Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nonsen5e

    addikt

    válasz stevve #35 üzenetére

    Realitás:
    Kicsit nagyot ugrasz egyszer, eltörik a bokád és onnantól kezdve konstans nyögne (még ennél is többet) és az egész játék alatt egy lábon ugrálna, az ellenségek meg meghallanák az osonást is és rögtön bekerítenék. Avagy egy találat hidrosokk és game over.

    D4 klán: HunPH - invért privát rám

  • TBT

    addikt

    válasz stevve #35 üzenetére

    Senki sem akar RPG-t Larából, csak újíthatnának a játékmeneten is. Mert ez sajnos tényleg a 2013-as változat nagyobb és finomított változata. És ezt eladni 12 000 Ft-ért (PC) kicsit vérlázító...
    Mondjuk én nagyon tudnék örülni neki, ha Larával taktikázni is lehetne, nemcsak menni és kinyirni mindenkit, aki mozog. A lopakodás meg eléggé kidolgozotlannak tűnik, bár ez inkább a buta AI érdeme (a 3-ból 1 katona megy csak a zörejre, a másik kettő meg ott ekézik és még az sem érdekli őket, ha a harmadik társuknak Lara épp felböki a nyílvesszőt). Végülis egyátalán nem feltűnő egy ember "haláltusája", egy eldobott üveg/fémdoboz nagyobb zajt tud kelteni. :D

    Véleményem szerint a lesből/magasból való csendes elintézés egyesével (kábító lövés, leütés és megkötözés) hitelesebb és mókásabb lenne (egy ilyen fiatal, törékeny csajszihoz pedig ez inkább illik, mint az IDDQD). Sőt ezt még azzal is megspékelném, hogy a testeket el kellene rejteni, mert ha az ellenség kifigyelné, akkor riadóztatna és hívná az erősítést (az elkábított katonákat felébresztenék, a megkötözött katonákat kiszabadítanák stb). Totál új ízt adna a játéknak és növelné a játékidőt/újrajátszhatóságot (többféle módon lehetne teljesíteni egy-egy pályarészt). És a csapdákhoz, felszerelésekhez gyűjteni kellene (és kraftolni) a cuccokat a pályán. Inkább ez lenne a jó dolog, mint a GPS chace-k és agyagköcsögök gyűjtése megint (ha már olyan nagy túlélő Lara). Oké, hogy régiséggyűjtő, meg sírfosztogató, meg régész, de Larát a Tomb-ok érdekelték, nem pedig a pályán elszórt GPS chach-ek és szakadt zászlók gyűjtögetése/felgyújtása.
    És persze csak annyiszor tudnánk meglőni valakit kábító nyíllal/megkötözni valakit, amennyi szükséges cuccal rendelkezünk (azaz idővel elfogynának a cuccaink, így mondhatni lenne motiváció a gyűjtögetésre, fejlesztésre és kraftolásra).
    Bár mondjuk lehet, hogy néhányaknál kicsapná a biztosítékot, ha Lara csapdába ejtené az őröket és miután kiszedte belőlük az információt, elintézné őket valamilyen módon (a játékosra bízva). Na meg az is, ha Lara megkötözné az "áldozatát", utána meg leragasztaná a száját, hogy ne tudjon hangoskodni/riadóztatni (mondjuk ez érdekes látvány lenne, de a 18+ korhatárba simán beleférne, végül is Lara ezután nem dugdosná fel a nyílvesszőket nekik, mint a Tetovált lányban a csaj :D ).
    Mert lényegében ez is egy lopakodás, sunnyogás lenne az őrök között. De Lara mégsem halomra ölné az embereket, hogy a pestis megfertőzze a világot, hanem csak azt intézné el, aki akadályozná abban, hogy eljusson az adott Tomb-hoz, régiséghez, kincshez. De persze lenne benne lődözés meg akció is, de ilyen dolgokkal színesebbé lehetne tenni a játékot és mindjárt nem egy tömeggyilkossal azonosítanák Larát.

    Aztán így kellene eljutni egy-egy Tomb-ba, amik néhány fejtörővel lennének ízesítve.
    De ez a nyomd le a Q gombot és megmutatja mit kell csinálni dolgot kivenném a játékból. Egyszerűen fel kellene fedezni hogy mi van az adott részen és mit lehet velük csinálni, nem pedig a játék megmutatja, hogy mit csinálj és menj hentelni. Persze ettől lassabb lenne a játékmenet és nem lenne olyan pörgős és akciódús, így meg már nem is lehetne eladni. :(((

    "Lara, ha a akadállyal találkozol az életben, csak robbants fel egy oldajoshordót!"

    El nem hiszem, hogy 2015-ben/2016-ban ezt nem lehet megvalósítani. És sajnálom, hogy a Microsoft bevonásával csak egy finomított és bővített Tomb Raider 2013-ra futotta. Az viszont jó, hogy Lara nem gyógyul automatikusan (mint az előző részben). Medpack-et kell használni, amit meg kraftolni kell. Ez legalább egy jó ötlet (és ez is a klasszikus részeket idézi).

    [ Szerkesztve ]

    "I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."

Új hozzászólás Aktív témák