban, ha felére csökkennek az árak, elkezdem komolyan venni, de jelenleg ár/érték arányát és használhatóságát tekintve nem győzött meg, illetve a hippi érzés a környezetvédelemmel szintén megmosolyogtat egy kicsit. Nem maga a törekvés mert azzal maximálisan egyetértek, de ha valóban a bolygót akarnánk megvédeni, akkor számos ezerszer fontosabb pontja van a CO2 terhelés kérdéskörének. Sajnos az átlagembert nem érdekli az ipar, az energiaszektor, vagy a repülés/hajózás szennyezése. Ezt tehát nem lehet eladni nekik. Azt viszont igen, hogy a városban ne pöfögjön a kocsi mert azt még átlátja, ami egyébként valóban üdvözítő lenne, ha létezne olyan tech, amivel közben nem szennyezünk ugyanúgy szanaszét mindent, csak a városon kívül.

    8th
    Ez igaz, de természetesen igaz marad az e-car szegmensben is (mondjuk az elolthatatlan Li-ion akkutüzekről nem is beszéltünk itt ugyebár, ami egy elég jelentős probléma komolyabb baleseteknél, tűzoltók mesélnek erről pár videóban). A tesztekben egyébként többféle ütközést vizsgálnak, lefedve a közúti esetek döntő többségét (féloldalas, frontális, oldalsó esetén kétfélét is, gyalogos gázolás stb.)

    [ Szerkesztve ]

    A tudomány a valóság költészete!

Új hozzászólás Aktív témák