-
GAMEPOD.hu
Linkek a játékosok közvetlen felvételéhez (telefonról kattinthatók): https://digitxt.blog.hu/2019/07/01/ph_hcr2_no_tuning_cup
Korábbi házibajnokság eredmények:
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
Topikgazda
Szerintem igen. RR3-ban is így van. Részemről itt az első vásárlásom
699 Ft volt, ebből 149 Ft-nyi sunyi lenyúlás, hozzáadott érték nélkül, bár
angolszász országokban ezt hozzáadott érték adónak hívják (VAT), s a
neve ez volt: Super Jeep Bundle (Magyarán semmi Ad-Free opció.)(Van olyan játék is, ahol külön tétel, hogy ne legyen reklám, ez is igaz...)
-
DigitXT
Topikgazda
Pont azok voltak a legjobb futamok, amikor mindenki az "adott napi" autóval ment:
mondjuk most 1-2 napot nem volt időm beszállni, így lemaradtam. De vicces volt a
különböző tuningok különböző hatása, meg sorban az összes autóval a verseny.
És hogy mindenki vette a lapot! Nem kellett sosem "übertuning" Formulát kergetni.Szerk: össze lehetne írni, hogy kinek mi a játékbeli neve, mert néha nem triviális...
Azon gondolkodok, hogy "kalauzhal" ki lehet, szerintem lehet átnevezte magát vki.
Amúgy az összeírás is halál egyszerűen mehetne: Topik összefoglaló készítése...
Bár nem tudom, hogy ilyen Re: írás topikoknál is szoktak-e/tudnak-e ilyet csinálni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
Topikgazda
Szerintem semmi sem akadályozhatja meg a társaságot, hogy szervezzen egy
szériát, amiben "no extra tuning" a feltétel, és csak "Level akármennyi" normál:
ha az autók cserélgetését meg tudtuk oldani, ez sem lehetne sokkal nehezebb.Egy viszont kéne: valami táblázatban vezetni, hogy mi volt a végeredmény, mert
így sajnos néha tök követhetetlen, mi van. Sokszor be sem tölti a táblázatot, ha
később néznéd meg. Egyféle mini-bajnokságot is csinálhatnánk (ha ez a cél).Mondjuk a játék eléggé mázlifaktoros, tehát esély, kb. mindig van mindenre...
Akármilyen skill-es vki, meg akármennyire is tudja a "jó beállításokat", a végén
még mindig kell az MF, hogy valamibe ne akadjon be, és pont kiadja a jó időt...
Az ilyenek viszont idegesítőek is: 1x kiadja, utána meg 100x nem, az nem skill.De ha már itt tartunk, mindig lesz vki, aki megver. Miért? Mert többet próbálkozik,
vagy egyszerűen hamarabb fut bele a mázlifaktorba. Amihez kétségkívül kell skill
is, mert Ms. Mázli csak azoknak fog segíteni, akik nem teljesen kutyaütők.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
Topikgazda
válasz expander #1167 üzenetére
Én meg 5-ösön vagyok, régi a telefonom, nincs rá újabb, de nekem is ezt csinálja,
hogy a napi időket rendszerint késve tölti be, ha meg már lejárt az idő, akkor csak
a sárga DONE gombot nyomogathatom: jó idegesítő... Amúgy téged nem szoktak
megverni. Rég volt, amikor alamuszi módon a lejárat előtt 5 perccel sikerült...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
Topikgazda
Ennek is jó helye lenne az összefoglalóban, de ahhoz gondolom topikgazda is kell.
Minden megbeszélhető. Elkezdtem összeírni a játékosok linkjeit.
Gyűjtögetem össze az infókat. Nekem 24-en vannak a listámban, de van
akit nem én vettem fel, hanem ő vett fel engem, szóval nem biztos, hogy
mindenki meglesz, és 24-nél többen írtunk ide. Bár nem mindenki aktív...
