Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • imibogyo

    veterán

    válasz Sirandrish #199 üzenetére

    És ezt miden nap, vagy akár óránként is megteszi? Kétlem... :N

    Ez szerver és kliens oldal felől sem nagy kihívás (értsd egyszerű rá programot írni), és ha nem túl nagy a fájl (mert miért is kéne annak lennie), akkor adatforgalomban sem egy nagy valami. Úgy képzelem el, mint egy ugrókódos rendszert, csak randomizálva. Legenerálódik mondjuk óránként egy 200 karakteres kód, ami beépül egy 4kb-os fájlba, és ezt közli az authentik szerverrel, ha valaki fellép játszani eredeti játékkal (mert már volt neki egy érvényes első kódja amit tudni fog a szerver, ezért jó a kliens, mert ott egyértelmű, hogy kinek van meg a játék és kinek nem (Steam, Origin stb.)), akkor megkapja az új kódot és örül magának.

    Ezt a fájlt, még ha fel is töri a Skidrow, vagy akárki, attól még hogyan tölti fel mondjuk a Steam szervereire? Mert a felhasználótól nem fogja elfogadni a rendszer, tehát ő hiába tölti le, nem tud vele mit kezdeni.

    és ez ráadásul a játékélményre sem nyomná rá a hangulatot, mert az a 4kb még mobilnettel is lejönne úgy, hogy észre sem veszi az ember, hogy megtörtént az authentikáció. Hasonló megy most is a Steam rendszerben, csak jelenleg még a kliens oldal felől (Steamguard), ami bizonyos adatok alapján tudja kalkulálni, hogy te az vagy-e aki. Ha most ezt megfordítod és központira teszed át fejben, máris sokat javulna a warez arány.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák