Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Neovenator

    senior tag

    November 15.-én Path of Exile 4.0 bejelentés, kifejezetten a D IV-re válaszként...nem mintha valaha is versenyezni tudna a jelenlegi mennyiségű PoE tartalommal a Blizzard valaha is...de megpróbálhatják.

    "The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"

  • Neovenator

    senior tag

    válasz warcat #43 üzenetére

    Azon kívül, hogy ez még mindig egy az egyben Triabló, nincs semmi gond a grafikával...színes-szagos, bucoid, rajzfilmes...cuki. ^_^
    Mi baj is lenne egy cuki Darabló IV-gyel? :U

    "The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"

  • Neovenator

    senior tag

    válasz ProEvoFan #50 üzenetére

    Mikor? Folyamatosan változik ugyanis...

    Sirandrish: Valószínűleg túl bonyolult lehet neked? Meg mit keres má' egy komplett pályaszerkesztő egy hekkenszless-ben, amivel kreatívkodni is lehet, ugye? :)
    Ja, meg persze neked is szól: Mikor? 5 éve még egész másmilyen volt...4 éve még egész másmilyen volt...3 éve még egész másmilyen volt...2 éve még egész másmilyen volt...tavaly egész meghökkentően másmilyen lett...és nyakunkon a D4 fejlesztésének tudatában a jövő év, amikor, míly meglepetés, ismét csiszolnak rajta egy nagyot és tolnak bele orrvérzésig content-et...lassan már bele se merek gondolni, hogy mennyi időt lehetne elégetni vele, ha mondjuk 15-20 évvel fiatalabb lennék, sokkal jobb monotonitás-tűréssel, ami egy hekkensz...jaj bocsánat, egy ARPG-hez feltétlenül szükséges, valószínűleg 1-2 ezer órát még mindenképp, ha minden így maradna...de nem fog...őrültek. :D

    atok666: Olyan értelemben nem más játék, hogy pont a D3 harmatgyengesége miatt döntött úgy a faszi, hogy elkezdi összekalapálni és kezdi el a közösségi gyűjtést, meg elzálogosítja a házát. Mindent meg akart tartani a D2-ből ami HC és dark/goth volt, továbbfejleszteni és mindent kukázni, ami miatt a D3 egy kupac langyos, gőzölgő kaki lett. Jelenleg, az első ExileCon-ra készülve az ex-Blizzard North-os Schaeffer tesókkal és ottani fejlesztőkkel cimborál, asszem díszvendégnek is lehívja őket Új-Zélandra...vagyis itt nem az az eset áll fenn, mint a Grim Dawn-nál, hogy a Darabló klónok összességéből alakult ki, hanem direkte a valódi Diablo 3 szándékozott lenni ahelyett a torzszülött helyett, amit a Blizzard, kirúgva az egész Blizzard North-t, saját kútfőből összehozott...így indult legalábbis. :)

    [ Szerkesztve ]

    "The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"

  • Neovenator

    senior tag

    válasz kwzatz #59 üzenetére

    Nem a cinematic trailer-ről van szó, mert az mézesmadzagnak tényleg kiváló és faszára is sikerült...csak sajnos semmi köze a gameplay-hez, ami meg még mindig egy az egyben a D3 gusztustalansága, ízléstelen cukormáza..persze ez még változhat, változzon is. Mondjuk anno megcsinálták ugye a D3 barbáros, gameplay beharangozó videóból is a D1/D2-esített verziót...a minap meg olvastam, hogy az Nvidia mostantól enged különböző szűrőket ráhúzni a játékokra...érdemes lenne talán elkészíteni D3 alá az akkori beállításokat, legalább egy fokkal kevésbé lenne gyomorforgató...persze a karakterek, környezet stílusát és az animáció milyenségét az se változtatja meg.

    "The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"

  • Neovenator

    senior tag

    válasz Sirandrish #65 üzenetére

    Te a videók alapján döntesz egy játékról, hogy tetszeni fog-e vagy sem? :D

    Annak idején, azaz 6 éve valóban nem volt tele tartalommal, de garázsprojekt/közösségi finanszírozott volt, irracionális is lett volna elvárni tőle, hogy a Blizzard sokcsilliárdos büdzséjével rendelkezve valami olyat tegyen le az asztalra egyből, ami akár a D3 harmatgyenge content-felhozatalát is elérte volna. Azóta viszont elmebeteg tempóban fejlesztik és azt kell mondanom, hogy a Diablo már sosem lesz még csak megközelítőleg se olyan, mint a PoE jelenleg, mert egyszerűen túl sok időt beletoltak és tolnak a fejlesztésbe az Új-Zélandiak...nem valószínű, hogy beérheti őket bárki is az ARPG piacon, ha nem tunyulnak és tartják ezt a sebességet. Vagy inkább: amíg. Úgy tűnik, előbb-utóbb mindenkivel megesik. :)

    És én már akkor sem értettem hogy egy világban, ahol van Diablo, miért játsszak valamivel, ami csak olyan mint a Diablo...

    Azért történhet ilyesmi, mert a Diablo nem Diablo volt többé (akár beismered, akár nem) és a Diablo-klón Diablóbb volt a Diablónál (akár beismered, akár nem)...persze ezt, aki nem vagy hajlandó tudomásul venni, hogy Blizzard épp erőteljesen megy lefelé az Activision-ös egyesülés óta és szerinted tökéletes minőséget nyújt minden játékában, nehéz lenne megtenni....ezért inkább el is kerülöd és megmagyarázod magadnak, hogy az évekkel ezelőtti videók alapján nem jött be...lojalitás és fanatizmus közt olykor veszélyesen elmosódik a határ, de gondolom ezt te is tudod, legalábbis remélem. :)

    Ezzel nem akarom degradálni a PoE-t...biztos fantasztikus játék, de én inkább megvárom a Diablo soron következő epizódját :)

    Dehogy fantasztikus, csak egy ARPG...nem szépirodalom, nem egyesített fizikai elmélet, nem béke Nobel Díj...nem maga a játék érdekes (legalábbis nem ebben a beszélgetésben), hanem a főként a szakmai oldalai a Blizzard-nál ugyanúgy, mint a GGG-nél...hogy hogyan tud tespedt hülyeségből elcseszni egy valaha okosan működő cég egy aranytojást tojó tyúkot ennyire és egy felháborodott rajongó hogyan tud a semmiből, makacs szorgalommal létrehozni egyet...félreértés ne essék, a Grim Dawn, PoE és társai léte és ilyen mértékű prosperálása egyes egyedül annak köszönhető, hogy ennyire elcseszte a Blizzard a D3-at...ha nem tette volna, a kutyát se érdekelnék a klónok, mint ahogy a D2-es időkben így is volt...a Titan Quest-ért anno nem álltak kígyózó sorok...
    Ha ez a megfigyelés neked nem elég arra, hogy rájöjj, rajongásból, lojalitásból nem vetted észre (nem akartad, pontosabban), hogy a Blizzard játékok kezdenek igencsak kiüresedni, akkor nem tudom, mi lenne elég. :)

    [ Szerkesztve ]

    "The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"

  • Neovenator

    senior tag

    válasz Sirandrish #71 üzenetére

    Tónus nem egyenlő hangulat. Csak azért, mert valami de-szaturáltabb, még nem lesz automatikusan semmivel sem komolyabb, felnőttebb, sötétebb....ez rémesen felszínes gondolkodás. Egy atmoszféra, hangulat megteremtéséhez nem elég kicsit variálni a fényerőn, ahhoz kell egy alapvető grafikai stílus, az ehhez igazított animációs stílus, a zene és végül a forgatókönyv milyensége, minősége...no mindegy.

    "The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"

  • Neovenator

    senior tag

    válasz Ragnar_ #80 üzenetére

    Akarja a rakocsai rosseb...! :D :D

    "The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"

  • Neovenator

    senior tag

    válasz Ragnar_ #85 üzenetére

    Ugyanúgy stilizált, csak nem annyira...és ugyanúgy színes, csak nem annyira Egy fokkal szolidabb, ennyi történt. Még a DIABLO felirat is szörnyen cartoony, warcraft-es. De mondom, ez még változhat és változzon is!
    Remélem tényleg meghallgatásra találnak a rajongók és sokkal, sokkal lejjebb veszik még ezt a bucoid-faktort... :)

    "The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"

  • Neovenator

    senior tag

    válasz WayneGace #86 üzenetére

    És nem lett igazuk? A játék gyakorlatilag halott (az Activision-Blizzardnak leginkább számító financiális módon legalábbis) és egy egész sor klónt engedett szabadjára, amik a fejére nőttek... ;)

    "The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"

  • Neovenator

    senior tag

    válasz Sirandrish #91 üzenetére

    Az alapján döntök hogy a Diablo1-et imádtam, a 2-t imádtam, és a 3at is imádtam, és itt meg egyelőre tetszik amit látok, plusz bőven bízom annyira a Blizzardban és a munkáiban hogy azt mondjam hogy tetszeni fog.

    Ez nem válasz arra, hogy miért tartod magad szándékosan távol más játékoktól, nehogy véletlenül beleavatkozzanak az imádatodba. Bízol a Blizzardban és a munkáiban...a bizalom nem egyenlő a produktummal...persze ha a produktum nem is üti meg a szintet, azért önámításként bahazudhatja magának az ember, hogy megüti, csak nem szabad körülnézni! :D Struccpolitika, fanboyság. :) Ne légy tinédzser, légyszi.

    Rajongásból éppen megvehetek egy játékot, de nem a lojalitás miatt ültem 3K órát a D3 előtt, ezt elhiheted.

    Hanem mégis miért? A világbéke megteremtése miatt? :D
    Mégis mi előtt ültél volna 3000 órát, ha másról nem is akarsz tudomást venni? :D

    Nézd már meg a Demo gameplayeket...
    Komolyan nem értem miről beszélsz...sokkal komorabb mint a D3 volt, és nem...nem cuki, meg cartoony, bármennyire is próbálod ráerőltetni..

    A D3-hoz képest igen...de az egy rakás szar volt már a bemutatásakor is...ezzel nem mondtál sokat. A D3-nak kellett volna legalább (de inkább még jobban) így kinéznie, mint most ennek...csakhogy azóta eltelt 7 év és már régesrég nem itt tart a műfaj. Amúgy még mindig cartoony, az animációk stílusa egy az egyben D3-as, de persze nem látod, mert nincs mivel összehasonlítanod, mert mástól elzárkózol. :)

    És melyik klón kelt el 30M+ példányban? :U
    Fejükre nőttek...vicces fiú vagy te

    A Blizzard egyszeri bevételeket termel, és mivel elk*rták az aukciós házat, semmi érdemi bevételük nincs már a játékból, gyakorlatilag, anyagi szempontból döglött...míg például a PoE folyamatosan termeli a bevételeket a mikrotranzakciókból. Ha nem így lenne, már rég az X-edik kiegészítőt gyártanák szegény D3-hoz, de egy kieg is elég volt hozzá, hogy rájöjjenek, felesleges több energiát beleölni, megdöglött.

    Szerintem meg se nézte, csak divatból megy a fika..

    Ismét ne légy tinédzser, légyszi. :) Nekem van párezer órám a konkurenciában és 100 órám D3-ban...neked a sokezer órádon kívül a D3-ban vajon mennyi időd fekszik a konkurencia megismerésében? Ki fikáz divatból? :)

    "The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"

  • Neovenator

    senior tag

    válasz atok666 #97 üzenetére

    Mert a készítők ragaszkodnak hozzá a kezdetektől fogva és teljesen bevallottan, hogy a D2 vonalat kívánták továbbvinni, azért. Az lehet, hogy azóta annyi mindent ráépítettek már, hogy (hál istennek) egyre kevésbé hasonlít a Darablóra fizikailag, de szellemiségében, a hardcore élmény tálalásának módjában azonosak. A D3 soha egyetlen percig se volt hardcore, a 100 óra alatt, amit beletoltam, soha egyetlen egyszer sem kerültem még csak meghalás közelébe se, zéró kihívás és zéró izgalom jellemzi az egészet, míg például PoE-ban minden endgame tartalom életveszélyes és vért pisálós, valódi sikerélményt ad, persze ez a build-től is függ nyilván, de összehasonlítva azzal a nullával, ami a D3, ezerszer inkább a D2 szellemi örököse, mint a D3 valaha is lesz. :)

    Daelion

    [IGEN]

    "The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"

  • Neovenator

    senior tag

    válasz Sirandrish #175 üzenetére

    Egyáltalán nem tartom magam távol szándékosan semmitől, sőt..nyitott vagyok mindenre. Ide a rozsdás bökőt hogy nyitottabb mint te, csak míg te azt próbálod bemagyarázni mindenkinek hogy a Diablo amúgy sz*r, addig is kipróbáltam azokat a játékokat amiket dicsért a nagyközönség.

    Jó lenne elolvasnod, amit írok, az imént említettem, hogy nekem úgy van kialakultan negatív képem a D3-ról, hogy megvásároltam és beletoltam 100 órát, neked meg úgy, hogy saját bevallásod szerint kevesebb, mint 2 órára felraktál egy PoE-t...évekkel ezelőtt...nesze neked nyitottság! :D

    Ilyen többek között a PoE a feleslegesen túlspilázott skillrendszerével, és ilyen a Grim Dawn 2, ami már éppen megütötte az ingerküszöbömet, mégse tudott a monitor elé ültetni..

    Egyrészt sajnálom, hogy nyitott emberként megrémültél egy nem zárt és csont-egyszerű skill rendszertől, amiben szabadon alakíthatod ki a karaktered felépítését...biztos ez a nyitottság ára, hogy szereted a zárt dolgokat... :D
    Másrészt a "nem tudott a monitor elé ültetni" "nem fogott meg" "valami hiányzott belőle" típusú kijelentések nem észérvek, de még csak nem is érvek, hanem pusztán nem kommunikált benyomások. Nem ártana végre ennyi idősen felszínre hozni ezeket és tudatosan kommunikálni róluk. :)

    Nem a többi játékot szidom, hanem pusztán a Diablo 3-at. Az első rész zseniális volt (életkori sajátosság, jókor talált be) és a másodikat is nagyon szeretem, pár ezer órám fekszik benne. Továbbá nincs semmi különösebb gond se a Titan Quest-tel, se a Grim Dawn-nal. :)

    Valamint nem szidom, csak konstatálom, hogy szar. Mert az. Mindig is az volt, de amíg a fanboyok elvakultsága (ami benned még e pillanatban is tombol) húzta előre valameddig a szekeret, addig képtelenség volt erről érdemben megnyilatkozni. A lelőtt második kiegészítő és a negyedik részre rágyúrás azonban még a számotokra is egyértelművé tehetné végre azt, ami nyilvánvaló....elhibázott epizódnak tekintik, elengedték, vége van...
    Ostobaság volt akár eddig is életben tartani, súlyos éveket veszítettek vele, amit nem valószínű, hogy be fognak tudni hozni - de ez már csak privát megfigyelés.

    Mi lenne ha elfogadnád hogy vannak olyanok akiknek nem az tetszik ami neked?
    Szerencsétlenségedre sokkal többen kedvelik a konkurenciát, mint az általad dédelgetett kis kedvencedet, de hidd el...ettől még lehet teljes életet élni! :K

    Erről már beszéltünk régebben, de egyrészt elfelejtetted, másrészt hiába lettél azóta öregebb, bölcsebb aligha. :)
    A személyes ízlés nem egyenlő az ízlés tárgyával. Azért mert te szeretsz valamit, attól az még lehet minőségtelen szar. Az ember (én is) sok olyan dologért rajong vagy kedvel olyan dolgokat gyerekkori nosztalgiából, szimpla hülyeségből vagy egyéb rigolyából, amik finoman se ütik meg a szintet, mégis szeretjük őket...nincs ezzel semmi gond, gyarló kis emberek vagyunk mindannyian, nem kell ettől félni. :) De! Azért, mert szeretjük ezen dolgokat, még nem kell azonosítanunk az egónk védelmét ezeknek a dologoknak a védelmével...ez gyerekes viselkedés.