Privátban küldhet bárki a linket+nevet! Annál gyorsabban kész a táblázat.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
Topikgazda
válasz lovasalbi #1174 üzenetére
Köszi! Bele is raktalak a táblába. Felvettem még fery02-t (eddig
nem volt a barátlistámban, játékban: Kicsifiú), viszont Eclips21 és
Heisenberg69 nincs a játékban (a doksiban talált linket használva).
Végül, de nem utolsósorban pistrry néven senki nem írt a fórumba,
és nem is említette senki, tehát nem tudom kihez kötni.Vannak még a listámon, ha magukra ismernek, beírhatják a linket:
Laca87
Nyrdian (ő ma vett fel)
Sunyista (RR3-ból ismerősöm, de ezen a néven fórumozik is)
Supi
Zsolt[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
Topikgazda
Ezt is melós lenne frissítgetni, mert bagolykával hatalmas csaták vannak.
A napiban (a Bill's Landingnek) nem tudja vki, mi lett a vége? Másodperceket
javítgattunk, de nekem ma nem mutatja a táblázatot, csak DONE gomb van...Szerk: újraindítás után betöltötte. (Laca87 nem figyelt, szóval" nyertem", LOL.)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
Topikgazda
Unranked Cups alatt keresd: lehet, nem triviális, de el lehet görgetni a menüt.
Ott vannak sorban a kupák, amikor azon mész, amin akarsz és nem azon, amit
a játék kisorsol, viszont pontokat nem kapsz érte: az óra ikonra kattintva jön elő
a TT, amikor az egyes kupák egyes versenyein mutatja a legjobb idődet. Bugos,
mert törölgetik az eredményeket, nekem pl. kapásból nincs világranglistás időm
az legelső TT-ben, viszont magyarok közt 450. helyre sorol. Tudom, rém gyenge.
Egy időben azzal szórakoztattuk egymást, hogy a toplistára törtünk ebben is.
Mostanában viszont egyáltalán nem TT-ztem: régen írtam, hogy az egyes autók
mit tudnak. Pontosabban, hogy én mit tudok az egyes autókkal...! Aztán ezek a
tuningok jól megkavarták az állóvizet. Szóval másodperceket javult mindegyik.
De amúgy nem tudom, mert utoljára áprilisban nyomtam, pedig az is jó móka.Szerk: ha velünk akarsz versenyezni, akkor megoszthatnád a neved és linked.
Szerk2: na tessék, belenéztem az áprilisi fájlba. Bottom Gear-en 18.411 volt elég
jó idő, magyar 8. hely, természetesen Forumulával. No Skiddingen meg a 17.003
magyar 58. helyre volt jó, most meg a 16.265 is csak 355? Szóval gyorsulás van.
De ahogy Freddy írta, pont a legjobb idők hajszolása teszi egysíkúvá a játékot.
Mert ugyebár a Super Diesel nagyon jó mindenes, de jellemzően "csak" második
legjobb időre volt jó. Az első jellemzően a Formula. Vagy ugrabugránál a Monster.
Sajnos a többi fun járgány abszolút nem versenyképes időben. De pont azért fun!
Praktikusan ahol a Sports Car volt a nyerő, ott a Formula átvette a szerepét... így
a Sports Carral ha csak nyerni akarsz, sose mész... Kivéve a saját kupánkon, lol.Szerk3: Tricky Drive-on 17.932 a legjobb magyar idő volt. Most van 17.536-om, de
az is csak a 127. helyre elég. Ezek mondjuk pont Super Diesel-es idők...
Nade a barátlistámon 6-an előttem vannak: Formulával (kivéve Freddy Sports Car).[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
Topikgazda
Na látszik, hogy pistrry nem olvassa a fórumot (a nevét se tudjuk): unfriend.
-
DigitXT
Topikgazda
válasz donmackó #1249 üzenetére
Vártam, hogy valaki betoljon egy 30-as időt a kőfejtőbe. De nem.
Az a méreg, amikor 100-ból 1x legalább egy motorhosszal vezetek
bagolyka előtt, ami nagy szó, és az utolsó két sziklán bukom.
