Új hozzászólás Aktív témák

  • hugo chávez

    aktív tag

    válasz imi123 #31 üzenetére

    "Talán régen valami olyat olvastam hogy e hozzá értő programozónak pér hét megírni a Mantle kódot."

    Ezt az orbitális baromságot már többször olvastam itt hozzászólásokban, de könyörgöm, ne terjesszétek már a hülyeséget! Mantle kódot (meg bármilyen alacsony szintű API-ra írt kódot) nehezebb megírni, mint DX11-est. Amikor beleütközik egy program a DX11 korlátaiba, na onnantól kezdve lehet könnyebb/gyorsabb mondjuk a Mantle-re dolgozni. Ez a "pár hét" meg arra vonatkozik, hogy ha az adott játéknak van alacsony szintű konzol API-ra írt portja, akkor azt lehet kb. ennyi idő alatt átírni Mantle-re, míg DX11-re jóval több idő, vagy akár nem is lehet minden effektet megcsinálni.

    "sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari

Új hozzászólás Aktív témák