Új hozzászólás Aktív témák
-
$p@rr0w
őstag
- Teljesen lineáris játékmenet.
Én olyan 85%-ot adnék neki.Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.
-
feka007
nagyúr
Én ettől a gametől sokkal többet vártam. Azthittem azért készítették sokáig, mert vmi marha kidolgozott gamet akarnak csinálni, ehelyett egy unalmas felejthető game lett. Nem említve, hogy a mozgás meg látvány közelébe sem lettek a videókban láttatokhoz
-
volvoguy
addikt
gondolom mindenki látta ezt: [link]
ebből is látszik, hogy ez nem ingame jelenetsor, ugyanis:
- a gépfegyver felállításakor a videóban használnak talapzatot, ennek hült helye
- a játékban sem a függönyöket, sem a lepedőket nem lehet meglőni úgy, hogy azok bemozduljanak
- a videóban látható küldetés nicns benen a játékban
- sem az, amikor az elesett társunk a karunkba hullikdolgozott a marketinggépezet rendesen ,ár 3 éve, szép is lett volna ha ennyire kidolgozzák, aztán lehet tényleg ilyenre akarták, ám rájöttek, hogy ez még nekik is nagy falat, és leegyszerűsítették a játékot...
és hogy mire a 9 pont? ugy gondoltam, hogy azért megérdemli, még annak ellenére is, hogy becsaptak bennünket, hisz végülis lekötött a játék, sokkal jobban, mint pl. a Race Driver: GRID, arra meg 8,9 - 9 pontot adtak a magazinok, így ennek fényében pl. megérdemli a 9 pontot, meg amúgy is jószívű ember vagyok, de ez valóban 8 pont körüli játék lenne...szal tényleg sok mindent hagytak ki belőle
[ Szerkesztve ]
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
volvoguy
addikt
nem tudom hogy bekapcsoltam-e...nem...legalábbis a játék menüjében nem, de ott asszem nem is lehet....ez nem automatikusan feltelepül, és már müxik is? amugy a kerítések és épületek rendesen törtek...meg minden aminek kell....a lábak és karok meg szakadtak..szintén ahogy "kell"
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
feka007
nagyúr
Ez csak egy szelet volt abból a tortából, amit kihagytak... Ott van pl a Crysis, amit sokan fikáztak anno, de az legalább tényleg olyan volt mint a videókban is. Aztán kipróbáltam a multit, az meg már játszhatatlan...
A Grid sztem jó lett, habár nem egy Gran Turismo, de mehet a multi wrezba úgyhogy jó De amúgy nem autós játékhoz kéne hasonlítani... -
Prof01
veterán
Nekem nagyon nem jött be. Nem tetszik, hogy nekem kell irányítani a csapatot. Sokkal jobban tetszik a CoD, ahol egy egyszerű közlegény szerepében lövöldözünk.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
feka007
nagyúr
-
pmheros
senior tag
tény hogy csak kicsit lett reálisabb: ez a "fedezékben kívülről látom" magam nagyon illúzió romboló lett, ha behúzódom valahová fedezékbe, ne lássak már minden zajló eseményt aminek takarásban kéne lennie !
illetve el lehetne már felejteni végre a szálkereszteket
[ Szerkesztve ]
nem vagyok tökéletes
-
Jhonny06
veterán
A képeket jól megszerkesztették, de a játékban teljesen átlagos a grafika, nem veszed észre, hogy egy 2008 vége felé készült játékról van szó.
-
Jhonny06
veterán
Másrészt WW II téren már tényleg minden bőrt lehúztak, amit csak lehetett, innentől kezdve hiába a grafika, meg minden egyéb, mert a történet és a játékmenetet hiányolja mindenki az utóbbi években.
A CoD 5 is olyan volt, hogy inkább meg sem említem...
[ Szerkesztve ]
-
-
volvoguy
addikt
sok mindent irtatok...összességében azt lehet mondani, hogy a Hell's highway a többség tetszését nem nyerte el..sokan csalódtatok benne. Éppen ezért nem is csoda a kevés eladott példányszám.
A látványon igazán nem kell csodálkozni, minden fejlesztő - leszámítva az Epic-et - , aki Unreal 3 motort használ, összecsapja a grafikát...gondoljunk a Vegas-ra, az Airborne-ra...Mass Effect-ben is találunk kivetnivalót, nem beszélve a Turning Point-ról..pedig az Unreal motor sok lehetőséget rejt magában, lásd.:Gears of War 2, Mirror's Edge. Csak egyszerűen úgy fogják fel a fejlesztők, hogy ami már ne ma karakterhez tartozik, tehát a tereptárgyak és az objektumok jók lesznek úgy ahogy...kidolgozatlanul..ami nem igaz, mert egyszerűen ronda...
Amugy én kipróbáltam ez első két részt...hát abban a németek folyamatosan változtatták a helyzetüket, bekerítettek bennünket, és mi pedig foylamatosan sérültünk...nem volt újragyógyulás...vagy akkor legalább lehetne benne felcser....iylen téren máig a Medal of Honor: Pacific Assault a király...
A fedezékrendszerre nekem nem volt bajom, lévén eleddig még nem sok játékba került be..nem forrta ki magát igazán, de a Vegas megvalósítása az igazi....engem összességében nem zavart a cover-tps nézet..sőt, örültem, hogy a karaktert kivűlről is szemügyre veszem...
tudjátok, az az igazság, hogy a II: VH-ban nem sok dolguk volt a katonáknak..mentek előre, kipucolták a falvakat, és ennyi..ez játékban valóban uncsi és monoton...és mivel itt nem egy S.A.S. ügynököt alakítunk, aki szabotálja a nácikat, hanem egy egységparancsnokot, így ezt kell elfogadnunk..ebből többet nem is lehetett volna kihozni, bár az is igaz, hogy ugyanezekbe a küdletésekbe a CoD pörgést hoz...
A tankos küldik meg tök feleslegesek, a pályák pedig ezeknél tök rondán vannak kivitelezve...ami illuzióromboló...
Midamellett sztem nem lerágott csont még a 2. vh - sok csatát újra elő lehet majd venni, és új nézőpontból lefilmezni....de akár készülhetnek oylan játékok, amiben nem katonát alakítunk, hanem kémet az Allied Assault-hoz hasonlóan...én azért még megvárom a következő, állítólag az Ardennek-ben játszodó részt
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
DrGonzo22
őstag
Sokadszorra veszem észre, hogy fps-ekkel kapcsolatban felmerül a realitás kérdése, ami számomra felfoghatatlan. Hogy lehetne reális egy egérrel, billentyűzettel, ülő helyzetből irányítható, és egy 2d-s kijelzőn nézhető játék? hogyan hasonlíthatna a valóságos harcra. Legfeljebb olyanokat lehet mondani, hogy az így rögzített anyag hasonlít egy kamerával rögzített valós harcokat bemutató videóra. De ettől még a két tevékenység nem fog egymásra hasonlítani. Nem is értem mit értenek azok az emberek realitás alatt, akik ezt fps-ek kapcsán felhozzák. Szerintem, ha megkérdeznénk őket, hogy fejtsék ki, képtelenek lennének rá, mert ez a szó ebben a használatában kb. annyira értelmes, mint az intelligens mosópor - miután már régóta sokan használják elkezdett jelenteni valamit.
Az fps-eket kizárólag az alapján kéne megítélni, amik. Márpedig az fps-ek játékok, így amikor egy fps-ről ítélkezik valaki, csak ezt tegye meg szempontjául, és ne hagyja magát megtéveszteni olyan, jelentés nélküli frázisokkal, mint a "realitás". A sakkban sincsenek kevésbé reális ütközetek, mint egy fps-ben, ha azt nézzük, hogy a tevékenység maga mennyire reális, és nagyon sokat így értik ezt a szót ebben az összefüggésben, aminek pedig a világos nincs ilyen módon semmiféle értelme.
[ Szerkesztve ]
-
volvoguy
addikt
válasz DrGonzo22 #15 üzenetére
ezegy játék...és akármennyire is másképp gondolod, lehet egy fps reális..már maga a belső nézet hatalmas lökést ad a dolognak...pl.: Mirror's Edge-ben amikor mozogsz, látod a lábad, a karod stb....
És itt olyasfajta realitásra kell gondolni, mint a leszakadó testrészek..amik reálisak...aztán hogy sprintelés közben nem lehet löni, vagy pl. az életregeneráció..mert ebben mi a reális? ha a hábprú közepén 2-3X meglönek, nem vonulsz fedezékbe, hogy majd pár pillanat alatt felgyógyulj..hanem jön a felcser, ellát morfiummal stb. és ez a Pacific Assault-ban, vagy a Republic Commando-ban jól meg volt csinálva...de még a Vegas-ban is, ahol adrenalin injekcióval tudtuk feléleszteni társainkat (bár ők nem minket)...
realitás lehet az, hogy a játékos nehezen mozog egy bazookával, de könnyen egy SMG-vel...realitás az, hogy zoom-oláskor inog a fegyver, és vissza kell tartani a lélegzetünket, mint a valódi mesterlövészek....realiát az, hogy társaink meghalhatnak, hogy vizsázni kell rájuk....akinek ez nem elég, az pedig nyomhatja legnehezbb szinteken a játékokat, ahol egy lövés és halál....ilyet téren a G.R.A.W. nagyon reális....mivel ott tényleg vigyáznod kell magadra...mert 3 lövés és még közepes szinten meghalsz...
és igenis, belső nézetes akciójáték adhat olyan érzést, hogy ott vagy a terepen...bár ez a BIA-nak csak részben sikerült
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
WonderCSabo
félisten
A játékot elvittem a feléig, aztán meguntam. Borzalmasan ismétlődő játékmenete van, és totál lineáris. Én is max. 85%-ot adnék neki. Viszont a grafikája és a gépigénye valóban jó viszonyban van egymással.
-
volvoguy
addikt
válasz WonderCSabo #17 üzenetére
igen, e za játék valóban nem érdemelne többet, de nekem annyira nagyon nem volt bajom vele, végülis megállja a helyét 2008-ban a cod5 mellett...igaz fele annyira sem pörgős mint a cod4...de nem volt rossz....amúgy sokat ígértek, aztán jól behúztak a csőbe, elhúzták előttün ka mézesmadzag videókat, amiken renderelt gameplay-ok voltak hihetetlen részletesen ábrázolva...aztán fele nem valósult meg sajna
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
BalaNce87
addikt
Hát a Crysis legelső videóinak köze sincsen, ahhoz ahogy most néz ki a játék, még anno vmelyik topicba beszéltünk erről, belinkeletem egy képet a jungle fight videóból és ahhoz nem sok köze van grafikailag.
Azt meg nem értem miért cod5-el kell összehasonlítani olykor, annál azért többet ér, persze más típusú a játékmenet, de akkor is, a cod5 az ilyen semmilyen , szerintem nagyon rossz lett, társak segítsége 0, végignézi fedezékből, ahogy rádjön egy német és ő nem tesz semmit, simán hátba lőhetné... Meg ebbe tényleg arról szól hogy írtsál agyatlanul közbe rohanj előre, a nehézségi fokozat meg a másik, amilyen sz..ul oldották meg, fizika meg még mindig nincs a codba (amilyen kevés van azok sincsenek vmi jól kidolgozva) ami elvárható lenne már. Ezek miatt vhogy elegem lett a játékból és hagytam, de legfőképpen amiért hagytam az az volt, hogy nagyon unalmas/monoton tudott lenni kb 2 óra játék után, pl.: a katonák jönnek csak jönnek, te meg csak lőjjed őket ameddig el nem fogynak, befájdult a fejem a folyamatos lövöldözéstől Nah mind1 én azért a BIA-t jobbnak nyílvánítanám ki, attól függetlenül hogy ugyanúgy vannak hibái.
Az meg elég alap, hogy egy játék se lesz olyan, amilyen a 2 évvel ezelőtti gameplay-ben volt, csinálnak egy nagyon fasza gameplayt, azt abból kb semmi nem valósul meg.[ Szerkesztve ]
-
volvoguy
addikt
Figyelem mindenki. Mérlegeltem a dolgot, és amit írtatok, és javítottam a pont számomat, 9,0-ról 8,7-re...nehéz belőnöm, lévén e körüli gammával még nem nyomultam, és nem tudom mitől jobb vagy rosszabb....nehezen tettem meg ezt is...mert hát én sokat vártam a játéktól, 9,5 körüli értékeléseket vártam, de valóban csalódás egy picit a játék, ezért levittem a pontokat
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
volvoguy
addikt
válasz BalaNce87 #21 üzenetére
egyetlen dolog miatt lehet összevetni a 2 játékot, mégpedig hogy mind a kettő a 2. vh-t dolgozza fel...igazad van, hogy mivle nem egy játékmenetre épülnek, így nem igazán lehet őket ilyen szempontból összevetni...inkább a cod vs. moh lenne az igazi..DE! - 2008ban 2 vh-s cucc jelent meg...ez és a cod5...és ha a csapatalapú játékmenetet a henteléssel nem is lehet összehasonlítani, mert nem lehet...akkor marad a játékélmény, a pörgősség, a filmszerűség....hogy melyik játék mennyire tud játékmenettől függően magával ragadni...melyikben nem unod magad...melyik változatos...melyik játszodik változatos helyeken....milyen az audio-vizualitás....stb....és én csak belenéztem a cod5 első 2 pályájába....de már azok alapján ki tudom jelenteni, hogy játékélményben sztem veri a bia-t....hogy miért gondolom így? elég volt csak megnéznem a 2. partraszállós küldit....ahogy fejbekurják a tagot a hajon...ahogy a viz alatt szenvedünk, a golyók meg süvitenek, ahogy azon páyla eleje látványban kinéz, ahogy a pergőtüz megváltoztatja a talajt....nagyon szép képi világa lett a cod5-nek....látványban és akciódús jelenetekben is remekel...lehet hogy később unalmasabb, de ha a 2 játék elejét összevetjük, hát bizony lemarad a bia....mert hibáa kell a csapattagok irányitásához ész, ha közben nem pörgős a játékmenet, kevés az akció...persze van egy két belassítás....de ezek a vége felé már nem annyira különlegesek....leszámítva a leszakadó lábakat meg kezeket
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
BalaNce87
addikt
A BIA is monton egy idő után, de cod5 nekem nem szól másról mint egy összedobott játékról amibe csak tartod a bal egérgombon az ujjadat folyamatosan, és zúzás mindenhol, meg úgy érzi az ember mintha belenne szorítva egy kis helyre és csak ott tud mozogni, és hiába nagy egy pálya ha semmerre nemtudsz menni, bár ez tipikus cod megoldás, arra mehetsz csak ami a programba megvan írva, nem azt mondom hogy egy Far Cry 2 legyen belőle ilyen téren, de ez az iszonyatos korlátozottság elég rossz, te vagy az egyedüli katona aki tehet vmit, a többiek azok csak úgy mögötted vannak hogy ne érezd magad egyedül
Lehet van benne egy két normálisabb küldetés is, de összeségében semmiképp nem mondanám rá hogy jó játék, van egy grafika zéró kreativitással. -
feka007
nagyúr
válasz BalaNce87 #21 üzenetére
Jó, persze minden játékot szebbnek szoktak bemutatni, de a Crysis így is még most is az egyik legszebb játék. És azért a valóságban sem állt messze a képektől. De azért ha a mostani legjobb vga-val megnéznénk (nem tom melyik az aktuális, utóbbi időben nem érdekelnek a vga-k...) max szűrőkkel, akkor mozgás közben 50-60fps-sel sztem mindent üthet még most is.
-
volvoguy
addikt
ha már grafika, akkor inkább far cry...nem azért mert szebb..hanem mert természetesebb...és a szavanna valamint a jungle is nagyon szépen van ábrázolva
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
feka007
nagyúr
válasz BalaNce87 #27 üzenetére
De van... A beszűrődő fényeffekt kivételével minden megvolt benne. A textúrák még fejlődtek is az első régi képekhez képest.
Pl ittvan pár korai kép: [link] [link] [link] Ennél sokkal szebb lett a véglegesbe a textúrákEzeket nézd meg, még én csináltam vmikor
[ Szerkesztve ]
-
BalaNce87
addikt
Mondjuk azokat a képeket nem értem ahol látszik hogy régi, hogy minek adták ki amikor rá kb 2 évre jött ki a játék, mert vmilyen szinten betervezik a kiadását egy játéknak. Mind1 szerintem a linkelt videóba tényleg rámondhatod hogy élethű a környezet, viszont a játékba egyáltalán nem így néz ki a dzsungel, mondjuk ilyen sűrű növényzet nincs is a játékba, kivéve ha leszeded a jungle mapot.
[ Szerkesztve ]
-
volvoguy
addikt
örülök a rengeteg hozzászólásnak, tényleg köszi mindenki, na de a témával kapcsolatban is pls!
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
$p@rr0w
őstag
válasz DrGonzo22 #15 üzenetére
Szerintem jórészt igazad van, eleve nem lehet pl. akkora szögben látni, mint a valóságban, ezért is nem értem miért zavar valakit a célkereszt, holott csak ki kell nyitnod a valóságban a másik szemedet, és a játékkal ellentétben nem takar ki mindent az ironsight...
Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.