Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
Igaz.
De en nem beszeltem teslarol.
Amugy el, egyenlore az akksi miatt nagy a tomege. Viszont it van fejlodes, a belso egesu motorok mar nagy ujdonsagot nem hoznak. Inkabb a kulso egysgek fejlodnek. Teljesen jo lenne ez is ha meg 80%al lehetne novelni a hatasfokot.Amugy a roadstar 1.7t
Mustang 1.7tA lent ebredo egyenletes ero miatt jobban elvezheto egy serpentinezes.
De ez fugg meg futomutol gumiktol sulyelosztasol ...stb
Csupan az agragat ehhez meg nem elegendo.BIP:
" Léteznek prediktív rendszerek. (megjósolja, mi a többi jármű "várható" útvonala.)"
Pontosan. Es amikor mukodni kezd a rendszer, ezeknek a szamolasoknak a kapacitasa felszabadul.
Szamomra is ez emeszti fel a legtobb energiat. Kitalani elore kalkulalni mit fog tenni a tobbi vezeto.
Fekez a keresztezodes elott.
Miert lassit vajon?
Mert fosik? mert majd valamelyik iranyba kanyarodik? (99%ban xarul kanyarodnak, mind vezetes technikailag, mint kozlekedes szempontjabol.)
A kanyarodas hazankban a toatis kornyezet szennyezo manoverek koze tartozik.
Azok akik itt azt allitjak mennyivel jobbak mint egy automatizalt rendszer, ugy vereznenek el egy öko teszten mint a sicc.
A kozlekedes a21. szazadban a legnagyobb szocializalodasi pont. Kishazankba megrekedtunk a szabalyok es erzesek, erkolcsok haromszogebe.
Inteligensek vagyunk, de uninteligencia is jelen van, ezert allando konfliktus lesz[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest