Új hozzászólás Aktív témák
-
pakriksz
őstag
"Az más kérdés hogy azt hozza egy Nvidia kártya Mantle nélkül is." nem hozza. Max akkor hozza ha nem cpu limites a jelenet, de akkor az amd is is ugyan azt hozza dx11 alatt
Kihozták a maxot a dx11-ből ezért kell váltani új apira, mert nem képes hatékonyan több magot használni, mert ilyen az api... (se nvidiával, se intellel sem amd-vel)[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
veterán
Az egy dolog, de kiadott játékba utólag neked a kutya nem fogja betenni a két szép szemedért...
BF4, Thief, Plants vz Zombies, Civ Beyond Earth, Dragon Age Inquisition, Sniper Elite 3... Ezekben már mantle is van... hamarosan csatlakozik hozzájuk a BF Hardline is. Igazából ami nagy cím, de nem nvidia pénzelte cím, abban azért jó eséllyel benne van/lesz.de ahogy pakriksz is írja... persze hogy hozza, ha egy 780 Ti vagy hasonló van egy 120k-s proci mellett... mivel egy i5-ön sem proci limites a legtöbb játék 1 vga-val. Az érdekességek ott jönnek, amikor egy i5 fél-harmaderős procin majdnem annyit hoz egy 290X mint egy i5-ön. Láttam tesztben (nem amd által készítettben) 7850k + 290X és 4770k + 290X között 10-15 fps különbséget csak, míg dx11 alatt 2x-es volt a differencia.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
7time
senior tag
Félre vagy informálva, az Nvidia egyáltalán nem hoz semmit BF4 amit a Mantle ne tudna, sz@ros R9-270 is jóval gyorsabb Mantleval BF4 egyetlen gond hogy kellene a 4GB változat, nézd meg ide betettem egy tesztet Mantle és DX11 ha szerinted ez nem jó eredmény és egy Nvidia kártya hozza akkor leveszem a kalapom:
Természetesen egy kategóriájú kártyákról beszelünk nem GTX 980 -ról.
-
hugo chávez
aktív tag
"Talán régen valami olyat olvastam hogy e hozzá értő programozónak pér hét megírni a Mantle kódot."
Ezt az orbitális baromságot már többször olvastam itt hozzászólásokban, de könyörgöm, ne terjesszétek már a hülyeséget! Mantle kódot (meg bármilyen alacsony szintű API-ra írt kódot) nehezebb megírni, mint DX11-est. Amikor beleütközik egy program a DX11 korlátaiba, na onnantól kezdve lehet könnyebb/gyorsabb mondjuk a Mantle-re dolgozni. Ez a "pár hét" meg arra vonatkozik, hogy ha az adott játéknak van alacsony szintű konzol API-ra írt portja, akkor azt lehet kb. ennyi idő alatt átírni Mantle-re, míg DX11-re jóval több idő, vagy akár nem is lehet minden effektet megcsinálni.
"sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Nvidia GeForce RTX 3080 Founders Edition 10 GB GDDR6X 384 bit videokártya