Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Crytek

    veterán

    válasz zsintai1987 #116 üzenetére

    Ez mind csak bla bla.. továbbra se magyarázat mire a 16-32-64 mag játékra ha nem látunk a grafikán kívül fél százalék előrelépést sem az akár 10 éves játékokhoz képest sem..

    Nem mellesleg ugyanez a bla bla volt anno a grafikára is hogy sok idő meg már fotórealisztikus azt a nagy fenét fotórealisztikus olyan távol vagyunk attól hogy az eszméletlen...de grafban legalább látja a vak is hogy igen fejlődik oda egyre nagyobb erő kell de fizikában semmivel nagy vagyunk előrébb mint ahol a Crysis járt 13 éve... ugyanaz van csak kb pepitában, és ettől sugárba hányok

    Next PC Upgrade: 2022

  • Huntszy

    tag

    válasz zsintai1987 #116 üzenetére

    Hát azért az MI kérdés nem ilyen egyszerű szerintem.

    Sok aspektusa lehet egy gépi ellenfélnek és nem lehet lerendezni az ügyet annyival, hogy nem lehet túl erős mert nem lenne szórakoztató.

    Való igaz, hogy ha túl erősek lennének az ellenfelek akkor nem játszaná a tömeg. Megvan az a limit ami fölé nem érdemes menni. Erről sok anyag van fent neten, nem is értek hozzá jobban mint egyesek akik készítenek a témában a tartalmat.

    De azt ki szeretném emelni, hogy az, hogy van egy jó MI-d nem jelenti azt, hogy fel kell ruháznod F1 reflexel és Deadshot pontossággal.

    Se a gyors reflexhez, sem pedig a halál pontos headshothoz nem kell MI, egy ék egyszerű script mindkettőnek megteszi. Nem arra kéne használni az MI-t (szerintem), hogy emberfeletti tulajdonságokkal ruházzuk fel az ellent mert az anélkül is menne, pont ellenkezőleg. Emberibbé tegyük őket.

    Tehát a látótávolsága, a lövéseinek a pontossága, a reagálása az ellennek be lehetne lőve olyan delayel, hogy az emberi legyen. De például a mozgásukon sok esetben lenne mit csiszolni. A random kiszaladok telibe a fedezék mögül és lelövetem magam illúzió romboló mivel ilyet értelmes ember nem tesz. Ne szaladjon ki, próbáljon meg gondolkodni, kipucolni engem onnan valamivel. Valamilyen alternatív úton megközelíteni és megfingatni. De ha mögém is került ne lőjön egyből fejbe, legyen benne a pakliban h mellé lő, hiszen egy embernél is benne van.

    Vagy lövöldözős játékoktól kicsit elszakadva mondjuk egy RPG-ig. Ne vegyen észre az ellen mikor AC-ben kúszok mászok mellette ha lopakodok mert ez a lopakodás lényege, de mondjuk az, hogy simán nem vesz észre ha nem szemmagasságban vagyok hanem fölötte és még egy fáklya is világít a kezemben csak, hogy tuti legyen, na az zavaró. Engem legalábbis kizökkent a játékból mivel érezteti velem, hogy ez csak egy gagyi játék és arra scriptelték a csávót, hogy előre nézzen.

    Szóval MI-el ezeket a stratégiai elemeket lehetne szépen csiszolni, nem pedig a nyers számokat mint reakcióidő, pontosság stb.

    Arról nem is beszélve, hogy ha Pistike nem akarja magát taknyosra szivatni akkor ne kapcsolja be a HELL módot, maradjon normálon. Aki meg szeretné érezni egy akció játék során, hogy van tétje az meg nyugodtan bekpacsolhatja az élethűbb MI-t.

    Nem vagyok egy jó online player egyébként, de FPS-eket pl pont a fentebb említett okok miatt nem szeretek single játszani. Teljesen kizökkent a játék világából, hogy mennyire egyértelműen ostobán mozognak egy csomó játékban a gépi karakterek. Csak multi játékokban mikor egy reálisan viselkedő másik ember van az oszlop mögött meg ritkán van jó story :S

  • Kansas

    addikt

    válasz zsintai1987 #126 üzenetére

    Persze, hogy az, de nem mindegy, hogy "tudja", hol a játékos és mit csinál(pl. CoD), vagy reagál a játékosra, menetközben változó paraméterek(FoV cone, hearing distance, stb...) alapján...

    (#127) Robitrix: megkockáztatom, hogy a 64-bit legnagyobb hozadéka átlagos esetben a címezhető/használható RAM mennyisége...

    [ Szerkesztve ]

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

  • dabadab

    titán

    válasz zsintai1987 #126 üzenetére

    Azért nem feltétlenül, a sakkprogramokban sem scriptek vannak és erős a gyanúm, hogy a stratégiai játékokban is használnal neurális halókat meg hasonlókat - de persze ettől még nem lesz mesterséges intelligencia.

    DRM is theft

  • zsintai1987

    tag

    válasz zsintai1987 #131 üzenetére

    Ja és gondolom senki nem akar 80 000forintert játékot venni hanem csak 25 000ert de akár rtx-et (amit a legtöbb ember nem is lát), élethű grafikát, ja és egy c4el egy város tégla ként omoljon össze, ezek legyenek benne

    [ Szerkesztve ]

    3700x, ASUS 570prime, 2X16GbCorsair 3200 cl16 , ház:CM 500P fehér, Seasonic Focus+ 550W 80+ GOLD, rx 5700xt nitro+

  • carl18

    addikt

    válasz zsintai1987 #131 üzenetére

    Azért meg vannak a határok, az Xbox 360 220 Gflips körül van, kétlem hogy képesek lennének belőle sokkal többet kihozni.

    Egyik konzolos (Ps4 Tulaj) haverom is folyton a felbontással dobálozik, hogy ajjja a PS4 Pro 4K az én pc-m meg nem birja a 4K-t.
    Csak arról elfelejtett mindenki beszélni a konzolos megoldás egy szoftveres felskálázás ami nem egyenlő a nativ felbontással.

    A sima Ps4 1,8 terreflops és már 2014-ben is jöttek cimek amik nativ 900P felbontáson futottak. Egyik jó példa erre a Watch dogs 1 része, A Dead Or alive 6 is 900-P-be fút emlékeim szerint.

    Hiába szúr, itt Ryzen a úr!

  • dabadab

    titán

    válasz zsintai1987 #140 üzenetére

    Azt azért ne felejtsd el, hogy az, amit abban a visual scriptingben csináltak, nagyjából megeszi a CPU 1-2%-át és nulla GPU-t (mert ami ténylegesen terheli a gépet, az az engine-nek az alaposan optimalizált része), szóval maximum ennyi a "pazarlás".

    DRM is theft

Új hozzászólás Aktív témák