    Szó sincs arról, hogy ne fogadnám el azokat, akiknek nem az tetszik, mint nekem...őszintén szólva mérhetetlenül nem is érdekel a dolog ezen része (engem a jelenség, a játékipar történetének folyása érdekelne, de ahhoz meg hülye vagy, mert nem látsz ki a fejedből a fanboyságtól és nem objektíven szemléled az eseményeket) felőlem azt szeretsz, amit csak akarsz, nekem totál okés.
    Csakhogy te kevered az embert az ember szeretetének tárgyával.
    A Diablo 3 egy fos, mindig az volt, és nem is változott túl sokat az előnyére. Szerencsére és túl későn, már hivatalosan is elismerték. Na és akkor mi van? Ennyi. Az, hogy te szereted, mélységesen nem érdekel, szeresd nyugodtan, én aztán nem ítélkezem feletted...de pont ezért teljesen felesleges személyes támadásként kezelni a kérdést. Csak egy játék. Aminél műfajában van jobb. Ennyi. ^_^
    Az meg, hogy nem érdekel a játékipar történelme, ami az orrunk előtt zajlik, sajnálatos, mert amúgy izgalmas téma lenne.

    Hagyd rá...nem érdeklik az észérvek, csak téged is meg akar téríteni hogy játsz PoE-t

    Egyrészt a "nem jön be" nem érv, pláne nem észérv, mert ész az nincs benne, csak szív, másrészt akarja a halál megtéríteni, van ott bőven elég játékos, nekem még sok is, nem vágyom plusz egy főre se.
    Megint összetéveszted a szemléletet az ízléssel.

    "The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"

  • Neovenator

    senior tag

    válasz Daelion #215 üzenetére

    Leírtam,hogy ~kb miért nem jött be annyira a PoE és nem fogom még 1x.
    Ha neked ennyi jött le belőle akkor az meg nem az én gondom,vagy fogadd meg a saját tanácsod hogy olvasd el amit más ír. :)

    Nem is rólad beszéltem, kinek nem inge... :)
    Amúgy az érdekes, hogy pont az animációs stílus az egyik sarokkő. Neked pont bejön a fluiditás és ezt keresed másik címben is, számomra meg pont az egyik legtaszítóbb tulajdonsága a játéknak, mert egy Mortal Kombat-hoz vagy egy Street Fighter-hez jól illene, de pont egy gótikus, sötét, apokaliptikus világban rémesen kilóg az egész koncepcióból. Persze a D3 szörnyen színes-szagos, stilizált világához pont illett ez az arcade-os mozgáskultúra (még azt is egy az egyben átvették a játéktermi gépekből, hogy az ellenfél megütésekor az "felvillan", így jelezve a találatot), viszont sajnos pont emiatt aggódom a D4 kapcsán, mert -egyelőre legalábbis, remélem, csak az időhiány miatt vették át a korábbi részből és majd csinálnak sajátot- egyszerűen ugyanaz az arcade-os animációs stílus van jelen...csak közben megváltoztatták a játék alapvető grafikai stílusát (pontosabban csak lejjebb tekerték a cukormáz-szintet...de még mindig stilizált az egész - viszont ez már legalább elviselhető) és emiatt még inkább dichotómiában van az összkép, mint ezelőtt...erre írtam talán Sirandrish-nak fentebb, hogy egy egyszerű fényerő-levételtől nem lesz semmi darkosabb...ahhoz minden kell, az animációs és a grafikai stílus, a zene és a forgatókönyv, hogy egységes atmoszférává álljon össze, hihető, hiteles legyen...ezt jelenleg nem látom még a D4-ben, de hál istennek még nagyon az elején járnak, bármi változhat, változzon is. A félelmeim ott kezdődnek, hogy valszeg "túl későn, túl kevés" a változás pozitív irányba.

    A 'hülyézés' meg inkább téged minősít már bocs.

