Új hozzászólás Aktív témák

  • fatpingvin

    őstag

    válasz bambano #28507 üzenetére

    a kettőnek semmi köze egymáshoz. a céges belső protokoll igenis védje az alkalmazottakat is.

    ergo ha nekem ügyfélként problémám van azzal olyasvalaki foglalkozzon akinek az a feladata hogy az ügyfelek problémáival foglalkozzon. ha nekem hajnali háromkor van problémám, azzal olyasvalaki foglalkozzon akinek az a feladatata hogy hajnali háromkor foglalkozzon az ügyféllel.

    ha valami rendkívüli helyzetre kell reagálni, azzal valaki olyasvalaki foglalkozzon akinek az a dolga hogy rendkívüli helyzetekre reagáljon.

    remélem így érthető. olyan nincs hogy figy el van b*szva a céges folyamatprotokoll úgyhogy ezzel most te fogsz sz*pni annak ellenére hogy a munkaköri leírásodban nincs ilyesmi. ez egyben azt is lefedi ha mondjuk fix munakidő van és egy perccel már a munkaidőn kívül borul a bili. akkor az már a másik műszak feladata. ha ez meg a cégnek nem vállalható akkor lesznek szívesek úgy kiépíteni a logisztikát hogy ne legyen ilyen ellentmondás.

    A tipikus munkafolyamat legjobb tesztszimulációja a tipikus munkafolyamat. A "napi anti-corporate hsz"-ok felelőse :)

Új hozzászólás Aktív témák