Új hozzászólás Aktív témák
-
- = Zk = -
félisten
bakker, bánat Snowrunner, Mudrunner, Moons of Madness stb.... van ahol pörög a cpu 8 magon 48%-on, de az egyik mag mési 53%-on fixen... halóóóó
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
Darmol
senior tag
Anno egy magról két magra az iskolapéldája miért jó a több mag.
Aki azt mondja "nem tudom elhinni az igazságot" az naiv. Aki azt mondja "nem akarom tudni az igazságot" az ostoba. Aki azt mondja "az igazság tilos" az gonosz. Aki azt mondja "én határozom meg az igazságot" az beteg.
-
Pingüino
senior tag
Egy adott környezetben emberien viselkedni nem egyelő azzal, hogy teljesen emberi egy MI. Említették itt azt, hogy a játékok világa nem elég realisztikus. Ha ezekben a világokban szó szerint bármilyen tárgyat megfoghatnál, szétszedhetnél, szabadon használhatnál, oda bizony a jelenleg létező MI-k kevesek lennének. De menni egy pályán, lőni az ellenségre, esetleg fedezéket keresni, stb, ahoz már vannak elég emberien viselkedő MI-k. Csak ezeket az MI-ket nem pazarolják játékokra.
-
Robitrix
senior tag
nem csak az, hanem a nagyobb regiszter méretek is segítenek. egy 16 bites procinál 2 bájt a regiszterek mérete a 64 bitesnél 8 bájt. Mivel regiszterken keresztül mozgatjuk az adatokat egyik memória cimről a másikra így nem mindegy, hogy 16 bites rendszerben 2 bájtonként tudom végrehajtani vagy 64 bites rendszerben 8 bájtos regiszterekkel 8 bájtonként.
ettől persze a legtöbb utasitásnál nem számit a a 64 bit, mert nem használom ki az utasitás végrehajtásakor. -
Huntszy
tag
1v1-ben az openAI képes volt lenyomni világbajnok dota2 playert. Tudtommal korrekt módon, tehát nem látott át az AI a fog of war-on meg ilyesmik.
Ugyan így trainingelik az AI-t SC2-re is. Legutóbb mikor olvastam róla (1-2 éve?) még ott tartott a dolog, hogy tanították arra mit lát a képernyőn és elkavirnyált low eloban.
Az SC2 és a Dota2 is ékes példája a kreativitásnak, stratégiának és a sokoldalúságnak. Mégis, százezer számra betolt meccs felvétel után, az AI (ami ráadásul nem a sakkos példánál említett naaagyon erre a célra fejelsztett AI csak egy általános tanuló rendszer aminek sok meccset betoltak) képes volt megverni benne egy profit.
Tudom, hogy a jelenlegi játékokban a az ellenfelek csupán botok amiknek megvannak a kreált vagy valós korlátaik (mármint, hogy egyes botok azért buták mert arra írták őket, vagy csak ennyit foglalkoztak velük. Más botok meg azért buták mert nem férne bele az erőforrás limitbe egy összetettebb futtatása). Namármost pont erről beszélek. Ha megsokszorozódik a magok száma (hogy köze is legyen a kommentemnek a téma indító cikkhez) így lényegesen több számítási kapacitás áll rendelkezésre a játékkészítők számára akkor simán elképzelhetőnek tartom, hogy mint lehetőség megjelenik egy faszább valódi traininggelt AI a játékon belül. Tehát nem azt mondom, hogy legyen ezentúl minden játék tele hardcore világbajnokokat verő ellenfelekkel. De ha mondjuk engem személy szerint zavar az, hogy buták az ellenfelek AC-ben akik a fortresseket őrzik és unom, hogy ugyan azt a pár egyszerű ököl szabályt betartva a játék összes erődítményét ki tudom pucolni akkor legyen lehetőségem beállítani az "interaktív" MI-t (vagy legyen akármi a marketing neve) ami úgy jelent sokkal nagyobb kihívást és valósabb játékélményt, hogy nem lesz egyértelmű, hogy a gép egyszerűen csal (aka golyó elől elugró Unreal Tournament bot mint előbb említették).
[ Szerkesztve ]
-
Sinesol
veterán
Hát ja, de a processzek százai ma is jól elvannak 6-8 magon is pár százalékos összterhelést összehozva, szóval erre felesleges triplázni a magszámot. Munkára meg bizonyos magszám (6-10) felett a legtöbb progi rá se ránt, ugye kb. az Adobe teljes kínálata khhm, egyedül a világ összes ramjára, meg a leggyorsabb ssd-re van szükségük, ha szerencséd van akkor GPGPU-t is támogatnak, ott méginkább letojják a procidat.
[ Szerkesztve ]
-
Huntszy
tag
Ebben igazad van. Sőt az RTX voice is tökéletesen működik GTX kártyákon (persze több erőforrást eszik, ráadásul ugyan azt az erőforrást amit a játék maga is használ). Ettől függetlenül én még egy kreatív ötletnek tartom, hogy egy amúgy az esetek 99%ban kihasználatlan hardver mégis hasznos munkára fogtak. Ha már benne van. Persze az más kérdés, hogy miért rakják bele. De ebbe ne menjünk bele. Ha már benne lesz (és benne lesz szvsz) akkor legyen minél többféle módja annak kihasználásának. Tehát ha játék közben malmozik az RTX mag mert nincs RayTracing a játékban akkor legalább számoljon MI-t ha már amúgy is jól megy neki.
[ Szerkesztve ]
-
Huntszy
tag
Ezt értem és egyet is értek vele, a fentebbiekkel arra reagáltam, hogy "Van még olyan játékos aki vinyóról nyomja ssd helyett?". Ma, 2020-ban szerintem semmi értelme minden játékot válogatás nélkül SSD-re tenni. Kivéve persze ha csak az van a gépedben
Az, hogy a jövőben milyen változásokat fog indukálni az új konzol generáció majd kiforrja magát. -
Lacika112
aktív tag
Sata winyó- sata3 ssd
A különbség nem jelentős, a sata ssd olyan értelemben "értelmetlen" hogy ma már szinte a leggagyibb sata ssd szűk keresztmetszete maga a sata
2x 10k raptor raid 0 jobb oldalt meg egy filléres A400
Huntszy: nekem a winyón vannak a játékok, szerinted érezhető a különbség mikor betölt erről vagy arról? Elárulom neked 1-2 kivétel van de a legtöbb játéknál pl okáért: 60 sec és 58-9 sec az arány. Ha nem stopperolod csak a hangból tudod a winyóról fut.
ha meghúzom a kocsidat az oc-nek számít?
-
worxland
addikt
"de mivel ez szekvenciális olvasás, a egy 7200-as HDD és egy SATA SSD közt nincs eget rengető különbség..." - a Youtube első találata cáfol, van, ahol alig van különbség, de a nagy többségnél igenis nagyon lemarad a vinyó.
[link]
még jópár hasonló összehasonlítást lehet találni a Tecsőn, nem kell megerőltetni magatokat a kereséssel.
Tessék, még egy, itt még egy SSHD-t is bedobtak az összehasonlításba:
[link][ Szerkesztve ]
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple notebookok
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Bundle topik
- Microsoft Office és Office 365 topic
- OLED TV topic
- Formula-1
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
- Intel Core i7-11700K processzor (használt)
- Beszámítás! Intel Core i5 6500 4 mag 4 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Intel Core i3 10105 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- AMD Ryzen 3600 (pár napig használt, szinte új)
- Beszámítás! Intel Core i7 7700K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel