Új hozzászólás Aktív témák
-
Wolverine
félisten
Akkor némi minősítést is írok...
Mythos: Vicces játék, szerencsére a Flagship tudja, mit nem kell komolyan venni... noha a Diablóktól kiütést kaptam, ezzel szívesen elszórakozom.
World in Conflict: huhh. Überkirály RTS, rég nem éreztem ehhez foghatót stratégiai játék közben... (Company of Heroes kimaradt) Igaz, erősen érzem, hogy kevés neki a procim teljesítménye, nem lehet eléggé lebutítani sajnos.
Hellgate: London: az intro zseniális volt, a megvalósítás... kétesnek mondható. Láttam már szebb textúrákat is online játékokban is, mint ahogy fantáziadúsabb környezetet és játékmenetet is.
The Witcher: az év nyertese minden szempontból. Ezt nem is részletezném tovább, nincs mit...+ gondolatok még néhány játékról:
WoW: Burning Crusade: nekem bejött ez a kieg, a Blizzard végre újított a küldetések terén is (a bombázós questeket a mai napig nagyon bírom), de sajnos a grindelés megmaradt és bizonyos szempontból egyszerűsödött ugyan, de a frakciók számának növekedésével mégsem lett könnyebb.
Tabula Rasa: a béta alapján nagyon szép, nem unalmas, viszont kicsit monotonnak tűnik a küldetések megvalósítása...
Fury: béta alapján ez sem jött be. Sosem voltam nagy PvP játékos, ebben pedig nincs más, csak PvP... fantasy környezetbe ültetett UT-nek modanám."I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Ptech
őstag
válasz Wolverine #31 üzenetére
Na ez jó kérdés, szerintem utána. WoWot most még gőzerővel fejleszteni kell, addig ütni a vasat amíg meleg ugyebár. Bár a fene tudja, lehet hogy felgyorsulnak, hogy a Vivendi abból a pár milliárd dollárból amit a World of Warcraft hozott az elmúlt években bekapta az Activisiont. Így már remélhetőleg lesz munkaerő StarCraft2-re, meg WotLK-ra meg WoW2-re is egyszerre
-
katt777
félisten
válasz Wolverine #71 üzenetére
Nem FPS-en szocializálódtam, hanem Wizard of Wor-on meg Scramble-ön. Aztán F1GP-n, meg Wolfenstein-en 8tudom, ez már FPS).
Az én szempontom az, hogy az én szempontom. A sajátom, itt benn, a fejemben. Egyébiránt egy Heretic 2-ben pl. egyáltalán nem zavart a külső irányítás, Tomb Raider-ekben meg az irányítás problémái nem a külső nézetből fakadnak. KotOR-ban is remek. Szóval számomra Witcherben ez hiba. Mindenesetre külső nézet sztem csapatos játékokhoz való max (taktikai, stratégiai), de ez szubjektív.Kolombusz: félreértettél. Nem azt írtam, hogy a konzolosok idióták. Elnézést mindenkitől, ha ennyire félreérthető lett volna. A kifejezést az erőltetett külső nézetes játékok imádóira értettem, és még csak azokra sem, akik kényszerűségből játszanak egy játékkal, amely ezt leszámítva akár még jó is lehet.
TDU-t eredetit adott kölcsön egy haver, mert ahány drága game porosodik a padláson az átverő demók miatt, manapság inkább már kipróbálok egy játékot megvétel előtt. És egy kis Ferrari 1.800.000 USD-ért, ez azért nevetséges, ahogy más kocsiknál a 10M-s árak is. És a rendőrök viselkedése szintúgy. Ha a haver játékja hamis volt, akkor 100%-os hamisítvány.
Gabi113: Nem Diablóztam, legalábbis nem azzal. Még C64-en, autóssal. A kamera alkalmazkodjon az én nézőpontomhoz, mert a fejemből nézek kifelé. De ez az én mániám.
92-pontos, meg hasonló "hivatalos" tesztekre nem érdemes hivatkozni, mert ezek a tesztek sem többek reklámoknál. Amelyik gyártó jól fizet, magas pontszámot kap (ezért is van pár drága szemét a padláson), amelyik nem, azt a game-et lehúzzák. Lehetnek persze üdítő kivételek, ezt nem vitatom.[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!