Simán benne volt a 30. (Ha simának tekintjük, hogy az MF bejöhet.)Szerk: megint a Let It Snow? Fő a változatosság, kedves Fingersoft.
De legalább a BUS erősebb a JEEP-nél.Ha leszállnak az utasok.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
Topikgazda
válasz Gaborz1 #1280 üzenetére
Vártam, hogy mikor leszek elkalapálva, de úgy néz ki végül ma is elmaradt.
Szerk: azért kemény, hogy századok döntenek csak. (Kell némi MF is szvsz.)Szerk2: te jó ég, ez a Monster milyen borzalmas tuning nélkül! Lusta dög.
48.477-et mentem elsőre, majdnem elakadtam: új próbáknál el is akadok szépen.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
Topikgazda
válasz Freddycom #1282 üzenetére
Hát nekem sem lesz barátom ez a kombó. Kb. 50 próbálkozásból 4x jutottam át
az első akadályon... de csak kétszer sikerült az utolsó emelkedőt is abszolválni:
kalauzhalnak jár a respekt, hogy mennyiszer nekifut, és (egy percen túl) be is ér.Szerk: lusta vagyok próbálkozni, ha elakadtam (úgyse lesz jó idő), ott a Retry.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
Topikgazda
Én csak azt tudom mondani, amit korábban is: az MF-hez kell tudás is...
Aztán van ilyen, van olyan szitu... Ha vmi mázlival "adta ki", s amiatt kiugró
eredmény született az jellemzően a "100-ból 1 kategória", nehéz ismételni.
Ha csak szimplán "jó" az eredmény, akkor megismételhető, így javítható is.
Szerintem az elég ritka, hogy vki az egyéni csúcsa körül fusson, állandóan.A magam részéről addig nyomom, amíg úgy érzem, már nem tudok jobbat.
Ha kiugró idő jött össze és egyértelmű MF volt, nem erőltetem, mert nehéz
megdönteni. Persze nagy hibákat nem szeretek bent hagyni. De ritka is az,
hogy egy alavetően elrontott nekifutást "csak" az MF húzzon fel első helyre.Amúgy vannak "nüansznyi trükkök", amik az akadály mázlis megoldásának
tűnhetnek, ha vki nem ismerte fel, de más meg rutinszerűen úgy csinálja.
Gondolok itt egy "lehelletnyi" belefékezésre, vagy gázelvételre, de akár egy
másik akadály látszólagos elrontására is, amivel a nagyobb időveszteséget
elkerülöd: a végén csakis a célbaérés számít. Hiába lehet gyorsabb vki egy
adott szakaszán a pályának, ha utána bukja az egészet, mert lekoppan stb.Ez viszont (alternatív megoldás) inkább a tuningos szériában lesz jellemző!
Ilyen full alap kocsikkal már az eredmény, ha ugyanúgy meg tudod csinálni.
Aztán a végső cél, hogy ne "ugyanúgy" csináld, hanem egy kicsit jobban. -
DigitXT
Topikgazda
Összefoglalnám röviden, a mai tankos pályára vetítve.
tudás = Freddy + bagolyka ghostjával felmenni az emelkedőn
mázli = rájuk verni nagyjából másfél tankhosszt ugyanitt
pech = beverni a fejed ezután (vagy csak elszúrni a befutót)Aztán lehet, a második szkenárió se tiszta mázli: ismételhető!
Igazából, össze kell rakni a te indulásod az ő folytatásukkal. -
DigitXT
Topikgazda
válasz Freddycom #1332 üzenetére
Köszi! Mindig elszúrtam a rámpán a nekifutást, mondom igy nem jó.
Tulajdonképpen, ha össze is jönne ugyanúgy, még mindig kéne 2 tized.
Szóval egy életem, egy halálom: megtoltam neki ott, mint a barom! Kb.
ugyanúgy érkeztem, mint kalauzhal, csak jobban átjött a lendület: mák.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Le Mans Ultimate
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Futás, futópályák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPad topik
- Vicces képek
- Politika
- További aktív témák...