Új hozzászólás Aktív témák

  • PuMbA

    titán

    válasz S_x96x_S #270 üzenetére

    "De miért ne futhatna a régi és az új hw-en egyszerre .. ( RDNA3 és nem RDNA3 )
    technikailag megoldható .."

    Nagyon nehezen megoldható, de irtózatosan sok pénz és idő olyan játékmotort írni, ami jól skálázódik. A cél pedig a profit, nem jótékonysági intézmény egy cég sem. Nézz rá, hogy mennyire küszködnek a fejlesztők ma, hogy az eredeti Xbox One S-en fussanak a játékaik. Egy borzadály az egész: 720p vagy az alatti felbontás és mégis 20 fps-re beesik a teljesítmény. Egyszerűen nem tudnak mit csinálni, mert a játékmotor már túl fejlett a konzolhoz és nem bírja el.

    Ha motornak el kell futnia egy 4 magos procin meg egy GTX1060-on, akkor nem tudsz olyan motort írni, ami optimálisan fog futni egy 16 magos procin egy RTX3090-nel, mert az alapoknak közösnek kell lennie, tehát például a fizikát úgy kell megírnod, hogy egy 4 magos procin fusson, mert bármilyen gépen is játsszon a játékos, ugyanazt a fizikát és játékmechanikát kell látnia :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák