Új hozzászólás Aktív témák
-
exedoc
senior tag
Értem amit írsz, és igazad is van. Magam is mozogtam játékfejlesztésben, jelenleg is dolgozom az Unreal motorral, tudok modellezni, textúrázni, tudom milyen munka van egy játékkal, főleg ha a lehető legszebbet akarod a legoptimalizáltabban. (Ez sok fejlesztőnél még mindig gyenge pont). Vannak is nagyon jó játékok, de még mindig kevés az eredeti ötlet, mert sokan a grafika szépségével vannak elfoglalva. Nem azt mondom, hogy nem fontos a szép látvány, hanem hogy túl erre mennek rá, miközben a fő karakterek kidolgozatlanok történetileg stb. Ott van pl. Rage 2. Fu de rohadt mérges voltam rájuk. Mekkora potenciál volt abba a game-be, és gyönyörű. Erre banális, történet nélküli szart adtak ki. Legjobb game lehetett volna. Jók a fegyverek, a képességek. Erre... eh.. Doom Eternal... hogyan ment a hype.. milyen frankó lesz stb, Doom univerzumot építünk... Nem azt mondom, hogy rossz, mert a fegyverek nagyon jók, de az a történet...
-
delta38boss
tag
De ezt így adják el, hogy jaj több dolog van vele, ezért drágább kell hogy legyen a játék.
Egyrészt nem a fejlesztők fognak többet keresni e-miatt, hanem a pénzéhes stúdiók,
Másrészt oké hogy több munka egy mostani játékot megcsinálni, de sokkal nagyobb a játékosbázis is mint 10 éve, ami messze kárpótolja őket a többletkiadásért. -
delta38boss
tag
Olyan nem hiszem hogy nagyon lesz hogy nem ad a studó pénzt, mivel akkor egyáltalán nem keresnének pénzt.
De a haszonkulcsuk csökkenthetne, amennyiben nem nyomhatnak le bármilyen összeget a playerbase torkán.Nem kell hardcore pc gamernek lenni, lehet konzolos játékos is. Azért az elmúlt tíz évben azért én úgy gondolom hogy szélesebb körben ,egyre több háztartásban elérehető egy konzol vagy elérhető összegért lehet összerakni egy entry level pc-t