    Nem, sajnos nem. De félreérteni se tessék...az ember a szerelemtől is meghülyül...a fanboyságtól is. Így értettem, nem a szellemi képességeire. :)

    Már alig várom a jövőbeli D4 vs akkori verziós PoE agymenéseket. :U :D

    Sajnos jó eséllyel nem lesznek...mire a D4 kijön, már régesrég máshol fog tartani a műfaj, lehet, hogy lesz új Grim Dawn, lehet, hogy jön egy mindenkit lenyomó új cucc, a PoE már régesrég máshol tart majd...mondom, pont ezt sajnálom, hogy elkurjantottak Blizzard-ék egy rakás időt azzal, hogy hagyták élni a D3-at ahelyett, hogy észbe kaptak volna és vagy kijavítják, vagy kukázzák és gyorsan megcsinálják azt...ami most épp D4 néven kezd kibontakozni a szemeink előtt. Ugyanakkor érdekes is az egész, érdemes lenne mélyebben belelátni, hogy ki hogyan taktikázott a műfajon belül az elmúlt 10-12 évben, mire elértünk mostanáig... :)

    tibee77

    Elengedtem. :)

    "The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"

  • Neovenator

    senior tag

    válasz reelc #222 üzenetére

    PoE vs Diablo 3 témához: az egészben számomra az a szomorúbb, hogy a vita azon megy, hogy egy 2013-as, vagy 2012-es játék a jobb 2019-ben.

    Jogos! :)

    Lost Ark...jah, bár finoman szólva se egy visszafogott darab az se, Ázsiában sosem volt ismert a giccs fogalma...látszik... :D
    Cserébe viszont profi megvalósítás és (állítólag) egy valag tartalom vár majd mindenkit...talán ez lesz az új cucc, ami lenyomja majd a többieket, ki tudja...a közízlés hanyatlásának mértéke kiszámíthatatlan. :)

    Ez a Project F meg akár jó is lehetne majd...csak hát ennyiből még semmi se derült ki, de újabb jelöltnek jó ez. :)

    A PoE is Tencent már egyébként ( a felvásárlásról szóló közlemény ), illetve egyelőre még nem szorongatják az Új-Zélandiak tökeit, de hát az Activision is így kezdte a Blizzard-al...illetve minden nagy kiadó így kezdi a felzabált fejlesztőkkel, először fejsimi, aztán szép lassan kezd szorulni a hurok, giccsesedni, populárisodni, puhulni, színesedni, behízelgőbb, seggnyalóbb, casual-ebb lenni a termék...hogy minden kis gyönyörű emberke lelkecskéje sérülés és erőlködés-mentesen, felszabadult pihepuhaságban tudja átélni a színes-szagos, villogó csodát...undorító a trend, és játékipari érdekesség, hogy a D4-nél a trend kezd megfordulni...illetve az majd a megjelenés után 2 évvel derül ki, hogy megfordítható-e, de ők most legalábbis belebuktak (hál istennek) a csillámpóni vonulatba, PoE egyelőre fel se szállt rá, de nagyon könnyen lehet, hogy amennyiben nem hozza az elvárt számokat, akkor a kínaiak odacsördítenek egyet oszt a következő update-től kezdve hányóvödörrel ülök a gép elé egy rövid ideig, aztán uninstall...a Lost Ark-tól alapvetően kár lenne jó-ízlést elvárni, viszont Ázsiát talán lefedi teljesen (és akkor a többi kiadó is inkább valami más stílus után néz, vagyis nem erőlteti rá a meglévő IP-ire ezt a gusztustalanságot, én ebben reménykedek), itt lehet ez a Project F, a Grim Dawn-nal meg sose volt különösebb gond...oszt tényleg ennyike, igazad van.

    Érdekes lesz látni, hogy a "setét alapműből szivárványos középszerré avanzsáló" hullám vajon újra visszatér az origóba és megint érettebb, komolyabb ARPG-k lesznek 5-6 év múlva vagy tovább hosszabbodik és minden elborít az ázsiai giccs és a mindent felülíró kazuárság....mielőtt kiégne az egész és visszatérne az origóba. Mert visszatérni biztos vissza fog egyszer, az egész emberi világ hullámtermészetű trendekre épül, csak győzze az ember kivárni. :)

    "The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"

Új hozzászólás Aktív témák